3 Juni Herdenking 48th / René Bruggeman - Hönningen (D)

Geachte vrienden en familie van rené

Ik ga me heel even voorstellen, mijn naam is Bianca en ik ben moderator op Seafight, een spel wat René met ons speelde, wij kregen gisteravond onverwachts het slechte nieuws te horen en zijn er allemaal kapot van. René was voor ons een heel goede speler, hij zat bij onze alliancie, was gilderaad van de gilde DFA en was een echte vriend van ons geworden.
We hebben daarom gisteren met het heel de global 2 server iets voor hem gedaan ter gedachtenis aan hem en zijn familie en vrienden en wou dit toch even door geven.

http://img535.imageshack.us/img535/2059/semttuloula.jpg
http://img405.imageshack.us/img405/5634/blackaprillia3.png
http://img146.imageshack.us/img146/8794/respect4all2.jpg

Bij deze wil ik ook via deze weg ons medeleven betuigen aan jullie en heel zijn familie, vanwege heel de global 2 server van seafight en zijn gildeleden van DFA en de alliancie NWO/PA

Ik weet niet waar ik het mag zetten dus sorry als het verkeerd staat
Ook jullie gecondoleerd, weet dat Rene ook erg veel plezier beleefde aan dat spel en zijn gilde, hij vertelde er de avond ervoor vol passie over.

Nu ben ik complete noob (dus ook als het om zulke spelletjes gaat), maar zit er nog een diepere betekenis achter zo'n grote vloot schepen , bijv. dat anders iedereen elkaar zou aanvallen, maar nu niet ofzo ? Zag ook wel paar kaarsjes ....
 
Geachte vrienden en familie van rené

Ik ga me heel even voorstellen, mijn naam is Bianca en ik ben moderator op Seafight, een spel wat René met ons speelde, wij kregen gisteravond onverwachts het slechte nieuws te horen en zijn er allemaal kapot van. René was voor ons een heel goede speler, hij zat bij onze alliancie, was gilderaad van de gilde DFA en was een echte vriend van ons geworden.
We hebben daarom gisteren met het heel de global 2 server iets voor hem gedaan ter gedachtenis aan hem en zijn familie en vrienden en wou dit toch even door geven.

http://img535.imageshack.us/img535/2059/semttuloula.jpg
http://img405.imageshack.us/img405/5634/blackaprillia3.png
http://img146.imageshack.us/img146/8794/respect4all2.jpg

Bij deze wil ik ook via deze weg ons medeleven betuigen aan jullie en heel zijn familie, vanwege heel de global 2 server van seafight en zijn gildeleden van DFA en de alliancie NWO/PA

Ik weet niet waar ik het mag zetten dus sorry als het verkeerd staat

Zo......wat een impact zal dat ook op jullie hebben!
En wat mooi wat jullie voor hem gedaan hebben, hij zal het prachtig gevonden hebben.
Zoals Floris en Ted al zeiden, we hebben het er de woensdagavond voor het ongeluk nog over gehad, en zijn ogen glommen toen hij ons uit probeerde te leggen hoe het spel werkt :)

Jullie ook sterkte!

R.I.P. René
 
Laatst bewerkt:
Ja normaal is het de bedoeling dat iedereen mekaar aanvalt. Maar toen het als een bom bij ieder van ons insloeg is onmiddelijk besloten om een wake te houden en is de hele server samen gekomen. Tot 12 u snachts heeft niemand een aanval gedaan en iedereen is er blijven liggen. René was erg geliefd onder ons. Zelfs de Grieken, Portugezen, Roemenen alle nationaliteiten heeft het spel stil gelegd zo geshockt was iedereen. Vandaag hebben dan ook de gilde en Alliancie een grote oorlog voor hem georganiseerd met allemaal zwarte bootjes. René genoot daar altijd van en op onze teamspeak blijft het stil, niemand weet wat zeggen. Bij ons is ook een rouw register opgemaakt voor degene die het willen lezen zal ik het forum topic erbij zetten.

Bigpoint.com | speel de beste browersgames gratis online
 
Hij ws een schitterend figuur en wat een mooie beelden en verhalen!!!

Ik was afgelopen weekend weer in Duitsland en de route liep er vlak langs (we stopten bij de Bikertreff).

Ik ben ter nagedachtenis even naar de plek geweest. De MF sticker én het zwarte lint die door Clown683 bevestigd waren aan het verkeersbord zaten er nog.
 
Gisteren is een grote oorlog gevoerd door the highlander, zat samen met hem in de gilderaad van DFA, samen met de heel alliancie NWO en Pa. Speciaal ook omdat het iets was wat rené ook graag deed en daarom is iedereen van de alliancie gaan varen met een zwarte boot. Maar zodat jullie er ook een gedacht van hebben zet ik hier nog een filmpje ervan bij.

 
Gisteren is een grote oorlog gevoerd door the highlander, zat samen met hem in de gilderaad van DFA, samen met de heel alliancie NWO en Pa. Speciaal ook omdat het iets was wat rené ook graag deed en daarom is iedereen van de alliancie gaan varen met een zwarte boot. Maar zodat jullie er ook een gedacht van hebben zet ik hier nog een filmpje ervan bij.
Mooi om te lezen wat jullie allemaal gedaan hebben!
Veel sterkte.
 
Ik reageer ook nog even: Goed dat je dat hier geplaatst hebt Bianca. Was zelf toevallig al lid hier op m-f, dus ik kon gelijk reageren. Ik heb in die reactie gezet dat ik René kende van een andere hobby. Dat was dus seafight.

Ik heb zelf bijna anderhalf jaar samen met hem gespeeld. We hadden dan contact met elkaar via teamspeak. Je praat dan live met elkaar. Had het ook weleens over motorrijden uiteraard, en zijn werk etc.

Iedereen hier dus ook nogmaals veel sterkte toegewenst met dit verlies.
We zullen hem nooit vergeten.
 
hallo

badankt voor het filmpje...

uk vind het een mooi gebaar tegen over me vader..

ik wil iedereen bedanken voor alles wat er is gedaan

groetjes
 
hallo

badankt voor het filmpje...

uk vind het een mooi gebaar tegen over me vader..

ik wil iedereen bedanken voor alles wat er is gedaan

groetjes


Chantal,

goed dat je er ben :}

Je ziet dat we er nog bijna elke dag mee bezig zijn. '(

Ik hoop dat je een beetje steun hebt aan de massale reacties via dit forum

Veel sterkte toegewenst :Y
 
Chantal,

goed dat je er ben :}

Je ziet dat we er nog bijna elke dag mee bezig zijn. '(

Ik hoop dat je een beetje steun hebt aan de massale reacties via dit forum

Veel sterkte toegewenst :Y


dankje wel jah ik wist niet hoe k iedereen kon bedanken dus ik dacht ik meld me maar even aan;)

ik heb er zeker veel steun aan... ik ga ook 3juni naar duitsland toe

dankje wel en jij ook veel sterkte
 
jah k zou nie weten wie ik daar allemaal moet gaan zien...
ik ken veder helemaal niemand


Jij ken de meeste van ons niet maar 1 ding is zeker: het grootste deel van de club die daar die dag is, kenden René wel. :Y En dat moet weer een goede gedachte zijn: er zijn ontzettend veel mensen die René wel kende.

Wees dus gerust: het zijn allemaal gelijkgestemden met een doel: René gedenken :')
 
jah k zou nie weten wie ik daar allemaal moet gaan zien...
ik ken veder helemaal niemand

Hoi Chantal,

De vetgedrukte namen uit het onderstaande lijstje ken je al van de avondwake. Wij hebben aangegeven dat we zeker zullen komen. We rijden waarschijnlijk in verschillende groepen dus komen niet tegelijk aan.

Een boel anderen zul je wel van gezicht kennen omdat ze bij de crematie er waren.

01 KingCoder
02 V FRed S
03 Hansss
04 pdb_zx10r inmiddels db-Tops
05 pilatus
06 Clown683
07 Ted
08 FrankFJR
09 -Dré- (OVB ivm werk)
10
 
Laatst bewerkt:
dankje wel jah ik wist niet hoe k iedereen kon bedanken dus ik dacht ik meld me maar even aan;)

ik heb er zeker veel steun aan... ik ga ook 3juni naar duitsland toe

dankje wel en jij ook veel sterkte
Hallo Chantal,

Fijn dat je er ook bij bent 3 juni! En maak je geen zorgen over het feit dat je niemand kent, wij vinden jou wel. Ik heb je tijdens je vaders uitvaart even kort gesproken (op de toiletten) en zal er ook 3 juni bij zijn.

En Chantal, weet dat je hier op het forum altijd terecht kan met vragen of gewoon om even je hart te luchten. Sterkte.
 
~
okay jah k weet wel wie je bent:):)
jah net als wat ze zeggen ik zou wel gezichten herkennen..

jah ik wou mee naar duitsland voor mij id het belangrijk om te zien waar het is gebeurd... en vooral je nu verhalen hoort dat die toch alrijd over ons heeft gesproken en me broertje is daar toch iets anders in dan mij
 
Ik denk dat het heel goed te begrijpen is hoe je broertje erin staat Chantal. Geeft het wat rust en tijd. Wie weet dat hij op het laatste moment toch nog besluit mee te gaan. Dat zou voor jou ook wel fijner zijn denk ik.
 
Chantallie, ik heb vorige week wat naar je opgestuuurd zonder begeleidend briefje, waarvoor excuses.

De oorzaak: ik DACHT dat ik het als briefpost kon versturen en wilde op het postkantoor alleen het gewicht weten zodat ik het voldoende kon frankeren. Ik wilde er thuis een briefje bij doen. Op het postkantoor zei men dat het beslist als pakketje verstuurd moest worden én dat je dat persoonlijk moest afgeven. Ik kon het dus niet na sluitingstijd in een brievenbus stoppen. Omdat ik een aantal dagen weg ben geweest (ik ben nu nét terug) stond ik voo rde keuze: OF zonder brief versturen zodat je het eerder had. OF morgen pas versturen zodat er een briefje bij kon. Ik heb toen gekozen voor de eerste optie, mede omdat er misschien nog belangrijke gegevens op het kaartje zouden staan.

Nogmaals excuses en tot 3 juni.

Fred
 
@King; gaan we eigenlijk iets achterlaten op deze plek voor René?

Ja. Scammie laat een bescheiden stukje natuursteen maken met een simpele text. Die gaan we in de berm oid achterlaten. Nix opzichtigs want ik geloof niet dat dat iets voor René geweest zou zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan