2x Cardo Freecom 4x en 1x Cardo Spirit: werkt dat (samen) ?

Fietsie

Die hard MF'er
14 aug 2003
446
121
Ergens in de buurt van Joure
Ik kom er met handleiding niet uit (wat dus het antwoord: "Nee" oplevert :P) maar ik ga het toch vragen; ik heb nu een Cardo Spirit HD. Heel blij mee.

Maar vrouw (bezig met rijles) en dochter (achterop) gaan straks ook mee. Als ik er nu een setje Cardo Freecom 4X bijkoop, en de Spirit op de helm van dochter zet, zou er dan een config te bedenken zijn waarin zij met mij kan communiceren (Spirit <--> Freecom4x) en de Freecoms met elkaar?
 
Antwoord wat ik tot nu toe heb gevonden: "Neem 2x Cardo Packtalk Edge, zet een DMC mesh call op en voeg daar de Bluetooth Spirit als gast aan toe".
(Niet de Neo omdat die losse kabelfruts heeft die steeds in de usb-C gestoken moet worden)
 
Ik heb zelf nog geen success gehad met het toevoegen van een guest aan een bestaande mesh verbinding. Vraag me af of het een dusdanig zwakke verbinding is (om de mesh signalen niet dwars te zitten?) dat 'ie eigenlijk echt alleen werkt met passagier.

Wat dan wel weer zal werken (als je het tot 3 deelnemers beperkt); je mesh-capable Cardo's omzetten naar Bluetooth mode en dan 'simpelweg' vanuit daar de group opzetten. Maar dat 'simpelweg' leidt bij mij altijd tot frustratie, lijkt een soort kansspel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan