Kappenset ervaring,wie o wie??

ferry157

MF'er
31 okt 2008
70
0
epe
Hallo,

Ik heb eens zitten rondneuzen op het internet en toen kwam ik deze sites tegen : www.kappenset.nl www.kuipdelen.com.

Wie heeft ervaring met de kwaliteit van deze sets?Kan je het vergelijken met orgineel of is de afwerking echt slecht en de kleuren of stickers niet mooi van kwaliteit?
Als iemand iets weet hoor ik het graag.

Alvast bedankt
 
Punt 1 een scooter heeft kappen, een motor heeft gewoon kuipen :P

Maar kan bijna zeker zeggen dat dit allemaal dezelfde zut is die uit babipagang land komt die in NL met winst verkocht word.
(En dus met bijbehorende kwaliteit) leuk voor je circuit fiets, niet voor je poser fiets.

Maar wil je zekerheid, langs gaan en zelf voelen, kijken en passen.
 
ikben bij kuipdelen.com geweest maar daar was de kwaliteit echt bagger.
daarbij ben ik ook bij kappenset.nl geweest en de kwaliteit die hij leverd is veel beter ook de afwerking daarvan.

maar..

ik heb een verkeerde set eerst geleverd gekregen en na veel fotos uitwisselen van wat ik nu bedoelde krijg ik eindelijk is mijn set hopelijk de goede binnen.

de jongen van kappenset zei dat zijn service strak was en wel wat negatieve verhalen hoorde van kuipdelen.com.
Persoonlijk vind ik van kappenset.nl ook wat tegen vallen op het gebied van service.
ik moet te veel achterna bellen van wat er nu ging gebeuren en wanneer ik de rest van de delen binnen kon krijgen.

maargoed dat is mijn mening :)

mvg
 

Haha die is geweldig. Had ik nog niet gezien.

@Ferry: er zijn inmiddels al aardig wat topics, maar dit is het topic met vele reacties, foto's, ervaringen enz. http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/252579/0/0/kappen

Ik kan je een korte samenvatting geven, je moet geluk hebben :). Heb er ook even naar zitten kijken toen een schuiver op circuit zolder had gemaakt.

Na het lezen van diverse reactie toch vanaf gezien. Pasvorm laat vaak te wensen over. Wel lijkt het erop dat er voor meer recentere fietsen betere sets beschikbaar zijn.

Je kan hetzelfde spul via ebay uit China laten komen. Ik durfde de gok niet te nemen. Daarnaast denk je goedkoper uit te zijn, maar als je je fiets verkoopt met zo'n kappenset is die ook minder waard.

Ik zou op zoek gaan naar een origineel setje op MP ebay enz., maar ik kan niet in jou portomonnee kijken...

Groeten Falierke
 
Hallo,

Ik heb eens zitten rondneuzen op het internet en toen kwam ik deze sites tegen : www.kappenset.nl www.kuipdelen.com.

Wie heeft ervaring met de kwaliteit van deze sets?Kan je het vergelijken met orgineel of is de afwerking echt slecht en de kleuren of stickers niet mooi van kwaliteit?
Als iemand iets weet hoor ik het graag.

Alvast bedankt
kijk goed naar de kleur
 
Hallo,

Bedankt voor de reacties,ik ben overtuigd en ga geen chinese rommel kopen dus haha
Ik heb ook een schuiver gehad en ben van plan mn r1 helemaal cremewit metallic telaten spuiten+de velgen,gaat wat kosten maar dan heb je iets unieks toch :d
 
Terug
Bovenaan Onderaan