295km/h met een cbr600

die 600tjes gaan steeds sneller, 3 weken terug dacht ik iets van 270 km/h gelezen te hebben O-) :P


maar dit is dan wel een heel ander soort machientje hè :]
 
zie het nut er nou echt niet van in , koop een cbr600rr pimp deze tot de max voor veel te veel pleuro's en yippy nu kan ik even hard als een 1000rr ... :?

21FX5683.jpg
 
die honda ging voor een speed record in een zgn. standaard klasse.

tuurlijk een hayabus kan nog veeeeeeeeeeeel harder, die jongens gaan al over de 500pk met een turbo
 
wel in vergelijking met dat kreidlertje.

Bijna alleen een beetje nitrous, uitlaatje..... op die 600 gezet
 
die honda ging voor een speed record in een zgn. standaard klasse.

tuurlijk een hayabus kan nog veeeeeeeeeeeel harder, die jongens gaan al over de 500pk met een turbo

Maar wat is er dan gaaf aan om te kijken hoe hard je 600 standaard loopt ??? kan aan mij liggen hoor maar ik hoef daarvoor niet naar een of andere vlakte toe ... kan toch ook gewoon op de A15/A16/A13 whatever er bij je in de buurt is
 
Mwoa, beetje NOx vind ik gelijk aan turbo hoor, maar dan de budget oplossing voor kort maar krachtig. Op die manier krijg je uit elk volume veel vermogen. In de WSS doen ze al 280kmh met een normaal ademende Honda fiets op het circuit, dus dan is 295kmh best weinig voor een speciaal NOx geprepareerde fiets op een rechte baan, zeker als ze hem nog moeten verlagen om minder luchtweerstand te krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan