YZF R1 2009 (the beast)

Status
Niet open voor verdere reacties.

LSDragon

Die hard MF'er
4 feb 2008
697
0
Tilburg
Wie gaat hem halen?
full
 
Had wat modellen in mijn gedachte voor 2009. Had de R1 ervoor totaal genegeerd. (Vind het zo jammer dat "iedereen" er 1 heeft.)

Maar ben momenteel wel erg verliefd op die wit/paarse :9 In het voorjaar maar kijken of het een bevlieging is, of dat ik toch overstag ga.

Wanneer moet dit model te verkrijgen zijn en wat zal de prijs zijn?
 
Wat een ontzettend geil ding!!

Vin mooooooi :Y Wil hebben!!! :9

(pipes gaan er dan wel gelijk af! Veels te groot man!)
 
Laatst bewerkt:
heb eindelijk gewacht op de nieuwe R1.. de tekeningen waren mooi..

maar sorry.. dit is echt afschuwelijk..

net een dikke vette schele duif
 
Ook al klinkt dat ding wel erg :9~ en rijd hij waarschijnlijk waanzinnig, Ik in ieder geval niet, hou het nog even bij m'n huidige R1 die vind ik veel mooier,


~[edit]
 
Laatst bewerkt:
Ze zijn n btje de kant vd ZX10 opgeslagen -O- , hebben ze zon mooie achterkant en dan verzieken ze m weer door m nog kleiner te maken met nog dikkere pijpen eronder :r
 
Gisteren naar De Dealer (triport) geweest om een xemplaar te reserveren, maar echt enthousiast zijn ze niet over de nieuwere (2007-2009) versies van de R1.


De verkoopcijfers liegen niet zij hij tegen mij, de mensen zijn niet echt dol op de nieuwere modellen (kort gezegd).

Waar het op neer komt: hun gaan dit nieuwe model niet op voorraad in de winkel nemen omdat het anders heel lang zal blijven staan.

Op de eerste instantie zouden geen tot weinig exemplaren naar NL komen omdat er maar een klein aantal exemplaren gemaakt gaan worden.

Het enige wat mogelijk is, is op naam reserveren 25% aanbetaling en wachten tot je nieuwe R1 2009 geleverd wordt.



Ik houd het maar bij mijn 2004 model :9~ .
Uiteindelijk vind ik m toch niet mooi, die lelijke kont met extreem grootte uitlaten eronder (ieuw). De voorkant wordt ook steeds lelijker.

Ik vond de 2007-2008 model al zo lelijk (achterkant hebben), maar dit is helemaal nix.


Maar ja, smakken verschillen.
 
Laatst bewerkt:
Jongens,jongens toch,waarom kijkt men altijd voor 80% naar het uiterlijk van de motor,je koopt een motor toch niet om naar te kijken of om te pronken terwijl het volgens mij toch om de prestaties en het rijgedrag gaat.
als het om het kontje of de dempers gaat,gooien de meeste jongens er toch een andere demperset op dus dat mag het probleem niet zijn.
In 2007 vonden de meeste dat hij teveel op het 2004-2006 model leek,nu heb je een ander model en is het nog niet goed
Ik zelf heb het 2004 gereden en toen ik het 2007 model had moet ik zeggen dat dat een heel groot verschil was(mits je de motor aan zijn donder zat).
Ik denk dat het berijden van de 2009 R1 een genot zal zijn,en dat je dan meteen verkocht bent als je tenminste gas durft te geven want dan pas komen de verschillen goed naar boven.
Ikzelf heb hem al besteld. :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik vind em heel mooi. Denk dat ie in het echt alleen maar mooier is. Ben benieuwd!

Wat ik me nu afvraag is of alle 2 de lampen branden in NL zoals bij de vorige versie. Op de filmpjes is dit wel zo, maar ook in NL?
 
Laatst bewerkt:
Ikzelf heb hem al besteld. :Y

:} ... Ik heb zelf de 2005 r1 gehad.. maar die vond ik eigenlijk altijd al een beetje te lang gerekt... De 2009 r1 toont sterker.. korter, straalt veel meer de kracht uit die er in zit, gewoon een heel gaaf geslaagd ontwerp 1000% :Y

r11.jpg


r12.jpg
 
Laatst bewerkt:
Jongens,jongens toch,waarom kijkt men altijd voor 80% naar het uiterlijk van de motor,je koopt een motor toch niet om naar te kijken

Echt wellllllllllllllllllllllll, het moet de looks en the guts hebben.
Je gaat toch niet op een stuk lelijk ding rijden toch, of wel soms???!

Bij heel veel dingen in het dagelijks leven is uiterlijk belangrijk, Representatief voorkomen. :Y
full
 
Jongens,jongens toch,waarom kijkt men altijd voor 80% naar het uiterlijk van de motor,je koopt een motor toch niet om naar te kijken of om te pronken terwijl het volgens mij toch om de prestaties en het rijgedrag gaat.
als het om het kontje of de dempers gaat,gooien de meeste jongens er toch een andere demperset op dus dat mag het probleem niet zijn.
In 2007 vonden de meeste dat hij teveel op het 2004-2006 model leek,nu heb je een ander model en is het nog niet goed
Ik zelf heb het 2004 gereden en toen ik het 2007 model had moet ik zeggen dat dat een heel groot verschil was(mits je de motor aan zijn donder zat).
Ik denk dat het berijden van de 2009 R1 een genot zal zijn,en dat je dan meteen verkocht bent als je tenminste gas durft te geven want dan pas komen de verschillen goed naar boven.
Ikzelf heb hem al besteld. :Y

Ben het helemaal met je eens. Uitlaten gaan er als eerst af en vervangen worden door een Yoshi/Akra/Leo/Bos etc.

Welke kleurstelling heb je besteld?

Overigens vind ik het wel ballen hebben... Motor bestellen zonder er een cm ermee gereden te hebben; Geldt ook voor die mensen die de nieuwe V-Max hebben besteld :}

Wil er zelf wel eerst een proefrit meemaken, voordat ik definitief overstag ga, maar die wit/paarse wilt mijn netvlies maar niet verlaten :9~
 
Echt wellllllllllllllllllllllll, het moet de looks en the guts hebben.
Je gaat toch niet op een stuk lelijk ding rijden toch, of wel soms???!

Bij heel veel dingen in het dagelijks leven is uiterlijk belangrijk, Representatief voorkomen. :Y
[afbeelding]


Waar zit die gleuf eigenlijk waar die euro in moet.....


.......bij onze plaatselijke supermarkt staat ook zo`n kermis kinderspeelding met van die knipperlichtjes bij de deur!






:X
 
Laatst bewerkt:
Hoi Nigtbeat.

Ik heb de zwarte besteld, zoals ik al zei heb ik de 2004 en de 2007 gehad en je merkte meteen het verschil tussen die 2 als je flink aan het gas ging hangen, dus weet ik nu uit ervaring dat het alleen maar beter kan worden.
Dus een proefrit is voor mij niet nodig.
Ik vond hem vanaf het begin al iets hebben,dus al die hitech is wel degelijk merkbaar en van invloed op het rijgedrag en motorkarakter en als dat je bevalt is het vertrouwen in de motor ook 100% en dat is wat je nodig hebt en zeker op het circuit.(deze motoren worden allang niet meer ontwikkelt voor het woon werkverkeer)dus als je een R1 koopt moet je er wel mee om kunnen gaan en niet als een Sint Nicolaas er me rond rijden anders doe je de motor tekort.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Nigtbeat.

Ik heb de zwarte besteld, zoals ik al zei heb ik de 2004 en de 2007 gehad en je merkte meteen het verschil tussen die 2 als je flink aan het gas ging hangen, dus weet ik nu uit ervaring dat het alleen maar beter kan worden.
Dus een proefrit is voor mij niet nodig.
Ik vond hem vanaf het begin al iets hebben,dus al die hitech is wel degelijk merkbaar en van invloed op het rijgedrag en motorkarakter en als dat je bevalt is het vertrouwen in de motor ook 100% en dat is wat je nodig hebt en zeker op het circuit.(deze motoren worden allang niet meer ontwikkelt voor het woon werkverkeer)dus als je een R1 koopt moet je er wel mee om kunnen gaan en niet als een Sint Nicolaas er me rond rijden anders doe je de motor tekort.

En hoeveel % vd kopers koopt m om die reden??? Denk dat meer als de helft hem koopt om zn looks want er zijn er niet veel die zo'n motor to the limit kunnen rijden of ze moeten rossi heten oid.
 
Daarom.
3/4 van de mensen die een R1 ( of soortgelijke sportfiets ) kopen rijden maar 2 maanden per jaar als het 30 graden is en stappen daarna over op de auto omdat er een drup regen oid kan vallen... Kom er verdomd weinig tegen als het herfst is of -5 graden is.

Ik denk dat een 80-90% van de mensen wereldwijd de motoren koopt op de looks, de papieren uitdraai is leuk, mar 98% van de mensen kan gewoonweg niet het uiterste uit een moderne sportfiets halen! ( ok, op MF wel, want we zijn allemaal Wayne Rainy's ;) )


Ken zelf maar weinig mensen die zoveel geld uitgeven voor een fiets die ze eigenlijk niet mooi vinden, maar op papier wel de beste cijfers heeft. Maar ja, zal het wel verkeerd zien.

Maar vindt het nieuwe model ook niet mooi. Voorgaande jaren vindt ik wel aardig.
111006top.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan