25 kw ??

AstarS'89

MF veteraan
7 feb 2007
2.897
0
DRINGEND!!

ben van plan om de yamaha R6 aan te schaffen, 2006 model.
alleen nou is mijn vraag of deze ook te begrenzen valt? voor klein rijbewijs 25kw!
en dan ook nog hoe duur zo'n kitje dan wel niet mag kosten? of verschilt dat per motor?

duss aan alle R6 kenners!! kan dit??????



M.V.G

Rik
 
Laatst bewerkt:
DRINGEND!!

ben van plan om de yamaha R6 aan te schaffen, 2006 model.
alleen nou is mijn vraag of deze ook te begrenzen valt? voor klein rijbewijs 25kw!
en dan ook nog hoe duur zo'n kitje dan wel niet mag kosten? of verschilt dat per motor?

duss aan alle R6 kenners!! kan dit??????



M.V.G

Rik

In de 25 KW database staat: Yamaha R6

Verder weet ik er eigenlijk ook niet zoveel van af, wat betreft injectie op 25kw.
 
Laatst bewerkt:
ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er niks legaals mogelijk is met betrekking tot het terugvoeren van een yamaha R6, 2006 model,
ik heb lang op mijn droommotor moeten wachten en dan zou het een fikse tegenvaller zijn als blijkt dat er helemaal niks mogelijk is met de R6 m.b.t 25 kw regeling
dus jongenss!!!! Need someee Information!! please......Many thankss!!!!
 
Volgens mij komt dat voor geen meter meer vooruit :N

Kunt beter een tweecilinder 25kW maken, hou je veel meer trekkracht over.

:) nou mijn cbr600rr rijdt anders meer dan prima hoor 25 kw. en haal de 200 ook nog wel

probleem wat je idd hebt wat ik ook had, het is niet legaal te maken. of je moet inderdaad de import export truc doen maar kost je klauwen vol met geld.
kitjes zijn er voor jouw en mijn droommotor niet.

hoe ik het gedaan heb;
ik heb hem op het vermogen terug naar 25 kw en daar een testbankuitdraai van. het is niet de officiele manier en mocht je hiermee worden aangehouden kan je bekeurd worden voor het rijden op onverzekerde motor. ik heb mijn verzekering dit probleem VOOR de aanschaf uitgelegd en gevraagd of ik zwart op wit met kenteken, naam en alle onzin erbij een mooie brief voor evt aanhoudingen kon krijgen zodat ik bewijs had dat mocht er wat gebeuren ze ten alle tijde mijn cbr600rr met uitdraai zullen accepteren als verzekerd en in alle gevallen zullen uitkeren mocht dat nodig zijn.
ik heb nog een jaartje te gaan dus zing het hier wel mee uit.

andere manier is hem electronisch laten terugtunen, heb ik ook gevraagd bij Ten Kate ( mijn dealer ). wat ze doen bij superbikes etc met laptoppies in de electronica vermogen erbij schroeven, doen ze het dan omgekeerd dus terugschroeven. dit is een mogelijkheid, maar rijdt voor geen fuck, kost zeker 1 tot 2 weken afsteltijd en moet dan nog gekeurd worden bij rdw.

mijn advies, mocht je de centen hebben en er toch voor willen gaan, doe het zoals ik het gedaan heb en vraag er ff naar bij orion direct, mijn verzekeraar.

snap je probleem erg goed, je wilt een droombike, maar kan niet vanwege vermogen bla bla bla. ik kon ook een oud barrel kopen wat standaard of snel 25 kw te maken was, maar had er dan lang niet zo van genoten als dat ik nu van mijn retegeile cbr doe.

suc6 en laat ff weten hoe het afloopt ;)
 
ik zal anders even bellen met de dealer, wat de mogelijkheden zijn betreft de R6,
in ieder geval bedankt cbr600rr ;) ((ook gave motor trouwens))
maar als er toch nog steeds mensen zijn die het weten, ik hoor het wel ;) :D
 
wat is de kans dat je daarmee gepakt word dan???
1 op de 1000, dan wil ik zo'n gok wel nemen......everything for my new R6 :)
hoe word zo'n kitje gemonteerd dan??
is er geen legale manier zodat oom agent me niet kan naaien waar ik bij sta straks :(
een of andere toerenbegrenzer of zo??
 
wat is de kans dat je daarmee gepakt word dan???
1 op de 1000, dan wil ik zo'n gok wel nemen......everything for my new R6 :)

Geloof me, als het enige wat er kan gebeuren was dat je een boete krijgt, had ik het ook gedaan. Maar dat is dus niet zo, je bent gewoon niet verzekerd bij een ongeluk!

is er geen legale manier zodat oom agent me niet kan naaien waar ik bij sta straks :(
een of andere toerenbegrenzer of zo??

Nee. Er zijn zat manieren om hem 25 kw te krijgen, maar zolang er geen 2e typegoedkeuring op zit kan het gewoon niet legaal.
 
is er geen legale manier zodat oom agent me niet kan naaien waar ik bij sta straks :(
een of andere toerenbegrenzer of zo??

Oom agent "naait" je niet. Hij past simpelweg de wet toe.
De wet zegt dat je niet mag rijden zonder legaal teruggevoerde motor, je rijdt dan zonder geldig rijbewijs, punt uit.
 
of misschien een kawasaki zx-6r?? dat schijnt wat makkelijker te gaan m.b.t 25kw regeling, dan praat ik hier over modellen 03/04 ((anders mag natuurlijk ook))
suggesties?? ervaringen?? meningen over the green power?!! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan