MotorScooterMeeting eind April in Rotterdam

fourstroker

Die hard MF'er
7 okt 2007
357
0
We gaan weer een meeting organiseren in Rotterdam bij de redactie van de ScooterXpress.

Zondag 18 April 2010 vanaf 11:00 is iedereen welkom aan de Benjamin Franklinstraat 511

3029 AC te Rotterdam

Gaan ook meer merken uitnodigen voor demo's en misschien een mini tourtocht naar Hoek van Holland.

Als er suggesties of ideeen zijn horen wij het graag.

Jurgen

redactie ScooterXpress
 
Laatst bewerkt:
zal het noteren :P als ik niets anders heb, ritten of werk of ......

begin april de eerste rit op een zondag dus 12 mei is geloof ik de DBS rit
 
Hopelijk een beetje mooie dag qua weer en op een dag dat ik kan.
Heb nu GPS, dus ik peer 'm niet in m'n eentje op een verkeerspleintje. :+
Vorige keer sloeg ik 1tje te vroeg linksaf, zo weg van de groep. :)
Gelukkig wachtte iedereen netjes verderop.
 
nou de club had een aanbieding voor een jaar abbo op de xpress dus je weet maar nooit we zijn er gek genoeg voor :+

eerste spontane rit leverde 46 mp3tjes op en de 2 tegen de 100 dus _O-
 
Laatst bewerkt:
Sossa, gaan we dan weer binnendoor? Ik mag nu harder dan 80. Al houd ie meestal binnendoor bij 110 op de teller op. :+ Op de snelweg lukt 120 wel op de teller, maar dat moet je ook niet lang willen.
 
Als die sneeuw en pekel rotzooi dan eindelijk eens weg is, ben ik ook van de partij.
 
ik kom ook weer want het was erg leuk en gezellig verleden jaar,maar ik miste toen wel een ritje samen,dat is toch wel leuker!en je ziet het enthousiastme hier gelijk he?
 
Als ik kan kom ik natuurlijk ook weer even een kijkje nemen , moet even kijken hoe het uitkomt met de verbouwing (we krijgen van de stoep tot de dakgoot een nieuwe voorgevel incl uitbouw/erker)
 
Ik heb een suggestie,... waarom niet wat meer midden nederland maar weer helemaal in Rotterdam ??
Jammer maar mij te ver weg -O-

Hier gebeurt het, daar niet })

En je rijdt toch ook naar Oostenrijk op dat ding ? Dan is Rotterdam toch echt maar een klein stukje hoor
 
Laatst bewerkt:
Ik vond het de vorige keer ook wat ver. Maar deze keer probeer ik van de partij te zijn. Ik heb d'r zin in. De 2 toertochten die ik heb meegemaakt (beiden in België) zijn me erg goed bevallen. De sfeer was er even goed als hier op het forum. Tof!

De "bloody details" komen t.z.t. wel hè?!
 
Ik heb een suggestie,... waarom niet wat meer midden nederland maar weer helemaal in Rotterdam ??
Jammer maar mij te ver weg -O-

Tja dan moeten dealers daar maar iets realiseren, wij zitten toevallig in Rotterdam en hebben een mooie locatie.

18 April is de datum die voorlopig staat.
 
Laatst bewerkt:
Als het 18 april is moet ik mij helaas afmelden. Mn vriendin komt dan terug uit Azie (weekje voor d'r werk), dus dat gaat het 'm dan niet worden naar Rotterdam.
 
hmm dit soort meetings vooral motorscooters of vooral 16 jarige posertjes ?

In 1e geval lijkt het me wel leuk om te komen...
In 2e geval sla ik liever over.
 
Oke,... 18 april kan ik toch niet. Dan ben ik zelf voor rijder van een rit met allemaal vespa's van de vespaclub.
Dus ik hoef er niet eens over na te denken of ik wel zou gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan