25kw Meeting deel5!

Welke datum wil je de meeting?

  • 25 Maart

    Stemmen: 1 3,0%
  • 1 April

    Stemmen: 1 3,0%
  • 8 April

    Stemmen: 8 24,2%
  • 15 April

    Stemmen: 3 9,1%
  • 22 April

    Stemmen: 2 6,1%
  • 29 April

    Stemmen: 2 6,1%
  • Maakt niet

    Stemmen: 16 48,5%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Status
Niet open voor verdere reacties.
dacht ik wel,na tien jaar rijen moet je het wel kunnen denk ik! zelfs ben je de stomst achterlijk mongool ooit :]
Natuurlijk, maar er is een verschil tussen gewoon een motor kunnen besturen of echt kunnen rijden met een motor...

Ik kan echt wel een beetje rijden met een motor, maar goed motorrijden kan ik echt nog niet... Met brommertjes enzo kon ik het wel, echt goed rijden... Heb ook nog geraced op het circuit met brommers enzo...

Maar goed kunnen motorrijden is een ander verhaal..
 
Natuurlijk, maar er is een verschil tussen gewoon een motor kunnen besturen of echt kunnen rijden met een motor...

Ik kan echt wel een beetje rijden met een motor, maar goed motorrijden kan ik echt nog niet... Met brommertjes enzo kon ik het wel, echt goed rijden... Heb ook nog geraced op het circuit met brommers enzo...

Maar goed kunnen motorrijden is een ander verhaal..
ik heb nooit brommers gereden :N ooit een keer een Honda MT voor 5 mins,mijn eerst motor was een suzuki PE 300 crosser 2 takt,daarna honda XL 600 onbegrensd dus })
 
nog maar een paar gasten :+

dan kan ik ff een nieuw topic aanmaken voordat ik naar school ga..
 
het schiet ook echt niet op met jullie, komop man.. de buitenlampen zijn al uit :+
 
en anders gaat het andere topic op slot :+ dat is ook niet de bedoeling :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan