Vrouwelijke motorrijders willen gewoon...MBM !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elise80

Rookie
7 apr 2016
21
0
Hai allemaal,

Het valt me zo op; de andere behandeling die een vrouw krijgt op een motor van andere motorrijders (nog te zwijgen van automobilisten). Ik start dit topic niet om olie op het vuur te gooien van de vele vrouwen-topics die er al zijn, maar ik wil het wel gewoon kwijt;

Vrouwelijke motorrijders rijden voor hun plezier. Ze genieten van ritjes op hun stalen ros, van de aard van hun motor (buikschuiver, chopper, whatever), van hun snelheid (cruisend of racend) en van de omgeving.

De vrouwen die ik ken die motorrijden omdat mannen het geil vinden moet ik nog vinden. Dus prima dat je een vrouw op de motor spannend vindt, en -tuurlijk- we genieten van jullie eventuele compliment (ik check mannelijke motorrijders ook, rrrr), maar het is ons er niet om te doen. We willen gewoon genieten van dezelfde hobby die jullie ook hebben.

Accepteer ons gewoon om wie we zijn, net zo divers als dat vrouwen überhaupt zijn. De een houdt van doorrijden, de ander heeft net 'r rijbewijs en is dus voorzichtiger. De een is een mooi-weer-rijder, de ander rijdt door bij storm en wind. De een heeft een BMW, de ander een bobber. Maakt het echt uit? Uiteindelijk zitten we allemaal op dat ding door een gezamenlijke passie, en zo willen we ook graag behandeld worden.

Dus, zwaai naar ons en we zwaaien terug. Geef ons ruimte als we een bocht spannend vinden, of daag ons juist uit als er ruimte is (en geen trajectcontrole :-p). Misschien verassen we jullie nog. Uiteindelijk gaat het er volgens mij om dat we de weg samen delen, en samen genieten van deze fantastische hobby. Volgens mij is dat ook het allerleukst <3
 
Laatst bewerkt:
giphy.gif
 
Al zoveel reacties gehad die maand dat je je rijbewijs hebt dat je dit topic er voor moet opstarten? :+


En kijk hier maar eens rond. Het barst van de "zwaaitopics" met een miljoen redenen waarom mensen wel of niet zwaaien naar bepaalde motoren. En elkaar afzeiken omdat je ducati/honda/harley etc rijdt.
Of zelfs de kleur van de motor is een reden om te jennen.
Over de doorrijder of de mooi-weerrijder topics maar te zwijgen.

Heeft niks met vrouw zijn te maken.....mannen zijn net zo divers en delen ook de passie van het motorrijden.Rijden ook voor hun plezier, en vinden het ook wel eens spannend in sommige bochten of verrassen ook graag anderen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Oh jezus. Gaat toch ook helemaal niet om zwaaien jongens.

Maar inderdaad, in die twee weken elke dag op de motor, en al zoveel ervaringen. Ik dacht ik deel het even dat het me een bijzonder on-welkom gevoel geeft.
 
Dit is dus de reden waarom ik geen lange gesprekken met vrouwen aankan, ik krijg er gewoon hoofdpijn van. Van dit verhaaltje ook al. Goed bezig :')
 
Oh jezus. Gaat toch ook helemaal niet om zwaaien jongens.

Maar inderdaad, in die twee weken elke dag op de motor, en al zoveel ervaringen. Ik dacht ik deel het even dat het me een bijzonder on-welkom gevoel geeft.

kruip dan maar terug naar de keuken ;)











:+
 
Hahaha, jeez jongens, zal ik het even roepen anders? Bier en tieten! Zo, ook weer gehad.

Ik doel meer op de motorrijders die in een bocht achter je gaan plakken en gaan zitten drukken, of op de rechterbaan in de regenbui en windkracht 5 gaan zitten seinen dat je door moet rijden, of een middelvinger opsteken als je zwaait.
(En dat hoef ik echt geen advies over of ik me al dan niet heb gedragen zoals jij dat graag wilt.)
 
Hahaha, jeez jongens, zal ik het even roepen anders? Bier en tieten! Zo, ook weer gehad.

Ik doel meer op de motorrijders die in een bocht achter je gaan plakken en gaan zitten drukken, of op de rechterbaan in de regenbui en windkracht 5 gaan zitten seinen dat je door moet rijden, of een middelvinger opsteken als je zwaait.
(En dat hoef ik echt geen advies over of ik me al dan niet heb gedragen zoals jij dat graag wilt.)

Kom jij echt uit Waterland, als in rond Purmerend? Daar kom ik ook vandaan, en dat heb ik serieus nog nooit meegemaakt daar. :?

Maargoed, mongolen heb je overal, en dat soort volk noem ik dan ook geen motorrijders, maar gewoon sukkels die toevallig een motor hebben. Meestal dat kansloze machovolkje.
 
Hahaha, jeez jongens, zal ik het even roepen anders? Bier en tieten! Zo, ook weer gehad.

Ik doel meer op de motorrijders die in een bocht achter je gaan plakken en gaan zitten drukken, of op de rechterbaan in de regenbui en windkracht 5 gaan zitten seinen dat je door moet rijden, of een middelvinger opsteken als je zwaait.
(En dat hoef ik echt geen advies over of ik me al dan niet heb gedragen zoals jij dat graag wilt.)

Toch wel komisch en enigszins seksistisch van je om dat dan te betrekken op je gender. Heb je ooit gerealiseerd dat vele er geen snars om geven wie of wat er op die motor zit? Of zijn het mensen die roepen HEY VROUW RIJD EENS DOOR!?

Oftewel er zijn genoeg zeikerds op de weg laat die lekker links liggen en doe gewoon lekker je ding en zwaai naar mensen die wel de moeite waard zijn :)
 
Als ik een waarschijnlijke mooie vrouw op een motor zie dan rijd ik er net zo lang achteraan tot ze seks met me heeft op de parkeerplaats van de burgerking :Y :Y :') _O-
 
Hahaha, jeez jongens, zal ik het even roepen anders? Bier en tieten! Zo, ook weer gehad.

Ik doel meer op de motorrijders die in een bocht achter je gaan plakken en gaan zitten drukken, of op de rechterbaan in de regenbui en windkracht 5 gaan zitten seinen dat je door moet rijden, of een middelvinger opsteken als je zwaait.
(En dat hoef ik echt geen advies over of ik me al dan niet heb gedragen zoals jij dat graag wilt.)


Maar dat heeft toch niks met je geslacht te maken? Hoe kom je daarbij? ( de vrouwenkaart ipv de racismekaart dit keer. :+ )

Je hebt net je rijbewijs dus je bent het nog aan het leren. Degenen die plakken in de bochten zijn/willen sneller. Lekker voorbij laten en jezelf niet opnaaien. Heeft geen nut.
 
Toch wel komisch en enigszins seksistisch van je om dat dan te betrekken op je gender. Heb je ooit gerealiseerd dat vele er geen snars om geven wie of wat er op die motor zit? Of zijn het mensen die roepen HEY VROUW RIJD EENS DOOR!?

Oftewel er zijn genoeg zeikerds op de weg laat die lekker links liggen en doe gewoon lekker je ding en zwaai naar mensen die wel de moeite waard zijn :)

4c00d2091508a5bf540efdae5751e0b6010d2ef4caffe6ed2519f99322df9438.jpg
 
Hahaha, jeez jongens, zal ik het even roepen anders? Bier en tieten! Zo, ook weer gehad.

Ik doel meer op de motorrijders die in een bocht achter je gaan plakken en gaan zitten drukken, of op de rechterbaan in de regenbui en windkracht 5 gaan zitten seinen dat je door moet rijden, of een middelvinger opsteken als je zwaait.
(En dat hoef ik echt geen advies over of ik me al dan niet heb gedragen zoals jij dat graag wilt.)

En jij bent zeker dat plakken/drukken/middelvinger is omdat je een vrouw bent?
Of omdat je in die leuke bocht veels te traag rijdt,
of omdat je groot licht al 10km aant branden is,
of omdat je al 20km met een pinker aan rijdt..
 
Ik heb nog nooit iets ervaren van van wat jij nu beschrijft Elise80. Sterker nog, niks meer dan lof wat ik krijg van andere (motor rijdende) mannen, zodra ter sprake komt dan ik motor rijd, laat staan onderweg. Ik kan me dus ook echt niet vinden in je betoog, daarnaast scheer je nu elke motor rijdende man over een kam. Dus spreek voor jezelf.

Ik kan me voorstellen dat als je pas net een maand je rijbewijs hebt je nog moet wennen aan wat er onderweg gebeurt, maar ik heb het idee dat het vooral met je eigen idee en interpretatie te maken heeft.

Ik hoop dat je snel ook wat leukere ervaringen op mag doen onderweg ! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan