35kw motor dilemma

Hoezo shredder in. Ze hebben alleen een blok eronder en een motor ook. Veel verschil is het niet. Ik heb een snorfiets en rij rustig 70. Hoger pakke jullie vast ook niet (behalve de stunters en adralinejunkies) binnen de bebouwde kom.. Voor de mensen die geen snelheid gewend zijn ofvoor de jongeren is een scooter ideaal. Je gaat tog geen 16 jarige op een 500cc laten rijden. Die gaat geheid in een muur vliegen. Ik weet zeker dat de meesten van dit forum zijn begonnen op een scootertje. Wat wil zggen, zonder scooter had je lang niet zoveel motorrijders.

Iedereen weet dat scooters voor petjes en nektasjes zijn.
Schakelbrommers zijn de shit man *O*
 
Iedereen weet dat scooters voor petjes en nektasjes zijn.
Schakelbrommers zijn de shit man *O*

Hey hey, ik rijd ook scooter! kep geen petje!, maar kep wel een.. MOTOR-scooter.
Dus is ook n motor :P (soort van)
 
wtf is een nektasje :P

nektasjes.png
 
Zo, hehe duidelijk, 31 dec 2013 gaat de nieuwe regel dus in :) kan niet wachten om volgend jaar eindelijk m'n A2 rijbewijs te halen en op een zwaardere motor te mogen rijden, alleen wel klote dat de overheid de regels zo gemaakt heeft dat alle mooie zware motoren niet mogen...Daarvoor moet je weer wachten op je A (24 jaar).. pff... Ben al druk aan het uitkijken wat m'n volgende motor gaat worden..
 
Zat te koop, ook de zwaardere motoren zijn vaak als 35kW te krijgen. Keus zat, en voor elke portemonnee wel iets te vinden. Honda doet denk ik het meest zijn best met de motoren, net zoals ze destijds al deden met 25kW. Komend jaar heb je bijv. ook de CBR650F en CB650F als 35kW leverbaar.
 
Ik blijf het een naaistreek vinden van die "overheid" :r

ik wacht lekker tot ik 2 jaar lang m'n A1 heb..

Ik heb ook het A1 rijbewijs zelfde als jou dus! kunnen wij dan niet volgend jaar gewoon instromen in plaats van de 2 jaar uit te zitten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan