Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

3VO : Het mailverhaal

EquiNox

MF'er
11 dec 2001
140
0
Winsum
Hoi,

Ik heb dus een mailtje gestuurd naar de helden van 3VO over Mr. Woudenberg.

Krijg ik vandaag een standaardmailtje terug met wel 100 mailadressen erin!
Lijkt erop dat iemand vergeten heeft de mensen in het BCC veld te gooien ipv het CC veld.

We zijn dus nu een online discussiegroep begonnen, alleen maar door \'Allen Beantwoorden\' te kiezen bij het replyen op zo\'n mailtje, iedereen krijgt hem immers
3VO maakt het ons (de Woudenberg-haters) wel makkelijk om met elkaar in contact te komen

 
Laatst bewerkt:
En ik zou maar eens je mailprogramma na kijken; het beeld vervormt namelijk veel letters als ze een blauwe kleur hebben. Lijkt mij het werk van het virus \"IH8BLUE\"
 
  • Onderwerp starter
  • #6
En ik zou maar eens je mailprogramma na kijken; het beeld vervormt namelijk veel letters als ze een blauwe kleur hebben. Lijkt mij het werk van het virus \"IH8BLUE\"
LOL@Tensive... Ik vond het wel even gepast om al die mailadressen te verbergen, anders komen er weer spammers e.d.
 
Ik heb ook een lading mailtjes gehad dankzij die sukkels van 3VO die niet eens weten hoe ze om moeten gaan met Outlook Express.