Zelfs met mijn 13.9 kW trekken de meeste auto's mij er niet uit <100 km/u.en geloof me, ik ben nog geen auto tegen gekomen die me eruit trekt bij het stoplicht(zelfs niet met "maar" 45kW)
Ja. Ik meen (uit mijn hoofd) dat de 24 jaar-regel pas met het nieuwe rijbewijs in 2013 ingevoerd gaat worden.Mara je mag vanaf je 21e toch voor zwaar gaan of is het toch 24???
Ok thanks voor alle reply,s guys.
Dus als ik het goed begrijp kan ik het beste met een 600cc beginnen en daarna overstappen op bijv. 1000cc.
En sommige zeiden dat een 1000cc te veel van het goede was om mee te beginnen,maar op wat voor manier?
Alleeen door de snelheid of is het ook anders rijden in bochten/remmen etc.
M.v.g
Smok3
Is een RR niet iets te aggressief voor een beginner ? Ik zou dan meer een CBR600F nemen ( ik kan dit fout hebben)
Nou ik heb echt nooit wat gehad met ding. Goed genoeg voor een beginner. Maar ja ik reed van het weekend weer even op een 600cc en dan is het erg saai als je van een Suzuki GSX-R1000 k5 en een R1 2004 komt.
Iedereen doet er altijd erg interessant over, maar laten we eerlijk zijn hoe moeilijk is motorrijden op een zware motor?
Het gaat er alleen om dat jij het inzicht hebt om gevaarlijke situaties te herkennen die door anderen of jezelf gecreeërd kunnen worden.
Vaak in het weekend (niet om een bepaalde groep te veroordelen ofzo) hoor je weer van die heeft zijn Golf of Subaru om een boom heen gekruld. Kijk als je zelf al niet snapt dat een keer de grip ophoudt en je zoiets niet aanvoelt... Wat doe je dan met dat roze papiertje?
Vast ook érg log
Da's wel meteen ERG veel vermogen
Vast ook érg log
Scheepsdiesel?!
Ok thanks voor alle reply,s guys.
Dus als ik het goed begrijp kan ik het beste met een 600cc beginnen en daarna overstappen op bijv. 1000cc.
En sommige zeiden dat een 1000cc te veel van het goede was om mee te beginnen,maar op wat voor manier?
Alleeen door de snelheid of is het ook anders rijden in bochten/remmen etc.
M.v.g
Smok3