Yamaha MT-03 gestolen in Amsterdam, Ceintuurbaan

MarkdeKock

Rookie
16 nov 2010
2
0
Amsterdam
vannacht is mijn motor gestolen vanaf de Ceintuurbaan te Amsterdam ter hoogte van Rialto/SNS bank. Het gaat om een yamaha MT-03

5180643675_8bc6c07f31_z.jpg


Kenteken: MR-DN-25

update: De fiets stond op stuurslot en staafslot op t voorwiel. Ik heb een remblokje op de plek zelf gevonden. Er waren lichte "schaven" aan de stoeptegels. De Ceintuurbaan is een vrij drukke weg waar sloop/zaag/breek partijen zelfs s'nachts zouden moeten opvallen. Helaas..
 
Laatst bewerkt:
sterkte met de afwikkeling. ik zal dat jatten nooit begrijpen denk ik..
 
vraag me wel af of je zo'n nieuwe fiets in A'dam op straat parkeert.

maar dat praat dat jatgedrag zeker niet goed. Zou er ook goed ziek van zijn.

Sterkte!
 
Jammer je zo te moeten verwelkomen op t forum!
hopen dat de MF-ers in A'dam rondkijken en de oogjes goed open houden, dan komt het misschien wel goed! (je weet maar nooit!)
 
@groenteboer: Dank voor het welkom. De tip voor dit forum kwam via Twitter. Ik ga er vanuit dat ik opnieuw mag gaan sparen maar je weet het niet..
 
@groenteboer: Dank voor het welkom. De tip voor dit forum kwam via Twitter. Ik ga er vanuit dat ik opnieuw mag gaan sparen maar je weet het niet..

dat is wel extra sneu...
maar een diefstalverzekering is vast duur in A'dam en vereist vermoedelijk ook nog extra sleutels.

een optie is om hier eens in 't te koop topic te kijken daar staat soms voor 500 euro of zo nog wel iets aardig's ...
 
dat is wel extra sneu...
maar een diefstalverzekering is vast duur in A'dam en vereist vermoedelijk ook nog extra sleutels.

een optie is om hier eens in 't te koop topic te kijken daar staat soms voor 500 euro of zo nog wel iets aardig's ...
of op www.motorshopper.nl
 
Zuur man, ik kijk rond in oost / watergrafsmeer. hoorde hier rond half tien wel een eencilinder langsknallen maar ja, dat zegt niks..
 
:( Klote man, dat de dader(s) een flinke *&#^~* achter de oogkassen krijgen.

Ik las recent dat er (jeugd)gevangenissen dicht gaan wegens te weinig aanbod van verse criminelen??????.
Nee,gek hè, ze lopen en jatten vrij rond. B|

P.s.
Vraag of ze bij de SNS bank bewakingsbeelden hebben van de omgeving.
 
Laatst bewerkt:
ja man kijk naar de foto, je kan d'r zo mee wegsteppen.


Beste Robin,

Het lijkt mij verstandig, (no offense), dat jij hulp gaat zoeken.

Zoek het richting de psychische kant. Ik denk dat je heel erg

met je zelf in de knoop zit, en een hoop onopgelosde frustraties hebt.

Bekijk je eigen posts nog eens, en trek je conclusie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan