Motorrijd(st)ers zijn te verdelen in 2 groepen..

..:: Mike ::..

MF veteraan
25 okt 2006
18.241
1
In mijn huuuiiisss!
1: Zij die al gevallen zijn.
2: Zij die nog gaan vallen.

Sinds vanavond een uur of 18:10, is ondergetekende wezen verkassen van groepje 2 naar, helaas, groepje 1 B|

Vanmiddag waren René (I-Accelerate), Bart (Bart) en ik heerlijk aan het 'rondtuffen' met als einddoel... KD's bij viaduct Vilsteren. })

Was écht heerlijk! :] :9~
Bartje vanmiddag zowel links als rechts zijn 1e KD's gemaakt, en gelijk z'n sliders opgereden en z'n broek gesloopt. Trouwens, als iemand nog nieuwe slijtschroeffie's voor z'n steppie's heeft... :}

Ik ben eindelijk over mijn CBR 600F heen, wat een genot om met die RR zulke KD's te maken, die 'meer' aan grondspeling was hét struikelblok voor mij. |(

Hoe dan ook, Bart en ik reden continu tegen elkaar in, om te voorkomen dat we op elkaar zouden moeten wachten oid. Niet helemaal top, want nu kwamen we elkaar natuurlijk tegen, met alle gevolgen van dien.

Bartje nam een bocht wat ruim, en mijn 1e reactie was uitwijken. Dat deed ik, en toen keek ik naar rechts...
"Damn! Die berm is dichtbij! Shit! Gras en zand onder m'n banden? Waar is het asfalt gebleven?!" :o

Kijken waar je naartoe wilt gaan... Foutje bedankt, ik keek dus waar ik niet naartoe wilde gaan. :')

Gas dicht, prima. Koppeling in, stom! Nu remt de motor niet op zichzelf en het gras en zand af, maar puur op het gras en zand.
Na lang twijfelen, +/- 100 meter, toch maar besloten om de voorrem iets in te knijpen, en de achterrem volledig aan te spreken.

Dit hielp behoorlijk, maar uiteindelijk niet genoeg. Van de berm ging ik het fietspad op en door mijn doorslippende achterwiel trok ik de motor (bij puur toeval) meer naar links zodat ik niet rechtdoor de sloot in ging, maar tussen fietspad en sloot in de berm terecht kwam. Daar verloor ik uiteindelijk mijn balans, ik denk door het stuiteren van het achterwiel en de relatief lage snelheid (ong. 20 km/u) en duikelde met motor en al de sloot in _O-

Handschoenen uit, helm af, motor van contact en schelden, vloeken, tieren en nog meer dingen die God ons allen verboden heeft. Motor met René binnen 1 minuut uit de sloot getrokken, dat wilde ik persé want m'n 'ego-deuk' was al groot genoeg. '(
Toen Bart eindelijk doorhad wat er gebeurt was en bij ons stond de schade eens opgenomen.

Topkuip op 4 plekken gescheurd, 3 x rechts, 1 keer links.
Rechterzijkuip en onderkuipen ontwricht.
Scheur in m'n koplampunit (rechts).
Kleine kras op m'n voorspatbord.
2 Schroefjes van m'n kuipruit afgebroken.
Rechter afdekkapje (tussen kuip, topkuip en zijkuip) afgebroken.
Kuipframe ontzet, verbogen naar links.

Dat was alles voor zover we het zo snel konden zien.

Niet leuk, absoluut niet tof. Ben er zelf vanaf gekomen met een behoorlijke deuk in m'n ego. Het ging allemaal zo lekker vanmiddag, maar helaas. :N

Wim van Langenberg Motors opgebeld en die is met de bus mij en de RR komen oppikken. Morgen maar eens de verzekering bellen. (Gelukkig All-Risk)

Achteraf zou het er (Jaaaaaa... René) best grappig uit hebben gezien.
Had ook best verwacht dat ik ooit eens zou gaan, maar dan bij het maken van een KD of weet ik veel wat. Niet op zo'n knullige manier als deze, dit is gewoon shit. :r

Anyway, deuk van zeecontainer-formaat in m'n ego, en m'n schatje staat bij de dealer. Verder niets noppes nada aan de hand. *O*

Wilde het toch even met jullie delen :+ :W :W


@ René, Bart, Wim en Kevin... Thanks for the help!! Thumbs up for you guys! *O* *O* :} :} :j :j

@ De persoon op de gele (TDM?), gespot! Wij stonden langs de kant van de weg toen jullie langsreden, jij op die gele fiets mét sticker en voor jouw iemand met een rode Duc! :W :W

Ohjah... Foto's :z

snc00145.jpg

snc00147f.jpg

snc00150.jpg

snc00151.jpg
 
Laatst bewerkt:
welkom bij de club :W

nee lullig joh, gelukkig zelf geen grote schade en je motor is weer op te knappen!
snel doen en weer knallen!

succes!
 
Weet niet of het zo is maar misschien dat verzekeraars hier zitten mee te kijken en je gedrag als onverantwoord zien of althans niet uitbetalen hierdoor?!

Wel balen trouwens!!!! Succes met de afhandeling en snel weer verder :]
 
Succes met het herstel van jezelf en de motor!
En voor wat betreft de manier. Ik denk dat je dankbaar mag wezen dat het op zo'n knullige manier met uiteindelijk een lage snelheid gebeurt is. Ga er maar vanuit dat daarmee erger is voorkomen :Y :)
 
Weet niet of het zo is maar misschien dat verzekeraars hier zitten mee te kijken en je gedrag als onverantwoord zien of althans niet uitbetalen hierdoor?!

Wel balen trouwens!!!! Succes met de afhandeling en snel weer verder :]
KD's waren toen al passé. Reed richting René om lekker peukie te gaan doen. Was eraan toe :Y
Achteraf had ik beter door kunnen rijden :X
 
balen zeg maar liever deuk in je ego door de manier waarop dan gebroken botten door een meer spectaculaire val.

succes met de schade afhandeling hoop dat je snel weer kunt rijden :]
 
nou beterschap...
kben zelf ook wel eens een sloot ingereden ( gelukkig niet helemaal)
maar ik ben het eens met je stelling,

motorrijders zijn te onderscheiden in 2 groepen :)
 
Ik sinds gisteren :Y 1 april... nou leuke grap B|

img8991k.jpg


img8986.jpg


Morgen word de schade bij mij bekeken.

Gelukkig hebben we lichaamelijk niets !
 
Beetjuh hilarisch was het wel Mike :+

Sta ik daar te filmen met me mobiletelefoon.
Kijk er over heen...denk huh wat gebeurd daar nu :?

Mike schiet rechtdoor het gras over en komt op het fietspad terecht.
Ik denk dat red hij nog door gewoon naar links te sturen.
Dammm wat doet hij nu......gaat rechts af laat een remspoor achter en duikt ineens naar rechts.

Krak hoor ik en zie hem over de motor heen de slootwal in duiken.
Hoop gevloek.
Rondvliegende handschoenen en een helm.

Snel de motor weer op de kant trekken en bekijken of jij schade had en de schade van de motor.
Schade van Mike was zo te horen ....helemaal niks. *O*

Schade aan de bike -O-

Zijn wij druk bezig de bike uit de sloot te trekken horen we Bart zijn KD's doen.
Had het niet eens door dat Mike in de sloot lag _O-

Kwam na 3 x toch maar eens kijken wat wij nu eigenlijk aan het doen waren _O-

Maar goed, alles op wat schade na aan de bike, geen enstige gevolgen.

Peukie roken en de bike maar af laten voeren
full


na het wegrijden zien we ineens de politie 300mtr verderop staan.
We vonden de andere motorrijders ook al zo traag langskomen :X
 
Bah, ook niet tof. Maar verder geen 'zware' schade?

Ik ge nu uit van alleen glij schade en een scheve schakel pook.

De krassen zitten op mij,
- topkuip
- linker kuipdeel (is ook gescheurd)
- Kont kuip
- dynamo deksel
- linker spiegel krassen
- rechter piegel zit los (door de klap denk ik)
- koppelings hendel
- stuur gewichtjes
- en dan de schakel set.

Hopen dat het frame niets heeft. Dan zet ik er een nieuwe schakel set op en dan kan ik verder rijden. Als het echt heel veel is, dan claim ik het bij de verzekering. Ben all risk verzekerd :)

Op een of andere manier zat ik plat in een bocht en schoot de motor onder mij vandaan :X Misschien een beetje te plat _O-
 
Laatst bewerkt:
1: Zij die al gevallen zijn.
2: Zij die nog gaan vallen.

Sinds vanavond een uur of 18:10, is ondergetekende wezen verkassen van groepje 2 naar, helaas, groepje 1 B|

Vanaf vandaag behoor je tot de groep die het motorrijden pas echt goed onder de knie gaan krijgen.
Zonder een keer te vallen kan je jezelf niet een extra stap hoger krijgen.

Succes met het herstellen van de schade, but keep in mind; het is geen schande.
 
Beetjuh hilarisch was het wel Mike :+

Sta ik daar te filmen met me mobiletelefoon.
Kijk er over heen...denk huh wat gebeurd daar nu :?

Mike schiet rechtdoor het gras over en komt op het fietspad terecht.
Ik denk dat red hij nog door gewoon naar links te sturen.
Dammm wat doet hij nu......gaat rechts af laat een remspoor achter en duikt ineens naar rechts.

Krak hoor ik en zie hem over de motor heen de slootwal in duiken.
Hoop gevloek.
Rondvliegende handschoenen en een helm.

Snel de motor weer op de kant trekken en bekijken of jij schade had en de schade van de motor.
Schade van Mike was zo te horen ....helemaal niks. *O*

Schade aan de bike -O-

Zijn wij druk bezig de bike uit de sloot te trekken horen we Bart zijn KD's doen.
Had het niet eens door dat Mike in de sloot lag _O-

Kwam na 3 x toch maar eens kijken wat wij nu eigenlijk aan het doen waren _O-

Maar goed, alles op wat schade na aan de bike, geen enstige gevolgen.

Peukie roken en de bike maar af laten voeren
[afbeelding]

na het wegrijden zien we ineens de politie 300mtr verderop staan.
We vonden de andere motorrijders ook al zo traag langskomen :X


En niet even verder filmen? :P

Echt wel qud van je motor, jij bent er goed vanaf gekomen gelukkig, maar had het eerlijk gezegd toch wel even willen zien :$
 
Beetjuh hilarisch was het wel Mike :+

Sta ik daar te filmen met me mobiletelefoon.
Kijk er over heen...denk huh wat gebeurd daar nu :?

Staat het op film dan?


Evengoed kudt, maar het kon erger. Wel een beetje alles verkeerd gedaan wat je kan doen als je de berm inrijd. Maar goed, ik mag hopen dat je dat ook niet dagelijks doet.
 
Het eerste wat ik zou denken als mijn maatje valt en ik sta te filmen... Camera uit, en naar hem toe rennen. Dus ik denk dat er niet veel gefilmt is.
 
Godverdomme Mike...ben je mooi klaar mee!!
Hopelijk snel centjes van verzekering terug, kun je 1000rr halen! :+
* niet alle schade is tl natuurlijk...

Mooi dat je zelf niets hebt!!
Hoop dat ik voorlopig nog niet hoef te vallen!!
 
Laatst bewerkt:
Ik ge nu uit van alleen glij schade en een scheve schakel pook.

De krassen zitten op mij,
- topkuip
- linker kuipdeel (is ook gescheurd)
- Kont kuip
- dynamo deksel
- linker spiegel krassen
- rechter piegel zit los (door de klap denk ik)
- koppelings hendel
- stuur gewichtjes
- en dan de schakel set.

Hopen dat het frame niets heeft. Dan zet ik er een nieuwe schakel set op en dan kan ik verder rijden. Als het echt heel veel is, dan claim ik het bij de verzekering. Ben all risk verzekerd :)

Op een of andere manier zat ik plat in een bocht en schoot de motor onder mij vandaan :X Misschien een beetje te plat _O-
Ouch... Ook niet fijn -O-

Samen in het 1 april schade en 1 april met verlengsnoerschade hokje dan maar :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan