gear position sensor

CBRoger

MF'er
10 mrt 2003
93
0
Born
Weet iemand of Honda net zoals Suzuki een gear position sensor heeft?

Zo ja heeft iemand misschien een electrisch schema van een honda CBR 600f bouwjaar 99/00 voor me.


:}

Thnkxz
 
Gooi hier maar een slotje op.

Kheb namelijk al het service manual gevonden op het net.
Uitgeprint en ingebonden :9
Khoef het boek! nu maar te pakken en op te zoeken.
 
Ik zou hem er best wel op willen zetten alleen is de site weggehaald. Maar als iemand hem wil hebben dan kunnen ze me altijd vragen. Het is wel een Amerikaanse handboek, maar het grootste gedeelte is toch hetzelfde.

(kheb er toen nog een paar extra gedownload, CBR 600F 99/00 en 01/04, CBR 600RR em de fireblade 02/03)
 
Laatst bewerkt:
Hoi Cobain,

Moeten we even kijken hoe we dat gaan doen. Het bestand is namelijk 76mb groot en ik denk niet dat jouw mailbox dat aankan.

Misschien kunnen we op MF een map aanmaken waarin we de manuals kunnen zetten, zodat ze voor iedereen toegangkelijk zijn. Maar dan moeten we ff de moderators aankijken of dat zij dat goed vinden en wat we kunnen doen. Er staan op het net anders genoeg manuals. Laatst was ik ook die van de sv650s tegen gekomen, van 1999 en van de nieuwe. Zo zouden we wel iedereen kunnen helpen :]

Maar dan moeten we even kijken wat ze zeggen.

Laat me anders maar ff weten hoe ik ze je kan bezorgen. Heb je misschien een plek waar ik ze kan uploaden.

Ik hoor het wel'

Greets ;)
 
ik heb ook nog wel een plekkie :)

ftp://mf:download@82.217.16.161

mn max upload is 1024 kb/s )is ongeveer 92 Kb/s

staat bijna 24/7 aan

(als je wat upload ze je mf naam er dan bij als txt of in een map wadan ook dan weten de rest van wie het is)
 
Ik zal hem morgen op het werk ff uploaden, daar hebben we een hogere upload snelheid dan bij mij thuis :(
 
Hebben niet alle motoren een gear-position-indicator? Is toch verplicht zo'n lampje dat aangeeft dat ie in zn vrij staat?
 
Dat is idd de neutraal sensor, maar het komt op hetzelfde neer.
Ben er nu achter. O-)
Honda maakt namelijk gebruik van dezelfde sensor maar dan alleen met de neutraal mogelijkheid, dat wil dus zeggen dat de kring alleen wordt gesloten als hij in de neutraal staat, hierdoor gaat je lampje dus branden. Als je een suzuki hebt dan zitten er nog eens 6 doorgeef punten in. Ieder met een andere weerstand, hieruit kan je dus aflezen in welke versnelling hij staat.

Maar goed, daarom had ik dus ook gezegd dat er een slotje op kon. *D
 
Die manuals zijn wel interesant. Heb je ze alle 3 al geupload naar die FTP?

En de site, weet je het exacte adres nog? Kan zijn dat ie tijdelijk wegens te veel up en download verkeer is afgesloten?
 
Ik ben nu bezig met het uploaden naar de ftp-server van demon008

ftp://mf:download@82.217.16.161

Staat in de map Honda, die andere 2 heb ik nog niet bij me, maar als er vraag naar is en ze mogen erop van demon008 ;)

De site waar ik de spullen van af heb is:

http://www.sportbikescu.com

Maar ik denk niet dat die ooit nog online komt.
 
:?

vanochtend toen ik keek nog niet. Maar goed, hij is toch compleet anders. Waarschijnlijk vernieuwd. Je kan er nu iig geen manuals meer downloaden. :(
 
Nee ik merkte het. Maar misschien dat het nog weer komt. Je kunt er wel zoeken naar manuals. Maar wel goed dat het topic nog open is, sinds gister zijn er al weer meer manuals bij gekomen. Ziet er goed uit. Heb hier nog een 2 tal oude P120's staan, en ik heb hier nog een 80 GB harddiskje, dus ik denk dat ik me maar eens ff een Dedicated FTP server ga maken, net als die van Demon. Als 't er ooit van komt (met alle Firewall spul erop) dan meld ik het hier wel.

enige nadeel is @home cable, dus naar mij toe (voor jullie de upload) gaat wel snel, maar de voor jullie download is niet denderend... Maarja, dat zien we dan wel weer.
 
Laatst bewerkt:
zo helpen we elkaar een beetje ;)

Ik vind het geen slecht idee als we alle manuals bij elkaar gooien op een server. Kan altijd van pas komen.

Lijkt me ook wel een leuk idee om een plaats te maken met aanpassingen met foto's.
Zo kan je misschien zien wat zoekt. Ik bedoel, je ziet vaak dingen staan maar je weet niet hoe het op je bike zal staan, koop je het ook minder snel.

Kweet niet, maar is maar een ideetje
 
Kijk anders eens op http://www.cbrclub.nl , op deze site of op het forum van deze site staan alle manuals van alle type CBR's...

Wel zo makkelijk ;)
Aaaaahh, dat is flauw, na een zoektocht op de pagina heb ik onder Merchandise (waar ik petjes en T-shirts verwacht) de handboeken gevonden.
Maar daar moet je voor betalen... Als echte Nederlander probeer ik zulke dingen gratis te downloaden, dát is pas handig ;) En snel! (met ADSL natuurlijk)
 
Aaaaahh, dat is flauw, na een zoektocht op de pagina heb ik onder Merchandise (waar ik petjes en T-shirts verwacht) de handboeken gevonden.
Maar daar moet je voor betalen... Als echte Nederlander probeer ik zulke dingen gratis te downloaden, dát is pas handig ;) En snel! (met ADSL natuurlijk)

Aha, nu zie ik het ook... was eerst nog gratis te downloaden iig! Beetje flauw dat ze met het op internet gevonden manuals geld proberen te verdienen....

Ik heb iig de manual van de CBR600f van 1991 t/m 1994 :) Dus als iemand intresse heeft dan hoor ik het wel! En als ik hem ergens moet uploaden ook ;)
 
Aha, nu zie ik het ook... was eerst nog gratis te downloaden iig! Beetje flauw dat ze met het op internet gevonden manuals geld proberen te verdienen....

Ik heb iig de manual van de CBR600f van 1991 t/m 1994 :) Dus als iemand intresse heeft dan hoor ik het wel! En als ik hem ergens moet uploaden ook ;)

DELEN die hap! :P
Ben ik helemaal voor. Ik heb nog de manuals van de cbr600f 1997 t/m 2004, van de Fireblade 2002 en 2003 (is hetzelfde als 2002) En van de MV Agusta
 
Terug
Bovenaan Onderaan