Mijn Documenten weer operationeel, UPLOADEN WEER MOGELIJK *D

Krijg ook zo nu en dan allerlei foutmelding om mijn oren geslingerd. Het is niet anders. Succes met oplossen en top dat jullie zo de moeite nemen. :)
 
Hmmmzzz..... Geen wonder dat het resetten van alle internetzooi thuis niet hielp..... :X

Had trouwens eerder verwacht dat het probleem bij mij lag :+ ben er behoorlijk minder handig mee dan jullie......

Succes!
 
Doe eens rustig. De mensen hebben ook nog een leven buiten het forum.

Ze zijn ermee bezig, duurt wat langer dan verwacht. Geduldig afwachten 8-)


Zij wel ja -O- Enniehoe succes mannen ik ga wel uit arren moede motorrijden dan maar :o
 
Thanks!! Het werk wordt zoals gezegd verzet door Pierre en duderuud, zowel fysiek on-site in Amsterdam als tot diep in de nacht vanuit huis. Dit soort werkzaamheden is niet of nauwelijks zichtbaar, maar het kost enorm veel tijd.

Om enige achtergrondinfo te geven: in eerste instantie raakte een server defect waar meerdere virtuele servers op gehost worden. Een deel was te redden vanwege de RAID setup en backups, maar een aantal virtuele servers (waaronder de mailserver en db3 die de zoekmachine host) moest opnieuw ingericht worden. Een groot deel van deze problemen is inmiddels opgelost.

Daarna raakte ook nog eens de fileserver defect. Pure pech dat het tegelijkertijd gebeurt. Dat is de reden waarom de foto's het nu niet doen. Wordt nog aan gewerkt, maar we wachten zoals gezegd op vervangende onderdelen. Die hebben wij niet op de plank liggen, helaas.
 
Laatst bewerkt:
Hmmmzzz..... Geen wonder dat het resetten van alle internetzooi thuis niet hielp..... :X

Had trouwens eerder verwacht dat het probleem bij mij lag :+ ben er behoorlijk minder handig mee dan jullie......

Succes!


Ik had eerlijk gezegd ook gedacht dat het probleem bij jou lag :Y
 
Thanks #76 en bahco, wij balen er ook gigantisch van dat alle ellende nu in één keer komt. Sommige gebruikers hebben dan opeens moeite om op een normale manier te reageren. Misschien als ze zouden weten hoeveel tijd en energie duderuud en Pierre er deze week al in hebben gestoken dat ze anders zouden reageren. :)

Dat valt mee hoor .. :+
Ben al lang blij dat het niet aan m`n eigen kl . tezooi ligt , ik dacht eerst dat het aan m`n eigen feestje lag .. :X

Veel succes gewenst met de Digi oorlog mannen ... ;) ik snap ook dat het eerder een soepzooi is, dan alles weer goed werkt .. 8-)
 
Thanks!! Het werk wordt zoals gezegd verzet door Pierre en duderuud, zowel fysiek on-site in Amsterdam als tot diep in de nacht vanuit huis. Dit soort werkzaamheden is niet of nauwelijks zichtbaar, maar het kost enorm veel tijd.

Om enige achtergrondinfo te geven: in eerste instantie raakte een server defect waar meerdere virtuele servers op gehost worden. Een deel was te redden vanwege de RAID setup en backups, maar een aantal virtuele servers (waaronder de mailserver en db3 die de zoekmachine host) moest opnieuw ingericht worden. Een groot deel van deze problemen is inmiddels opgelost.

Daarna raakte ook nog eens de fileserver defect. Pure pech dat het tegelijkertijd gebeurt. Dat is de reden waarom de foto's het nu niet doen. Wordt nog aan gewerkt, maar we wachten zoals gezegd op vervangende onderdelen. Die hebben wij niet op de plank liggen, helaas.


Murphey :(
 
je heb er toch nie zelluf aan lope hannese, hè 😎

 
Laatst bewerkt:
Respect Bananeman en overige medewerker/sters, uit ervaring weet ik dat dit
veel werk en stress met zich meebrengt. Neem je tijd, alles komt weer goed. Succes
 
Succes met de herstelwerkzaamheden. Zelf ook de nodige ervaring mee helaas, hoop dat het snel weer op de rit is, dan kunnen jullie welverdiend van het weekend genieten ;)
 
Thanks!! Het werk wordt zoals gezegd verzet door Pierre en duderuud, zowel fysiek on-site in Amsterdam als tot diep in de nacht vanuit huis. Dit soort werkzaamheden is niet of nauwelijks zichtbaar, maar het kost enorm veel tijd.

Om enige achtergrondinfo te geven: in eerste instantie raakte een server defect waar meerdere virtuele servers op gehost worden. Een deel was te redden vanwege de RAID setup en backups, maar een aantal virtuele servers (waaronder de mailserver en db3 die de zoekmachine host) moest opnieuw ingericht worden. Een groot deel van deze problemen is inmiddels opgelost.

Daarna raakte ook nog eens de fileserver defect. Pure pech dat het tegelijkertijd gebeurt. Dat is de reden waarom de foto's het nu niet doen. Wordt nog aan gewerkt, maar we wachten zoals gezegd op vervangende onderdelen. Die hebben wij niet op de plank liggen, helaas.

Sterkte !
(alleen de fotos van motorstek lijken nu nog defect...?)
 
ADMIN-mannen, houd moed.
Respect voor het vele werk. :}
Alle vertrouwen dat het weer goed komt. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan