37e batavierenrace 25 april 2009

Haha... ja buurten kan altijd!
Maarja ik zie vanavond wel... maar hopen dat er geen problemen ontstaan. Ik kijk er namelijk best naar uit!


Jij ging toch gewoon meerijden? :Y :Y

Vanmorgen nog langs Termaat geweest, maar damn wat een touringcars in nijmegen, is dat bata gerelateerd of is Nijmegen een ontzettend populaire vakantiebestemming geworden?
 
Jep... ik zal zorgen voor de morele ondersteuning (als ik niet ergens lig te slapen in een weiland 8-))
 
Jij ging toch gewoon meerijden? :Y :Y

Vanmorgen nog langs Termaat geweest, maar damn wat een touringcars in nijmegen, is dat bata gerelateerd of is Nijmegen een ontzettend populaire vakantiebestemming geworden?
Volgens mij het laatste. Viel me gisteren ook al op.
 
Meezeul...............................................

In een koffer! Dus eigenlijk heb je er helemaal geen last van. Dus neem je hem mee.

Zo, heb ik weer mooi iemand geholpen vandaag! :)
 
Ik hoor hier nu de eerste mensen wegrijden richting de BBQ, nog heel even :).

Ik voel me gelukkig een stuk beter, bedankt voor de tips en wensen :).
 
Laatst bewerkt:
Mooi dat je weer wat opgeknapt bent! Tot vanavond dan groepsgenoot! :)
 
Zonet op de Auke Vlierstraat (vlak voor het Twentekanaal) Mustang en aanhang mn de FZR clubleden gespot.....bij deze nogmaals...... :W :W
 
zal ik dan maar de eerste zijn die post na het weekend?! Ik lig hier nog in de blokhut op de campus en we gaan zo na het ontbijt! En dan heerlijk naar huis! Was echt tof en gezellig mensen! Grtz
 
Second post! Was erg tof en heb zelfs het feest gehaald; in welke staat laat ik even in het midden :)
 
Zo ook weer redelijk bijgekomen

motor weer ff netjes terug gebracht weer een lekker weekendje gestuurt nu weer wachten tot volgend jaar
 
Yo! Zit nu eindelijk even achter de laptop, na het omabezoek van vanochtend/-middag :P

was weer erg geslaagd, ben helemaal geradbraakt en heb nu alweer zin in volgend jaar, al ga ik dan dénk ik wel twee dagen voor-slapen, zodat ik nu het feest niet mis -O- maar was écht te moe om nog een stap te kunnen zetten :P Volgend jaar weer op weg naar én meer bier én meer bonnen!

*O* :]
 
waar blijven de fotos???

Ik dacht dat jij die ging plaatsen? :P


Voor mij was het een zeer geslaagde eerste keer, als het aan mij ligt ben ik er volgend jaar zeker weer bij *D. Motorrijders zijn sowieso vaak leuke mensen en als ze dan ook nog alleen betaald met gezelligheid 30-40 uur wakker willen blijven is het helemaal feest *O*.

Ik was na het feest wel een beetje moe, ik ga er vanavond ook nog lekker van slapen merk ik wel.
 
Laatst bewerkt:
Zo, net thuis gekomen. Heb echt een onwijs gaaf weekend gehad! Vond het echt tof om te doen, met een leuke ploeg mensen!

Na de sintelbaan ben ik even gaan slapen, om zo nog ff goed het feest mee te kunnen pakken. Jammer van het diner en de borrel, maar denk dat ik als er volgend jaar weer bij kan zijn toch weer op deze manier ga doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan