Kom maar ! Kom maar ! Kom maar ! Kom maar ! Kom maar !Tuurlijk...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kom maar ! Kom maar ! Kom maar ! Kom maar ! Kom maar !Tuurlijk...
Hoeveel PK denk je op je achterwiel over te houden dan ?
Want ben wel erg benieuwd hoeveel jij gokt en waarom jij zoveel hebt.
1,5 maand geleden nog op een bank gestaan dus weet al de pk-tjes
Heb geen NOS iig
Verder zien/horen jullie het op de dag zelf Als ik niet kom (slecht weer enz.) Vertel ik het wel zo...
Voel ik een weddenschapje opkomen ? Zou eerst even verifiëren of de gebruikte testbank niet een beetje 'opgepept' was Dennizz... . Paul staat bekend als serieuze dyno man dus daar heb ik wel vertrouwen in.
Edit: We zullen zien hoe ver je boven de 105 SAE (=bhp?) hp's komt, die waarde lijkt me al héél aardig voor een 600 (of je moet hem gevlakt/geflowed hebben).
Kom maar ! Kom maar ! Kom maar ! Kom maar ! Kom maar !
Met die kawa zal ie toch wel boven de 105 komen? Mijn standaard gixxer had 104pk op het wiel, sommige hebben standaard 105-106.
s4s
Kijk even op je diagram t.o.v. wat is gemeten, DIN/STD/SAE/ECC en PS/bhp/hp. Er kan zomaar 5 pk verschil zitten in de diverse methoden, heb ik het nog niet eens over de afwijking van de bank en/of het verkeerd meten van de monteur (vastzetten motor etc).
105 SAE hp is in elk geval erg veel voor een standaard 600cc, dat is namelijk al krap 118 pk op de krukas en deze fabrieksopgave - uiteraard zonder Ram-Air - wordt zelden gehaald door de 600's.
Jullie zullen het zien Tis ook geen gewone zx-6r
René_R1: Aan die 150 pk van je rode R1 tip ik niet hoor
Oh, dus geen gewone ZX-6R, we laten ons verassen! Nee logisch dat je geen 150 pk op de rol drukt, een échte SS racer drukt iets van 130 pk op de rol.
Het is idd aan andere meting, namelijk DIN pk`s. Hoe verhoudt dat zich tot SAE?
s4s
Er staat DIN/hp denk zelf dat ie daar dus wel boven moet komen aangezien ik 106pk std op de k1 gixxer op de rol heb gezien. Ik ga mijne van het weekend weer op de bank zetten, ben benieuwd wat de bochtenset + Remus alu/carbon en K&N me heeft opgeleverd.
s4s
Waar ik zelf ook nog niet uit ben, hoeveel is het verschil tussen bhp (British Horse Power) en hp (Amerikaanse Horse Power). Tevens, is PS (Duitse Pferde Stärke) gelijk aan onze pk? Techneuten, vertel het ons even.
736W = 1pk (een iso norm paard )
745W = 1hp (een engels paard )
Ik kom ook wel effies langs, ben toch al in tilburg dan, dus dat kleine stukkie kan er ook nog wel bij. ik hoop dat ik dan weer nuchter ben. Anders mag ik helemaal niet op de bank volgens mij
SAE: 155,78 hp (SAE is vrijwel gelijk aan ECC of 95/1/EC)
SAE: 157,94 PS
DIN: 158,62 hp
DIN: 160,82 PS
STD: 159,47 hp
STD: 161,68 PS