Kostprijs onderhoud Ducati????

czy

MF'er
27 mrt 2003
204
0
Herent (Belgie)
Hey,

Mijn Duc Mostro 620i.e. heeft nu zo een 7000 Km. Ik heb hem al ongeveer 15 maanden en wordt zo stilaan tijd voor eens op onderhoud te gaan.
Weet iemand wat dit ongeveer kost en wie de beste prijs/kwaliteit biedt in België.

Ciao Czy
 
je gaat ons toch niet vertellen dat je in die 15 maand en 7000km nog geen enkel onderhoudt gedaan hebt he?
 
Kleine correctie (even de bon erbij gepakt)

Onderdelen (incl. band van 211 euro): 296Eur
uren (5u 15min): 238Eur

Dus 534eur.. (ietsjes meer als 400 dus..)
 
Bij den Big kost een 10000 km beurt ongeveer 600E staat op de site,daarna hoef je pas na 20000 km terug tekomen voor de volgende grote beurt
De mijne (M900S) heeft de beurt van 1000 km en heeft nu bijna 10000km op de teller en alles wat ik er aangedaan heb is de kerting opzijn tijd gesmeert en gespannen,en optijd de benzinetank gevuld en 200cc olie bijgevuld
 
Mijn Duc Mostro 620i.e. heeft nu zo een 7000 Km. Ik heb hem al ongeveer 15 maanden en wordt zo stilaan tijd voor eens op onderhoud te gaan.
Weet iemand wat dit ongeveer kost en wie de beste prijs/kwaliteit biedt in België.
Volgens 't onderhoudsboekje moet een monster binnen aan 1.000km en daarna slechts om de 10.000km voor een groot onderhoud.
Zelf heb ik ook om de 5.000km een klein onderhoud laten doen omdat ik er nogal veel mee reed en in alle weersomstandigheden :)

Bij de ex-officiële dealer waar ik ga, betaalde ik zo'n 200 à 250 euro voor een groot onderhoud. Deze zit in Maldegem (WVL) maar dat zal een beetje te ver zijn vermoed ik 8-)
 
Ben op 1000 Km binnen geweest bij Ducati Zolder. Nu heb ik 10.000 Km en ga ik naar Motomania. Heb af en toe mijn ketting gesmeerd en gespannen en ongeveer 400 cc olie bijgevuld.

Ciao Czy
 
czy, hoeveel heb jij bij Motomania voor je groot onderhoud moeten betalen? Mijn motor komt van daar en ik heb hem in het begin eens gevraagd naar de onderhoudsprijzen voor een Monster maar hij heeft toen alleen maar gezegd dat een klein onderhoud 83 Euro kost. Andere prijzen heeft hij niet geneoemd.
 
Weet nog niet, ga deze week een afspraak maken denk ik.
Vorige keer voor het 1000 Km onderhoud bij Ducati Store zolder was het wel duur, iets van een 160 Euro, vind dat persoonlijk een beetje te veel!

Weet er iemand welke olie er in zijn Duc zit. Vorige keer heeft de duc Store in Zolder er DUCKHAMS (synt) 5w40 in gedaan. Heeft er iemand shell?

Ciao Czy
 
Eerste (1000km) beurt gratis gekregen.
Alleen olie en oliefilter af hoeven rekenen.
Wel beurt laten geven door dealer waar ik 'm ook gekocht had.
Zal wel gevalletje klantenbinding zijn :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan