250cc crosser .

Je verwijzingen die je gelijk doet zijn 100% niet vriendelijk bedoeld en dat je ff claimt dat ik niet 100% zou zijn is heel zeker wel een belediging.


Dit is nou al de zoveelste keer dat jij hier ff een topic verpest waar ik netjes in reageer op de gestelde vragen. En steeds proberen met een trap na af te sluiten gaat niet helpen. Net alsof je hoopt dat ik me tot jouw niveau verlaag en ook steeds in elk topic waar jij wat zegt dit aan ga halen.


Beste Ty,

Ik nodig je bij deze uit om dit tijdens onze meeting op Vledderveen onder 4 ogen te bespreken.

Ondertussen lijkt het mij onmogelijk en niet wenselijk dat jij je best gaat doen om op mijn niveau te komen. Waar dat niveau ook mag liggen.

Daarnaast ben ik vrij om adviezen die gegeven worden door mensen die geen enkele ervaring hebben met de betreffende tegen te spreken en dat zal ik dus ook doen. Ongeacht wie die adviezen geeft.

Vr.gr.

Mario
 
Laatst bewerkt:
lache dit..

jan_vanderwouden.jpg


vs.

michael_jackson.jpg
 
Laatst bewerkt:
@ Tom:

Ik denk dat 2 echte rijuren per week tegen zal vallen hoor.
Waarschijnlijk ben je in de praktijk goedkoper uit.

Wel zou ik, preventief, de sproeierbezetting wijzigen bij veelvuldig gebruik op het weiland. Weiland rijden is ( net als grasbaan) veel bovenin toeren rijden.
Iets grotere sproeierbezetting zal de levensduur van je zuiger bevorderen.
 
de versnelings baken zijn gewoon goed van kawasaki . het punt is dat de meesten met de kopeling in schakelen en dat heoft neit bij een crosser en ze gebruiken meestal de verkeerde olie of hebben het er te lang in .

honda wil ik niet eens aan beginen stapel problemen op wielen . balhoofdlagers die er vaak uit lichen ,weigerende versnelingen vaker dan gemideld,rotende waterpompen ,hoe slijtage bij uitlaat poort van de cilinder wand ,prolink die doorzakt,vaaker dan gemidels dat de achterbrug lagers er uit lichen ,leke voor pooten , achter rem die vaak neit remt en wijgerd .


kawasaki heeft wel zijn problen swake voorpoot keeringen vervangen door de nieuwe en dat is over ,en kopelings huis is zwak de bus waar het huis mee op de naaldlagerd draait is van mesing zet daar ma een staalen in en dat is over . heb verder nog nooit problemen gehad met kawasaki rij al 7 jaar kawasaki,

aleen hij is niet gewild in de cros vanwege dat hij neit mee kan komen ma daar is een reden voor is bewezen dat de kawasaki swarder zijn dan andere crossers ma dat komt omdat de kawasaki degelijker en sterker is uitgevoerd vandaar dat hij zwaarder is even een goede tun beurt en hope je kan me komen meestal sneller dan cr 250.

ma bij alle motoren die 250 cc of meer zijn slijt de versnelings bak sneller omdat er ook meer kragt op komt .
 
Dank u voor de aanvulling op dit 9 maand oude topic..

Zo snel ik het in het nederlands heb kunnen vertalen, zal ik inhoudelijk reageren.
 
Hahahahhahahah, je komt wel overtuigend over zo :)

Hmm zo te horen is honda wel héél slecht, toch maar niet aan beginnen dan :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan