2de Z1000 Z750 meeting

Hoorde ik dat er veel tunnels zijn daar }) ??
mjah is *** maar kan echt niet mee rijden ;(
 
ik kom niet de +- 240 km voor de heenreis vind ik iets te veel van het goede

als er een keer een meeting centraal in nederland is (of nog mooier in het oosten) dan ben ik van de partij
 
ik kom niet de +- 240 km voor de heenreis vind ik iets te veel van het goede

als er een keer een meeting centraal in nederland is (of nog mooier in het oosten) dan ben ik van de partij

Okidoki.
Volgende meeting zal volgend jaar worden denk ik.
 
UPDATE DONDERDAG 19-8-04

*D DEELNEMERS *D
#1 *D Z1000MUIS :] Z1000 FIETS IS OKE
#2 *D BRINZ :] Z1000
#3 *D *GSX-R600* :] Z1000
#4 *D ACKIRA :] Z750 waarschijnlijk niet
#5 *D MAESTRO :] Z1000 we hopen dat hij komt en niet in de eiffel gaat gummen
#6 *D TOMBA01 :] Z1000
#7 *D #550 RAY :] Z1000
#8 *D PATJE Z :] Z1000
#9 *D KNUTSEL :] Z750
#10 *D HOLLANDKAWA :] Z1000
#11 *D DOORDUWER :] Z1000
#12 *D Z-MOTOCAT :] Z750
#13 *D MUISSCHIE :] Z750
#14 *D FULLEKE :] Z750
#15 *D CRAWL :] Z1000
#16 *D CAVE :] Z1000
#17 *D CLINIKSKE :] Z1000
#18 *D MILLANO :] Z1000
#19 *D KAWAZAKSKE :] Z1000

Guest
*D GIXXIERAY :] GSXR750
*D PINA URAM :] SPEED TRIPLE
*D ELMOOTJE :] ER-5
*D GAST van CAVEBANDIT 600
 
Laatst bewerkt:
hmmzz zag net in mn eige topic dat dr dus deze meeting is en wellicht de philip morris bocht wordt aangedaan...als k tijd heb ga k dr wel ff staan met foto-camera..kijke hoeveel dr van jullie nu echt een knee-down kenne doen :9
 
ik hoor net van Cave dat stortingen vanuit België op een rekening in Nederland niet gemakkelijk gaat.
Dus hierbij een advies.
Mocht je zondag overtuigd gaan zijn van het dubbellicht en willen dat ik dat voor je bestel, neem dan vast 44 euro mee en betaal direkt.
Ik bestel tenslotte pas als de financiën binnen zijn.
Dat werkt dan een stuk sneller en gemakkelijker.

cuall
 
Prima, tzal een kwartiertje zijn naar de A20, dus tussen 8.30 en 8.45 uur ??

PS hebbie die Leo er al onder?


prima ben ik erom die tijd.
en de leo is gemonteerd })
ik heb er wel een andere demper in gedaan.
een tussen demper standaart demper is te zacht.
open;dat geluid :9 maar daar krijg je problemen mee.
je hoort de leo en het verhaal een zondag wel.
en anders kan ik wel een keer langsrijden.
 
Okee dan, over zondag….
We komen samen en vertrekken om 10.30 bij Van der Valk, nabij Bergen op Zoom.
Voor de mensen die gewoon via Rotterdam of Breda komen rij je gewoon naar Roosendaal, en vlak voor Bergen op Zoom neem je de afslag Wouwse Tol Noord.
Dit is aan de overkant van het Valk hotel. Zoek gewoon een plaatsje achter het tankstation, mocht ik er nog niet zijn. Je kunt door het tunneltje lopen naar het hotel, als je eventueel naar de wc moet ofzo. Maar we vertrekken dus vanaf parkeerplaats Noord.
Mensen die vanaf Antwerpen komen (net als ik) volgen vanaf Antwerpen de borden Rotterdam en daarna Bergen op Zoom. Dan NA Bergen op Zoom (richting Roosendaal) het Valk-hotel (afslag Wouwse Tol Zuid) VOORBIJRIJDEN en direkt daarna de afslag Heerle nemen. Even linksaf het viaduct over en terug de snelweg op om zo aan de goede afslag te geraken. (Wouwse Tol Noord.)
Kom wat vroeger als je kunt om nog wat te ouwehoeren enzo, zodat we toch wel om pak ‘m beet 10.45 kunnen gaan rijden….
We gaan vanaf Bergen op Zoom richting Tholen, over de Oesterdam. Daarna zetten we koers naar Schouwen Duiveland. Daar rijden we via Bruinisse, Sirjansland, Dreischor naar Brouwershaven, Zonnemaire (jawel Maestro) naar Renesse, Haamstede, om daar de Oosterscheldekeering over te steken. (Op het eind hiervan ontvang je een oorkonde en medaille voor getoonde moed.) Dan gaan we over Noord Beveland binnendoor richting Goes.
Het ligt aan de tijd of we daar met een omweg naar toegaan of niet. Vlak bij Goes zullen we dan eten, we zijn dan zo’n 140 km onderweg. Zo rond half twee.
Na het eten kan iedereen zien wat hij/zij doet. Liefhebbers kunnen de Westerscheldetunnel
doorsjezen, anderen kunnen naar huis gaan als ze willen. Als er animo voor is kunnen we ook binnendoor terug naar het vertrekpunt tuffen. We zien wel……
Nog even wat algemene wenken:
De rit gaat veel over lekkere secundaire 80 en 100 km. wegen. Ik weet veel flitskasten te staan, maar niet allemaal. Denk er dus een beetje aan. Mensen die door de tunnel willen: neem een chippas mee, dit scheelt een hoop geklooi met kleingeld bij de poortjes. Tol:4,10.
Berg eventueel meegebrachte etenswaren luchtdicht op; de hier nog veel voorkomende bruine beer heeft al menig motorrijder verrast.
Vergeet ook niet om op de parkeerplaats je horloge een uur terug te zetten!

Ik zal zondagochtend plusminus 09.30 dit topic voor het laatst uitlezen, dus wie verhinderd is: laat het weten!

Tot zondag allemaal!
 
Laatst bewerkt:
Dames & Heren

Slecht nieuws voor Zondag ;( ............Ik ga mee :+

Ger en Arjan hebben gezorgd dat mijn fiets weer oke is *D

Wie zijn Ger en Arjan :?

Klik de link

Ger en Arjan

Met veel dank mijnerzijds :} :} :}
 
Okee dan, over zondag….
Blablablablablabla
Tot zondag allemaal!

Tank allemaal bij aankomst op de afgesproken plek je motor af ...zodat je niet onderweg leeg komt te staan.
Het is een grote groep dus spelregels zijn geboden
Rij in baksteen formatie en behoud je plek in de groep.
Haal geen gekke dingen uit...we willen allemaal schadevrij en gezond weer thuis komen.
Rij niet blind op je voorgangers maar zorg voor je eigen veilig rijgedrag en dat van je mederijders.
Je bent zelf overal verantwoordelijk voor.

Zo word het en blijft het een leuke dag waar iedereen met veel plezier aan terug zal denken.

ps: neem eventueel digi cameras mee voor plaatjes of filmpjes van die bruine beer :+
 
Dames en heren met een eigen lunchpakket......je bent gewaarschuwd!!!

full



:+
 
Prima, tzal een kwartiertje zijn naar de A20, dus tussen 8.30 en 8.45 uur ??

PS hebbie die Leo er al onder?


Ik zie jullie bij de Shell tanstation op de A20.
Rij om 8 uur weg van huis ...zal er zo rond 08.45 zijn denk ik.
 
.. B| zoals 't er nu voor staat :? ..verhuizen.. '(

[me]Arckira had ook gelijk moeten handelen en die datum op de kalender vastleggen |(
[/me]


..'t wordt natuurlijk een hele mooie dag *D ..want dat is altijd zo als ik verhuis..of help verhuizen :(
Nouja, je kan waarschijnlijk wel gaan genieten van de foto's s'avonds...

@Muis: Brinz organiseert, maar jij kunt het niet laten he, pas maar op, straks gaan ze je nog de "ouwe" noemen !! ;)
 
Z-muis, enig idee hoeveel vrouwelijke Z-rijders er mee :] ?
En neem aan dat het een toerrit wordt en geen race rit?? Ga mee voor de gezelligheid!

Volgens mij ben jij de enigste vrouwelijke rijdster :} .
Er gaan wel 2 vrouwelijke duo passagiers mee.

En........ NEE GEEN RACE....word een GEZELLIGErit/dag ;)

Echt waar de vorige keer was het ook een leuke toerit ritwel 3x de zelfde dijk gereden maar ja dat heb je als je een ouwe man de route uit laat zetten :X ...lekker binnendoor rijden geen race.
 
straks gaan ze je nog de "ouwe" noemen !! ;)

Wel een ouwe muis....maar nog lang geen grijze muis ;)


alhoewel....als ik mijn haar bekijk schiet het al aardig op...nou ja ...haar :? ..wat er nog op zit :+

Heb speciaal voor jou mijn profiel aangepast ;)
 
Laatst bewerkt:
.. B| zoals 't er nu voor staat :? ..verhuizen.. '(

[me]Arckira had ook gelijk moeten handelen en die datum op de kalender vastleggen |(
[/me]


..'t wordt natuurlijk een hele mooie dag *D ..want dat is altijd zo als ik verhuis..of help verhuizen :(

Jammer dat je niet kan ;(

Volgende keer gelijk vastleggen in je agenda of op de kalender B|

:+
 
UPDATE VAN DE DAG

VRIJDAG 20-8-04

*D DEELNEMERS *D
#1 *D Z1000MUIS :] Z1000
#2 *D BRINZ :] Z1000
#3 *D *GSX-R600* :] Z1000
#4 *D MAESTRO :] Z1000
#5 *D TOMBA01 :] Z1000
#6 *D #550 RAY :] Z1000
#7 *D PATJE Z :] Z1000
#8 *D KNUTSEL :] Z750
#9 *D HOLLANDKAWA :] Z1000
#10 *D DOORDUWER :] Z1000
#11 *D Z-MOTOCAT :] Z750
#12 *D MUISSCHIE :] Z750
#13 *D FULLEKE :] Z750
#14 *D CRAWL :] Z1000
#15 *D CAVE :] Z1000
#16 *D CLINIKSKE :] Z1000
#17 *D MILLANO :] Z1000
#18 *D KAWAZAKSKE :] Z1000


Guest
*D GIXXIERAY :] GSXR750
*D PINA URAM :] SPEED TRIPLE
*D ELMOOTJE :] ER-5
*D GAST van CAVE :] BANDIT 600
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan