motorpak herstellen waar ?????

ninja1970

MF veteraan
19 mei 2003
1.942
0
De parel van het westerkwartier
even een vraagje , ben wel benieuwd waar jullie je motorpak laten repareren als je onderuit bent gegaan :X

Heb vorige week mn pak naar motoport leek gebracht ( ook nieuw gekocht daaro )
Offerte hadden ze gemaakt moet zon 85 pleuro kosten :X
Tsja wat mot je he , dus zal toch wel weer klaar moeten , dus met pijn in mn beurs toch maar laten maken daar |(

Mischien voor de volgende keer , heb ik alvast wat adresjes van jullie zaakjes

:} :} :}
 
Je kan langs de schoenmaker gaan, of langs de stomerij...
Daar maken ze allebei je leren pak, misschien in verhouding wel duurder :?
 
ik ben gewoon naar zo,n "naai" winkeltje gegaan

me pak was op 2 plekken uitgescheurd ;( en dat aardige naai miepje heb het voor €10,- weer helemaal inorde gebracht :} :}

winkeltje zit in twello bij apeldoorn.
 
Omgeving Amsterdam: Een echte ambachteling loopt de naden na en repareert 2 ritsen van mijn combi, een Rev-it. voor 26 Euro's. Geeft ook aan dat een volledige combi voor half geld wordt gemaakt wanneer ik een ontwerp mee neem...

Ik vroeg of er ook CE protectoren in werden gezet. Dat was vanzelfsprekend werd gezegd.

Gr. B.

P.S.

Iemand had laatst een berichtje achtergelaten dat het ook mogelijk is via de zwarte markt in Beverwijk. Maar raadde dat meteen af. Waarom weet ik niet meer.
 
Tijger Leather in Den Haag :} :}

110€ voor mijn pak wat over 3 banen nieuw (lees: grof) asfalt was gegleden :}
 
Kan ook eens bij Kobutex in Buitenpost informeren. Veel motorzaken in het noorden sturen daar hun opdrachten heen. Daar verdienen ze weer heeeeel makkelijk op :(
 
Kijk eens bij www.sander-duren.nl

Sander heeft voor mij een race-overall gemaakt,en de kwaliteit is zeer goed.
Ik ken iemand die al 2 keer is gecrasht met een overall van Sander en zijn overall heeft de crashes gehouden.
Sander is bovendien niet duur vergeleken bij andere maatwerk-ateliers,Sander doet daarnaast ook herstelwerk.
 
Omgeving Amsterdam: Een echte ambachteling loopt de naden na en repareert 2 ritsen van mijn combi, een Rev-it. voor 26 Euro's. Geeft ook aan dat een volledige combi voor half geld wordt gemaakt wanneer ik een ontwerp mee neem...

Mag ik ook weten wie deze ambachteling is? Heb ook een pak ( broek ) te vermaken.
 
Motoport Leek is heel eventjes van Kobutex geweest. Na een maand of 3 is de naam Kobutex van de gevel gehaald. Het zou mij dus ook niet verbazen dat Motoport leren pakken voor reparatie naar hen toestuurt. Overigens is Kobutex een zeer goed en betrouwbaar adres! En ook in die branche hangt aan kwaliteit een prijskaartje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan