25kw meeting

Wat gaan we doen tijdens de meeting?

  • Een ritje rijden

    Stemmen: 13 81,3%
  • Naar de beurs, StreetfighterDay 2005

    Stemmen: 0 0,0%
  • Beurs en een ritje

    Stemmen: 3 18,8%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
LOL, ik krijg te horen dat ik met een 25kw meet mee moet.. Volgens mij is dat hierzo.. :+ Ik ben alleen geen 25kw'er (nooit geweest ook }) ) Maar goed, ik kom zondag ook wel ff posen met me brikkie :]
Camera prop ik wel in de tanktas. Ik ga alleen geen wheelies lopen trekken in aalsmeer. ik heb me al bewezen. :+ 8-)
 
ff doorsleutelen dan maar ...

full
 
in principe moet het haalbaar zijn, moet wel m'n oma uit R'dam halen morgen ochtend, dan ff wat eten en naar schiphol noord moet lukken voor 1300hr

routeplanner zegt dat het 25km is, alleen kom ik niet in de buurt van de A9 ?!
 
Laatst bewerkt:
in principe moet het haalbaar zijn, moet wel m'n oma uit R'dam halen morgen ochtend, dan ff wat eten en naar schiphol noord moet lukken voor 1300hr

routeplanner zegt dat het 25km is, alleen kom ik niet in de buurt van de A9 ?!
mail of msn me even als je dit leest, spreken we wat af...
 
Ben er helaas toch niet bij, ga namelijk morgen nog een daggie de Eifel in.

Wil toch nog eens daar even uitwaaien voordat de winter eraan komt. Helaas volgende keer beter, maar have phun mensen...ut wordt echt geweldig :] weer.
 
LAATSTE Update lijst


Wie gaan er tot nu toe mee:

* MacReal (met vriendin)
* SilverShadow
* cb500 rulez
* Jipstra
* Insano (met camera )
* JJ motorsport (als ie t haalt)
* Puppy-ZXR400
* Pas
* B@ndit



Toch wel weer een aardig groepje :)
Ik zie jullie zometeen wel..ik moet nog minstens 30 min ontnuchteren :P
 
zo, was weer leuk. Alleen een tijdje staan wachten tot iedereen er eindelijk was *kuch* *kuch*

maar lekker gescheurd, kom maar op met die foto's!
 
Foto's! :+ :]

En et was idd best leuk vandaag.. Alleen minder dat ik nu een paar moertjes van mn uitlaat mis, maar goed, ik ga zo wel weer ff knutselen..

Hoop dat mn nieuwe 4-1 systeempie snel binne is..
 
nou, heb die uitlaat even professorisch gefixt, maar hij maakt nog steeds een lawaai.. voorlopig maar ff met blikje naar me werk tuffen..
 
Was nog best grote opkomst moet ik eerlijk zegge... jammer dat t beetje druk was en dat de route niet zo lang was...en ook niet echt snel, maar goed we moete ook rekening houden met de minders snellen onder ons, dus in dat opzicht ging t wel goed.

beetje jammer dat er niet zoveel gespeeld werd in aalsmeer, maar de fun bij rottepolderplein maakte alles weer goed :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan