2e motor voor Offroad leren rijden

Oke, ik denk dat ik die wel inde buurt heb liggen. Woon in de omgeving van Gorinchem!
 
Tja, als je legaal wil rijden dan zul je niet veel rijden denk ik.... gewoon het bos in duiken. De kans dat je gepakt wordt is niet zo gek groot.
 
Ik zit me te verdiepen in dat hele off road rijden. Maar kan nu niet echt vinden of er in NL plekken ziijn waar je mag rijden. Zover ik kan zien zijn het allemaal plekken waar je gedoogd mag rijden maar waar je de andere dag weer van af geschopt kan worden.

Is er een lijst met plekken? Of is dit top secret ?
Hier kan je ook rijden, is op Europoort en de club heet MC The wheelie
Misschien word je dan ook nog warm gemaakt voor trial ;)
 
bedankt voor de Tip.
Ik wacht alleen eerst ff de Motorbeurs af. Ga dan informatie opzoeken bij de Rallystage!
Kan ik ook ff proef zitten op sommige motoren.
een rallymotor is natuurlijk weer wat anders dan een enduro, maar dat kunnen ze je daar heel goed uitleggen
 
een rallymotor is natuurlijk weer wat anders dan een enduro, maar dat kunnen ze je daar heel goed uitleggen

Nou Had begrepen volgens de site dat er ook informatie is over offroad leren rijden. Hiervoor ga ik dus eerst kijken. Helaas zit de motor er zelf nog niet in, dus kan ik me tijd mooi gebruiken voor het verzamelen van alle informatie.
 
Hoi oma, ik stem voor een xr250r

Zeker als je in wat losser zand komt kan je er heerlijk mee uit de voeten.
Niet heel veel vermogen, maar voldoende om mee te komen.

Nadeel: moeilijk te vinden al staat er nu 2/3 te koop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan