25kw meeting

Wat gaan we doen tijdens de meeting?

  • Een ritje rijden

    Stemmen: 13 81,3%
  • Naar de beurs, StreetfighterDay 2005

    Stemmen: 0 0,0%
  • Beurs en een ritje

    Stemmen: 3 18,8%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* en anders komen we je gewoon ophale :P
veenendaal is nie zo ver... O-)
'k heb vernomen dat er die dag de beurs in utrecht is.
ik wil echter daar naar toe gaan, dus ga ik de meeting missen.
als het vroeg genoeg begint kan ik mischien wel nog even naar de meeting komen voordat ik naar de beurs ga.
de rit doe ik dan waarschijnlijk niet mee, 't tempo zal me waarschijnlijk toch niet echt aanstaan vrees ik.
vorige keer zat t tempo er anders aardig in hoor :P
menig maal de 170 aangetikt O-) vorige keer was het tempo ook wisselend, sommige stukken echt blazen (voor 25KW-ers dan) en sommige stukken iets rustiger aan

maargoed, het is de vraag met wat voor groep we rijden, daar hangt het tempo vanaf

Zo de lijst is bijgewerkt ;)
:}
 
Laatst bewerkt:
BTW V-ray weet denk ik wel goede weg vanaf hilversum/bussum naar abcoude (dat rondje gooi van flevo topic)

[me]Voronwë heeft ook nog wel een leuk stukje liggen!![/me]

Stukje van de "MF Flevoland NightFlight" bv. Die pas je zo aan dat je bij Den Dolder begint...
 
BTW V-ray weet denk ik wel goede weg vanaf hilversum/bussum naar abcoude (dat rondje gooi van flevo topic)

Hi, zal me ook maar ff melden dan in het topic.

Lijkt me het beste als we route starten vanaf MaC Den Dolder. Tegen de klok in de langere route rijden. Vanaf Baarn neem ik het over tot aan Abcoude en rijdt SilverShadow naar Aalsmeer.

Wat doen we daarna (in Aalsmeer)? Route terug nemen of vanaf daar is het ieder voor zich?

Op zich ben ik voorstander om vanaf daar route terug te doen (binnendoor) via Amsterdam Zuid -> Diemen -> Muiden (afsluitend drankje) -> Muiderberg (splitsing iedereen voor zich naar huis).
 
Hi, zal me ook maar ff melden dan in het topic.

Lijkt me het beste als we route starten vanaf MaC Den Dolder. Tegen de klok in de langere route rijden. Vanaf Baarn neem ik het over tot aan Abcoude en rijdt SilverShadow naar Aalsmeer.

Wat doen we daarna (in Aalsmeer)? Route terug nemen of vanaf daar is het ieder voor zich?

Op zich ben ik voorstander om vanaf daar route terug te doen (binnendoor) via Amsterdam Zuid -> Diemen -> Muiden (afsluitend drankje) -> Muiderberg (splitsing iedereen voor zich naar huis).


in aalsmeer is de bloemenveiling...daar kunne we leuke pics make van kneedowns op rotonde en de wheelies en stoppies :)

op zondag is het daar namelijk relatief rustig en komt er misschien 1 vrachtwagen voorbij en wat verdwaalde polen :P

dus aalsmeer wordt de playground
edit:
*btw tis prive terrein van de bloemenveiling aalsmeer en politie heeft er niet veel vat op...de beveiliging wel, maar als we beetje foto's maken vinden ze het niet erg*
 
'k heb vernomen dat er die dag de beurs in utrecht is.
ik wil echter daar naar toe gaan, dus ga ik de meeting missen.
als het vroeg genoeg begint kan ik mischien wel nog even naar de meeting komen voordat ik naar de beurs ga.
de rit doe ik dan waarschijnlijk niet mee, 't tempo zal me waarschijnlijk toch niet echt aanstaan vrees ik.


Streetfighter beurs zeker Street or Track ga ik ook heen denk ik zo niet dan kom ik naar de meeting
 
Thanx voor het weghalen van de poll viccie ;)
 
ik heb een heleboel gemist heb ik al door... paar weken vakantie en ik snap er niks meer van.
er komt binnenkort een meeting? ik ben er ook bij, maar paar vraagjes....
waar?
wanneer?
hoelaat?
en met hoeveel?

Groeten Robin
 
Lau, vat jij het even samen in de SP? Moeten snel spijkers met koppen slaan aangezien het met 2 weken zover is en iedereen gebaat is met duidelijkheid.
 
Hi, zal me ook maar ff melden dan in het topic.

Lijkt me het beste als we route starten vanaf MaC Den Dolder. Tegen de klok in de langere route rijden. Vanaf Baarn neem ik het over tot aan Abcoude en rijdt SilverShadow naar Aalsmeer.

Wat doen we daarna (in Aalsmeer)? Route terug nemen of vanaf daar is het ieder voor zich?

Op zich ben ik voorstander om vanaf daar route terug te doen (binnendoor) via Amsterdam Zuid -> Diemen -> Muiden (afsluitend drankje) -> Muiderberg (splitsing iedereen voor zich naar huis).
mijn voorstel was de kortere route, omdat er dan nog tijd genoeg was voor wat gespeel in aalsmeer...
maargoed, ik heb nog totaal geen idee wat voor tijdsbeslag er in de route gaan zitten, daar wilde ik morgen of volgende week eens naar gaan kijken...
 
Ligt ook beetje aan t weer...
Een te lange route lijkt me niet leuk want dat ga ik 11sept al doen tijdens die andere rit.
 
Ligt ook beetje aan t weer...
Een te lange route lijkt me niet leuk want dat ga ik 11sept al doen tijdens die andere rit.
de veluwe rit?

najah, misschien is het handig om wel van tevoren te beslissen of we de lange of korte route rijden :P
uiteindelijk beslist onze beslissing de speeltijd in aalsmeer
 
ik heb een heleboel gemist heb ik al door... paar weken vakantie en ik snap er niks meer van.
er komt binnenkort een meeting? ik ben er ook bij, maar paar vraagjes....
waar?
wanneer?
hoelaat?
en met hoeveel?

Groeten Robin
Zie de startpost(de eerste post op pagina 1)
 
Lau, vat jij het even samen in de SP? Moeten snel spijkers met koppen slaan aangezien het met 2 weken zover is en iedereen gebaat is met duidelijkheid.
Wel aardig duidelijk dacht ik zo aangezien de route nog niet helemaal rond is?
 
mss kunnen we om 11:30 ergens afspreken, een uurtje rijden, en om 12:30 naar afspraakplaats komen, en hierna naar de beurs.

dan zijn we rond 13h bij de beurs, zo groot is de beurs toch niet.

tsja..moet iedereen wel naar de beurs gaan he...ik heb bijvoorbeeld alleen ff geld om ritje te rijden, maar niet om naar die beurs te gaan.

dan ga ik ik niet een mini rondje rijde van een uurtje om daarna masaal naar de beurs te gaan :?


Wij gaan gewoon lekker een stukkie rijde, en als je naar de beurs wilt kan je altijd onderweg afhaken of je moet gewoon weer w88 tot de volgende meeting
 
Ik kan ut wel ;)
:+
tsja..moet iedereen wel naar de beurs gaan he...ik heb bijvoorbeeld alleen ff geld om ritje te rijden, maar niet om naar die beurs te gaan.

dan ga ik ik niet een mini rondje rijde van een uurtje om daarna masaal naar de beurs te gaan :?


Wij gaan gewoon lekker een stukkie rijde, en als je naar de beurs wilt kan je altijd onderweg afhaken of je moet gewoon weer w88 tot de volgende meeting
:^ t leven zit vol keuzes, ik heb t geld ook ffies niet om naar die beurs te gaan, plus dat mijn verleiding dan veels te groot wordt om toch weer wat te kopen...
t wordt echt kiezeen, OF de meeting, OF de beurs
 
Ik heb een poll gemaakt op pagina 1!
Dus iedereen ff stemmen, ik ga persoonlijk voor alleen een ritje ;)
 
Ritje. Beurzen kosten alleen maar geld. 1300 uur wordt dan ook echt de vertrektijd hé! Als je nog later gaat kun je je slaapzak ook wel meenemen. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan