Mijn Documenten weer operationeel, UPLOADEN WEER MOGELIJK *D

De bestanden zijn weer beschikbaar, dus foto's moeten het weer doen. Het is echter nog niet mogelijk om nieuwe bestanden te uploaden. Dat gaat nog een aantal dagen duren.
 
Ga ik bij Pierre navragen, die weet dit soort dingen :) Maar goede kans dat het nog niet mogelijk is idd, bepaalde delen van de sites zijn nog in "read only" modus.
 
Ook van mij een dikke pluim! *O* Ik ga er vanuit dat het allemaal oud papier en liefdewerk is, dus echt waardering daarvoor. En wat betreft degenen die er wat over mopperen: Dat komt op mij over alsof de buurman vrijwillig een aantal uren je motorfiets oppoetst. En dat je daarna vervolgens naar allerlei plekjes wijst die hij per ongeluk overgeslagen heeft.
 
Dank allen!

Nog wat extra info: we gaan de bestaande fileserver fixen maar er komt ook een tweede (snellere) bij.
Die gaat al het werk straks verzetten, de huidige gaat in een zogenaamde slave modus draaien. Op die manier zijn de bestanden altijd beschikbaar.
 
Laatst bewerkt:
Aaaaaargh! Hoe moet dat nu met mijn verwoede opruim pogingen hier op MF!?!?!?! :P


Tja.......

Ik vraag me wel af, is er niet een enorme database met oude zooi zeg maar?

Ik kan oude PM's in de vuilnisbak kieperen maar dan nog blijven ze daar staan.

Zo ook foto's die ik ooit heb geupload.

Of ben ik zo'n dombo dat IK iets niet goed doe?
 
Respect voor al het werk dat hier wordt verzet :} , ik heb er enorm veel plezier in om iedere dag hier op het forum rond te neuzen en ideeën op te doen :Y ........klopt het dat er idd nog geen foto`s geplaatst kunnen worden :? Of is dat mijn privé-onhandigheid..
 
Goed bezig mensen. We gaan er altijd maar van uit dat iets gewoon werkt maar dat iets in automatisering werkt is niet gewoon.

*O* :}
 
Laatst bewerkt:
recensie plaatsen zonder fotos lukt trouwens ook nog niet. TKN heren!

Error: The file destination directory is not writable!
 
Laatst bewerkt:
Klopt helaas idd ook. Maaaarrrr het goede nieuws is dat er een goede kans is dat in de loop van vandaag het probleem is verholpen. Pin me er niet op vast, maar vandaag wordt de nieuwe hardware geïnstalleerd in Amsterdam waar onze servers staan *D
 
Klopt helaas idd ook. Maaaarrrr het goede nieuws is dat er een goede kans is dat in de loop van vandaag het probleem is verholpen. Pin me er niet op vast, maar vandaag wordt de nieuwe hardware geïnstalleerd in Amsterdam waar onze servers staan *D

Op hemelvaartsdag :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan