hallo allemaal,
even korte intro, ik ben Tommy, en ik wordt 21 Januari 2013 18 (2 dagen na het ingaan van de nieuwe regeling ), en zit dus vast aan het 11kw beleid. ik rijdt vanaf mijn 16e op een schakelbrommer, beetje opgevoerdt, jullie kennen het waarschijnlijk wel.
nu het belangerijke gedeelte: in dit topic zou ik graag willen proberen alle 125cc supermoto's en enduro's (allroad mag ook) te collecteren. waarom? omdat als straks de regeling in is ik (en anderen) waarschijnlijk vast wel een sm/enduro willen rijden, maar het aanbod door de 11kw regeling erg beperkt is. in dit topic zou ik dus graag van mensen candidaten willen horen welke een 125cc SM/enduro zijn, welke ik vervolgens in de beginpost kan verwerken, zodat ook mensen die in de toekomst op zoek zijn met behulp van dit topic makkelijk hun keuze kunnen maken. gelieve wanneer je er een vermeld, ook even erbij te vermelden of deze vanuit de fabriek al 11kw zijn of eerst begrenst moeten worden. misschien kunnen mensen ook ervaringen vermelden bij een bepaalde motor. bij voorbaat dank.
dit zijn zover degene die ik gevonden heb/ken. heeft u een mooie toevoeging hiervoor of een recensie/ervaring van een van de motoren hoor ik het graag! ik zal ze dan in de beginpost zetten met alle credits uitraard :
4 takt categorie
Husqvarna SMR/TE 125 (SMR=SM, TE=enduro)
fabrieks 11kw-ja
MZ 125 SM:
fabrieks 11kw: ja-8.0kw
Yamaha WR125X
fabrieks 11kw: ja-10.8kw
Rieju 125 SMX
fabrieks 11kw: onbekend
susuki DR125
fabrieks 11kw: onbekend
en de 125cc versie van mijn brommert:
Derbi Senda DRD 125 sm
fabrieks 11kw: onbekend
Pulse Adrealine 125
fabrieks 11kw: Ja-8,4kw
met dank aan: Guzziking
Ben zelf in 1980 met een off-road Honda XL125 begonnen en heb er mooie herinneringen aan.
Gk 1980
fabrieks 11kw: onbekend
met dank aan NLBUURMAN:
Rieju Tango 125
fabrieks 11kw: onbekend
Rieju Marathon 125 Pro (SM)
(yamaha 4T-15pk)
fabrieks 11kw: onbekend
Derbi Terra 125
fabrieks 11kw: ja 10,9kw
Derbi Terra Adventure 125
fabrieks 11kw- ja 10,9
met dank aan rivaal:
kwasaki KLX 125
fabrieks 11kw: ja (7,8kw)
2-takt categorie
met dank aan mezelf:
Honda CR125
fabrieks 11kw: op papier ja, in de praktijk nee (<7kw, 25kw)
Aprilia SX 125
fabrieks 11kw-nee 15,7kw
met dank aan: fastfriend jr.
kawasaki KDX 125
fabrieks 11kw: nee-11,2kw
met dank aan monomuis:
Yamaha DT125X
fabrieks 11kw-ja 10,8kw
met dank aan JvSMR:
KTM 125 EXC
fabrieks 11kw: op papier ja, in de praktijk nee (<7kw, 27kw)
Aprilia MX 125
fabrieks 11kw: Ja->precies 11kw
met dank aan rivaal:
Husqvarna SMS/WRE 125 (SMS=SM, WRE=Enduro)
fabrieks 11kw: Ja
Husqvarna WR 125 (competitie enduro)
fabrieks 11kw: nee (30-36pk ofzeuw)
even korte intro, ik ben Tommy, en ik wordt 21 Januari 2013 18 (2 dagen na het ingaan van de nieuwe regeling ), en zit dus vast aan het 11kw beleid. ik rijdt vanaf mijn 16e op een schakelbrommer, beetje opgevoerdt, jullie kennen het waarschijnlijk wel.
nu het belangerijke gedeelte: in dit topic zou ik graag willen proberen alle 125cc supermoto's en enduro's (allroad mag ook) te collecteren. waarom? omdat als straks de regeling in is ik (en anderen) waarschijnlijk vast wel een sm/enduro willen rijden, maar het aanbod door de 11kw regeling erg beperkt is. in dit topic zou ik dus graag van mensen candidaten willen horen welke een 125cc SM/enduro zijn, welke ik vervolgens in de beginpost kan verwerken, zodat ook mensen die in de toekomst op zoek zijn met behulp van dit topic makkelijk hun keuze kunnen maken. gelieve wanneer je er een vermeld, ook even erbij te vermelden of deze vanuit de fabriek al 11kw zijn of eerst begrenst moeten worden. misschien kunnen mensen ook ervaringen vermelden bij een bepaalde motor. bij voorbaat dank.
dit zijn zover degene die ik gevonden heb/ken. heeft u een mooie toevoeging hiervoor of een recensie/ervaring van een van de motoren hoor ik het graag! ik zal ze dan in de beginpost zetten met alle credits uitraard :
4 takt categorie
Husqvarna SMR/TE 125 (SMR=SM, TE=enduro)
fabrieks 11kw-ja
MZ 125 SM:
fabrieks 11kw: ja-8.0kw
Yamaha WR125X
fabrieks 11kw: ja-10.8kw
Rieju 125 SMX
fabrieks 11kw: onbekend
susuki DR125
fabrieks 11kw: onbekend
en de 125cc versie van mijn brommert:
Derbi Senda DRD 125 sm
fabrieks 11kw: onbekend
Pulse Adrealine 125
fabrieks 11kw: Ja-8,4kw
met dank aan: Guzziking
Ben zelf in 1980 met een off-road Honda XL125 begonnen en heb er mooie herinneringen aan.
Gk 1980
met dank aan NLBUURMAN:
Rieju Tango 125
fabrieks 11kw: onbekend
Rieju Marathon 125 Pro (SM)
(yamaha 4T-15pk)
fabrieks 11kw: onbekend
Derbi Terra 125
fabrieks 11kw: ja 10,9kw
Derbi Terra Adventure 125
fabrieks 11kw- ja 10,9
met dank aan rivaal:
kwasaki KLX 125
fabrieks 11kw: ja (7,8kw)
2-takt categorie
met dank aan mezelf:
Honda CR125
fabrieks 11kw: op papier ja, in de praktijk nee (<7kw, 25kw)
Aprilia SX 125
fabrieks 11kw-nee 15,7kw
met dank aan: fastfriend jr.
kawasaki KDX 125
fabrieks 11kw: nee-11,2kw
met dank aan monomuis:
Yamaha DT125X
fabrieks 11kw-ja 10,8kw
met dank aan JvSMR:
KTM 125 EXC
fabrieks 11kw: op papier ja, in de praktijk nee (<7kw, 27kw)
Aprilia MX 125
fabrieks 11kw: Ja->precies 11kw
met dank aan rivaal:
Husqvarna SMS/WRE 125 (SMS=SM, WRE=Enduro)
fabrieks 11kw: Ja
Husqvarna WR 125 (competitie enduro)
fabrieks 11kw: nee (30-36pk ofzeuw)
Laatst bewerkt: