21 mei 2009 RWP show motorday Zandvoort

hoe is het met die gast va nrwp afgelopen (stukt team) die ging rond een uurtje of 13.oo of zo onder uit moest ambulance bij komen en was wel ff lijp om te zien hoop niks geks aan over gehouden

voor de rest was het wel een lekkere dag
meeste vermogen op de bank wat dacht ik van een kawa zx14r of zo dacht ik 197 pk op achterwiel was wel lijp om ta zien een een oude gsx-r k1 met 190 pk MET TURBO

en die turbine fiets die was ook wel mooi om te zien

al met al wel lache
 
Ik zat in diezelfde heat. Mij werd aangeraden de organisatie te mailen met je teleurstelling. wellicht is er nog iets uit te slepen??
 
hoe is het met die gast va nrwp afgelopen (stukt team) die ging rond een uurtje of 13.oo of zo onder uit moest ambulance bij komen en was wel ff lijp om te zien hoop niks geks aan over gehouden

voor de rest was het wel een lekkere dag
meeste vermogen op de bank wat dacht ik van een kawa zx14r of zo dacht ik 197 pk op achterwiel was wel lijp om ta zien een een oude gsx-r k1 met 190 pk MET TURBO

en die turbine fiets die was ook wel mooi om te zien

al met al wel lache

Hoe het met die gast is weet ik niet , maar het was er in ieder geval geen een van RWP :N
 
de stunter die is gecrasht is Paul aka RaCeMaNiAc van DSF.. hij is in orde hoor, stukje vlees uit zn arm van 2xm bij 2cm, millimetertje of 2 diep.. pijn maar hij is ok!
 
Prachtige dag 8-)
voor `t eerst op circuit, eerst om 10u in groep 1
daarna meteen maar pole gereden... SUPER !! :9~ 2.26 voor de eerste x..
maatje was minder gelukkig (zie tekst retep)
@phoentje ; inderdaad veel schade aan die Repsol blade,gelukkig hadden we een busje en kon er een bij mij achterop ! Sleutelen !!
zijn voorkant glee er in 1 x ondervandaan,inderdaad voor tarzan iets te hard ingeremd
inde 2de ronde (zeker 150+)misschien banden nog niet warm genoeg..

voor herhaling vatbaar !! :Y
 
Wij zijn gisteren ook geweest. Wat een vette dag. Volop zon :] mooi weer en heel veel dikke motoren. Er was echt overal wel wat te doen en te zien. Alleen wel erg jammer dat bij de testbank het zooooo lang moest duren -O- . We hebben met 3 motoren 3.5uur in de rij gestaan.
Maar mijn gsx zette toch 100.9PK op de weg :9~ hahah. Aleen moest hij wel snel naar de dokter. Hij was erg ziek zei de man :? . Hij heeft een ernstige dip in het midden gebied.Dus misschien vanmiddag even bij hogee langs. En dan maar gelijk een dynojetkit *D .


Ieder nadeel heeft zn voordeel 8-) .

Maar al met al een hele vette dag.
 
top dag gisteren, geweldig genoten van de motoren, het stunten vooral de last man standing was top !. :}

Heb aardig wat plaatjes geschoten, zet ik asap hier er bij, als iemand het groot formaat van een plaatje wilt hebben hoor ik het wel,. (14,2 mp)

Mijn plaatjes van zandvoort
 
Laatst bewerkt:
Was gezellig gister en super weer gehad
mooie foto's Mad V Max, er heeft ook iemand veel foto's gemaakt van de Dyno Jet bank was dat ook iemand van hier?
 
Nou, ik zie niemand op de baan liggen en er is op die foto ook nog maar 1 marshall bij. Dus ik denk dat het wel meeviel met de rijder. Volgens mij die kerel die helemaal rechts zijn jas aan het opendoen is.

als je middelste van die 3 foto`s bedoelt kan het wel een beetje kloppen, dat is de tarzanbocht ;)
 

:Y nu wel! was gisteren ook hele dag foto's aan het maken, en heb ze dus vanochtend ein-de-lijk kunnen sorteren. ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt, voor zo'n eerste keer racesportfoto's maken; het is gewoon moeilijker dan het lijkt, maar ik heb ontzettend lol gehad de hele dag. en ik vond het naar meer smaken, dat foto's maken langs de baan *D

als jullie foto's willen, mail me dan effe op info@vavavonne.nl, want deze flickr-account is beveiligd tegen downloaden. hope you enjoy :W


(klikbaar plaatje)

(edit) hij is nu nog effies aan het uploaden, maar met een kwartiertje, twintig minuten moet alles er wel op staan *O*
 
Laatst bewerkt:
:Y nu wel! was gisteren ook hele dag foto's aan het maken, en heb ze dus vanochtend ein-de-lijk kunnen sorteren. ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt, voor zo'n eerste keer racesportfoto's maken; het is gewoon moeilijker dan het lijkt, maar ik heb ontzettend lol gehad de hele dag. en ik vond het naar meer smaken, dat foto's maken langs de baan *D

als jullie foto's willen, mail me dan effe op info@vavavonne.nl, want deze flickr-account is beveiligd tegen downloaden. hope you enjoy :W

[~[url="http://farm4.static.flickr.com/3572/3558330127_1244213651.jpg?v=0"]afbeelding~][/url]
(klikbaar plaatje)

(edit) hij is nu nog effies aan het uploaden, maar met een kwartiertje, twintig minuten moet alles er wel op staan *O*



Staan leuke plaatjes bij Yvon :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan