Did ya ride today share ya experience m8

MrHawkeye

MF veteraan
9 mei 2002
49.353
14
Hmm zou vriezen vandaag

Es kijken of we het heelhuids over de A4 redden.

Wordt weer kouwe knieen ...Waar kan ik nou gvd een bijpassen dainese broek kopen..

O ja dit topic is verboden voor modjes
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of je ook skiet ??? anders kan je tijdelijk je skibroek over je eigen broek trekken heeft mij ook een winter gered.
 
Hmmmm, mijn betere wederhelft zei vanochtend: het vriest 7 graden met kans op sneeuw... Ik rijd er een uur over naar mijn werk. Dus ik geef het toe: voor het eerst dit jaar ben ik met de auto naar mijn werk gegaan. :o
 
1 oplossing: koffiekoeken halen bij de bakker voor je vertrekt :+

vrijdag is koffiekoeken dag op den bureau, deze week was het mijn beurt.. bakker binnen, koeken in me jas gestoken, bleken nog behoorlijk warm te zijn :}

heb heel de weg geen kou gehad *D
 
Ik heb het nog steeds koud na mijn ritje van vanmorgen. Vanavond maar een warm bad nemen :)
 
1 oplossing: koffiekoeken halen bij de bakker voor je vertrekt :+

vrijdag is koffiekoeken dag op den bureau, deze week was het mijn beurt.. bakker binnen, koeken in me jas gestoken, bleken nog behoorlijk warm te zijn :}

heb heel de weg geen kou gehad *D

:} :} :} :}
 
Ach, elk seizoen heeft zo zijn minpunten. In de zomer kom ik badend in het zweet op het werk, nu met bevroren handen. Ik verkies toch het laatste.
 
Vandaag 2 nieuwe banden 'ingereden'... ik was er bijna uitgereden '( .
Dan denk je na 60km dat je veilig bent, accelereert lekker en breekt je achterband uit langs 2 kanten. Slecht voor de hartslag.

Van de koude geen last, maar de regen / hagel is wel lastig (als je vergeet je broek OVER de laarzen te trekken :X ).
 
Vandaag 50 km gereden en seves nog naar leuven en als die pipo niet opneemt ( kerel waar ik mijn helmen altijd koop ) vandaag nog maar eens zonder vizier naar leuven |(
 
kutkoud weer.....
De winter is weer begonnen
En ik had graag een nieuwe voorband ingereden sinds die oude bijna draadjes gaat vertonen
 
Was wel wat fris naar Amsterdam, ondanks de handvat verwarming mijn handen toch bevroren (precies na 60 km)

Normaal had ik het na 30 tot 40 km

Houd ik ff in en denk hmm wordt een beetje tricky hier ik denk blijf even voor de veiligheid inhouden knalt er een ghost raider rechts langs me..tussen de file door


Die wilde schijnbaar vroeg dood
 
Vandaag heerlijk gereden (voor de fun). Nog even alle mooie dagen meepikken :]

Met thermo ondergoed, spijkerbroek (ja sorry) en regenbroek, 2 paar sokken en thermohandschoentjes in de zomerhandschoenen is het prima te doen... ;)
 
was vandaag op de trapfiets.....en al me kabels van mijn vernsellingen en remmen waren vastgevroren...kwam ik achter toen ik best hard op een kruispunt afreed :X
 
Schijnt dat ze hier vanaf 1 november gaan pekelen, dus nu de laatste dagen nog effe meepikken...

Hele dag weze touren vandaag, echt prachtig weer (als je je er een beetje op kleedt natuurlijk) beetje kouwe tengels en tenen op het eind maarja..
 
Ach ja het is wat fris. Binnenkort maar weer eens de binnenvoering in mijn Cloverjas zetten. Dikke laag ijs ook op de moto (en zadel dus krabben) :/
 
De eerste pekel van mijn fiets afgespoeld toen ik thuiskwam. Dit weekend maar eens goed wassen en een busje wd40 leegspuiten op alles. 't Was wel wat fris. Ik was goed wakker toen ik op mijn werk kwam.

[me]neonatal denkt dat het allemaal nog wel meevalt. Straks, als het gaat sneeuwen...[/me]
 
Vandaag 2 nieuwe banden 'ingereden'... ik was er bijna uitgereden '( .
Dan denk je na 60km dat je veilig bent, accelereert lekker en breekt je achterband uit langs 2 kanten. Slecht voor de hartslag.
was je direct lekker warm!! hahaha

gewoon int leer op de brommert met een thermobroekje eronder en zomerhandschoentjes aan,want met die winterdingen lijkt net of je geen gevoel in je stuur hebt.(****** met een sok erom,of hoe was die opmerking ook al weer)

wel rustig aan gedaan met dit weer, plaatselijk toch aardig slippery!
 
Heerlijk ritje vandaag gehad
Zat alleen eentje in me redlights te drukken bijna mot mee gehad

Kon me gelukkig in houwe
me grote klauwe hadden zin om hem te verbouwe

Een grote schop onder ze hol
naar www.realdoll

Trouwens lekker soundje in die schipholtunnel
Alleen die thermohandschoenen was wat gefrummel

Ff teruggeschakeld en heel ff vol gas
En elk koekblik weer naar de kleuterklas

Motor liep helaas wat onrustig
Wat condens in me carb, en das niet vluchtig

Geen regen zoals voorspeld
En weinig wind in het veld

Maar het was een heerlijk weertje
en ik voelde me weer het heertje

Met een glimlach dacht ik nog aan die kleerkasten bij Hans van Wijk
Man met zulke bodyguards is die vent vast rijk

Die jongens slikken anabolen en roken naar iets wat ze beste tijd heeft gehad
Met zulke spieren, dat ken niet, vast een fietspomp van moeders gehad.

Maar jongens stap eens op de motor dat zijn jullie niet gewend
Worden jullie wellicht ooit een echte vent

Met 10 graden onder nul
en een motor onder je gat en een kleine lul
nagh ik verzeker je das geen flauwekul

Echte klop, nooits iets geraakt
En never nooit mijn grote klauwen meegemaakt

Kan alleen nog niet dichten
Net zoals die wcpot, ik weiger te richten

Dat ding beweegt ook niet mee
En ben eigenlijk op zoek naar een flexibele plee

Toch weer wat anders
zo'n 1 pleuro wc bril van Hans Anders

Van die politiek word ik ook niet goed
Kruidenieren in het groot en alles moet

Een stel stripfiguren
leggen ons in de luren

Geld is waar het om draait
En die politici lijken gehaaid
Wie wordt er nu werkelijk genaaid

Marionetten van de aller machtigen
Dat zijn ze allemaal en ze worden allemaal vroegtijdig kaal

Probeer dat maar te ontkrachtigen
Er is er altijd eentje bij die die gouwe pot probeert te bemachtigen

Kleine kinderen in het groot
En ik weer in het rood

Hiermee sluit ik af
want zulke uitlatingen zijn met 10 bier niet eens meer maf

B|



})
 
Na een kilometer of 14 gereden te hebben vanochtend om half 8 begonnen mijn vingertoppen een beetje te bevriezen. Maar das standaars. Liever koude vingertoppen dan in een koekblik te moeten zitten.
 
Kijk mot je es goed luisteren
voordat je weer aan die buis zit te kluisteren

Met zoveel bier
Interesseert het me allemaal geen zier

En over die kouwe vingertoppen
Die moet je thuis maar ergens in stoppen

Gegroet mijn beste motor vriend
Zolang je maar geen Microsoft dient..

En even serieus je moet zorgen dat je ruimte voor je vingers hebt dus b.v. een 0,5 cm ruimte in je vinger toppen is voldoende om heel wat meer kilometerjes te maken voordat je vingers bevriezen ...space space thats the key het werkt namelijk als een isolatielaag..



:]
 
Laatst bewerkt:
Hmm heerlijk ritje weer over die A4.

S'ochtends wel 5 files

's Avonds noppes

Aanrijding voor de schipholtunnel en verder niks meegemaakt.

Lekker temperatuurtje.

Motor reed weer goed nadat ik me carbs even had leeggemaakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan