Even een motoragent langs de weg gezet....

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Sja... ik moet ook mijn burgerplicht doen. Als ik een gevaarlijke situatie opmerk moet ik maatregelen nemen. Ik reed op de A20 richting de Brienenoordbrug en zie ik een politie motorrijden en het achterlicht werkt niet. Ik haal hem in en zie het voorlicht wel branden. Hup voorlangs, de gevarenlichten en de beste man het stopsignaal gegeven. De agent er op gewezen dat het gevaarlijk is om zonder licht te rijden. Hij gaf netjes aan dat ik gelijk had, hij had normaal altijd zijn verlichting aan. Ook prive op zijn Blade, en bij het uitspreken van het woord Blade kwam er een lachje te voorschijn. Deze man houdt denk ik wel van een stukje gummen :)
Al met al heeft hij zijn hele motor overhoop gehaalt opzoek naar een nieuw lampje. Nergens te vinden, dan maar terug naar het bureau.

Ik heb toen ook weer gas gegeven ( en heel veel ) om in te voegen in het rijksweg verkeer.

Ook een Heilige ontkomt niet aan zijn burgerplicht O-)
 
Een agent uit de buurt te vriend houden, daar is nog nooit iemand slechter van geworden O-)
 
Volgens mij maakte je stiekum een sirene geluid toen je hem aanhield, om het nóg iets echter te laten lijken :+

TaaaaTuuuuuuTaaaaTuuuuuuu
 
Goed bezig!! Ghehehe.. Wel een leuke actie.

[me]WC-Experience gaat ook op zoek naar politievoertuigen met een mankement.. :+ [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan