Mogelijkheid tot eenmalige nickname wijziging!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Orpheus

MF veteraan
Donateur
9 jul 2002
26.658
2
Lienden
We krijgen zo nu en dan vragen van mensen of ze hun nickname kunnen wijzigen, bijvoorbeeld omdat ze een andere motor hebben gekocht en ze hun type motor in de nickname hadden staan.

In principe waren we hier nooit echt een voorstander van (zie ook de FAQ) maar om jullie tegemoet te komen bieden we nu de mogelijkheid tot een éénmalige nicknamewijziging!

Note: Gebruik eerst de zoekfunctie van het forum om te kijken of de door jou gewenste nieuwe naam, niet al door iemand anders gebruikt wordt. Wanneer een naam al wel in gebruik is, maar er nog nooit mee gepost is en al langere tijd niet gebruikt wordt, kun je ook deze naam kiezen.

Als er al wel met een naam gepost is, ook al is het maar 1 keer, ook al was het in 2004, dan wordt de naam NIET weggegeven.

Post in dit topic (liever niet per email) je oude naam en de gewenste nieuwe naam. Wij zullen dit dan zo spoedig mogelijk aanpassen.

Voorbeeld:

OudeUsername > Nieuwe Username

Verder is het voor je medeforummers wel handig al je je oude nickname een poosje in je onderschrift oid laat staan. Op die manier ben je wat makkelijker te herkennnen voor je medeforummers na een naamswijziging.

Overigens, let erop dat met het veranderen van je nickname ook je loginnaam wijzigt.

En aub GEEN offtopic/onzinposts hier in dit topic.

Toevoeging:
Het gebruik van vreemde karakters in nicknames staat op dit moment ter discussie binnen de crew. Tot het moment dat er een richtlijn is opgesteld, zullen veranderingen naar namen met vreemde karakters dan ook niet in behandeling worden genomen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ikke dan maar?

Ettepet -> The HorsePowerWhisperer *D

Dan kan ik m'n onderschrift ook achterwege laten ;)

Je naam is te lang, er staat dan 'The HorsePowerWhispe' Wat zal ik nu doen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Darn! daar was ik al bang voor... '( Laat "The " maar weg, dus simpelweg "HorsePowerWhisperer". Met dank... :}
 
We krijgen zo nu en dan vragen van mensen of ze hun nickname kunnen wijzigen, bijvoorbeeld omdat ze een andere motor hebben gekocht en ze hun type motor in de nickname hadden staan.

In principe waren we hier nooit echt een voorstander van (zie ook de FAQ) maar om jullie tegemoet te komen bieden we nu de mogelijkheid tot een éénmalige nicknamewijziging!

Note: Gebruik eerst de zoekfunctie van het forum om te kijken of de door jou gewenste nieuwe naam, niet al door iemand anders gebruikt wordt.

Post in dit topic (liever niet per email) je oude naam en de gewenste nieuwe naam. Wij zullen dit dan zo spoedig mogelijk aanpassen.

Voorbeeld:

OudeUsername > Nieuwe Username

En aub GEEN offtopic/onzinposts hier in dit topic.

Toevoeging:
Het gebruik van vreemde karakters in nicknames staat op dit moment ter discussie binnen de crew. Tot het moment dat er een richtlijn is opgesteld, zullen veranderingen naar namen met vreemde karakters dan ook niet in behandeling worden genomen.

Wat zijn vreemde karakters dan....definieer ze eens.

Is de é aan het eind van mijn naam ook zoeen???? Want die ga ik niet graag opgeven hoor!!! Hoort er gewoon bij.
 
Wat zijn vreemde karakters dan....definieer ze eens.

Is de é aan het eind van mijn naam ook zoeen???? Want die ga ik niet graag opgeven hoor!!! Hoort er gewoon bij.
e met streepie is toch gewoon een leesteken :?
ik denk dat ze bijv. willem$%##%^*((&* of !@#$%^klaasjeeee)(*^&^% bedoelen :)
 
Ben er stiekem nog :9

Mag mijn naam worden Jansen GS

Jansen XX > Jansen GS

DONE
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik zou graag mijn naam mr.TT600 veranderen in johnny english aub

mr.TT600>johnny english

DONE
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kweet dat ur geen onzin hier mag, maar wil tog ff laten zien wat er met tekentjes wordt bedoeld... denkik tenminste... zoals bij mijn naam...
Die maak ik met control alt indrukken en dan 4, ¤ dus.....
Het voordeel daarvan is, dat er veel Lola's zijn maar geen ¤LoLa¤ snappie...
Maar als ze weg moeten, hoor ik het wel...

Grreettzz Lola :) :)
 
Kweet dat ik hier ook geen onzin posten mag, maar zou er in de openingspost vermeld kunnen worden dat het op prijs wordt gesteld dat users met een nieuwe nickname even hun oude naam verwerken in hun tekst boven de avator? Niet de signature maar de euuh.??

Vind het altijd nogal verwarrend.
 
Kweet dat ur geen onzin hier mag, maar wil tog ff laten zien wat er met tekentjes wordt bedoeld... denkik tenminste... zoals bij mijn naam...
Die maak ik met control alt indrukken en dan 4, ¤ dus.....
Het voordeel daarvan is, dat er veel Lola's zijn maar geen ¤LoLa¤ snappie...
Maar als ze weg moeten, hoor ik het wel...

Grreettzz Lola :) :)
Dat is waar, maar als we nu een Lola, een ¤Lola¤, een -=Lola=-, een ~Lola~ en een ++Lola++ krijgen, dan wordt het op een gegeven moment wel wat lastig om jullie uit elkaar te houden. ;) Vandaar dat we liever zien dat mensen met wat originelere nicknames komen.

Op woensdag 22 oktober 2003 16:14 schreef BGL Racing het volgende:
Kweet dat ik hier ook geen onzin posten mag, maar zou er in de openingspost vermeld kunnen worden dat het op prijs wordt gesteld dat users met een nieuwe nickname even hun oude naam verwerken in hun tekst boven de avator? Niet de signature maar de euuh.??

Vind het altijd nogal verwarrend.
Dat is ook de voornaamste reden waarom iedereen in principe maar één nickname wijziging krijgt. Het kan erg verwarrend zijn.

Maar tis wel een goed idee, ik zal het er ff bijzetten. :)
 
Laatst bewerkt:
Graag Bonnie naar > R4

Done.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zou je zo vriendelijk willen zijn om mijn naam Joost Kok om te zetten in nickname Spike. Ik kan niet zien of die al in gebruik is, zoja zet er dan maar een nummer achter of de X. Thanx.

Done.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
pepe66 wil ik graag veranderen in pepe .dat wou ik al toen ik begon hier , maar het was niet mogelijk omdat er al een pepe was geloof ik , maar dat kan ik best zijn geweest heeeel vroeger toen ik nog buell reed en in Bussum woonde, dus ik zou dit graag veranderd zien...thnx !

Er is helaas al een pepe geregistreerd op het forum, hij komt 1 dag korter op het forum dan jij :?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou wel Rob RD [Banned User] willen gaan heten





:+






:+ :+




Je flikt het niet hoor ;)

O-) })
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan