4 juli 09': Iets wat lijkt op een 25kw rit

wees gerust, ik ga op een motor komen die jullie 25kwers probleemloos kunnen zoek rijden op het recht eind. Mits ie dan weer fatsoenlijk werkt (laad problemen).

Misschien een idee om erbij te zetten wie waar vandaag komt? Kom zelf vanuit Groningen en ben er redelijk zeker van dat ik in mn uppie die kant op mag tuffen maar je weet maar nooit ^^.
 
wees gerust, ik ga op een motor komen die jullie 25kwers probleemloos kunnen zoek rijden op het recht eind. Mits ie dan weer fatsoenlijk werkt (laad problemen).

Misschien een idee om erbij te zetten wie waar vandaag komt? Kom zelf vanuit Groningen en ben er redelijk zeker van dat ik in mn uppie die kant op mag tuffen maar je weet maar nooit ^^.

Dan kun je ergens bij nunspeet harderwijk bij mij aanhaken :Y
 
Jullie mogen bij mij aanhaken vanuit den haag/delft, maar ik rijd wel GEMIDDELD!!! boven de 150 naar Utrecht toe.
 
Wat doen we daarmee?.........................................












Dwergwerpen - Wikipedia
_O-

Kud-Johan! :')

Zoiets? :P
1152229968_67ead44357.jpg
 
Jullie mogen bij mij aanhaken vanuit den haag/delft, maar ik rijd wel GEMIDDELD!!! boven de 150 naar Utrecht toe.
Dan rijd ik wel vanuit houten naar den haag/delft naar utrecht toe :+

Waar wordt eigenlijk afgesproken? Ik zie niks in de OP staan... Is de Mac vlakbij Ring Utrecht misschien een idee?

Even een piccie, zoals je ziet is hij bij een knooppunt, moet makkelijk te vinden zijn. Kan wel ff routebeschrijving maken?

macbijringutrecht.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan