verdere verbouwing fzr,tips???

subduc

MF veteraan
9 apr 2002
2.962
0
Veenendaal
--------------------------------------------------------------------------------
ik ga dus toch stoppen met mijn spaarplan voor een andere motor over 2 of 3 jaar,en ga mijn fzr verder verbouwen.
bedoeling:
ander blok(vance&hines blok gekocht bij teun)
usd voorvork
andere topkuipie
twee uitlaten
andere achterbrug
striping(spuiten)

heeft er iemand ideen voor bijvoorbeeld et topkuipie??
andere ideeen zijn welkom
dank u

zit er een verschil in een Vance&hines blok en een gewone,waren er maar 500 van gemaakt.
 
full


zoiets?
 
vindt ik ook jarno kan je beter een suzuki kopen

ben wel benieuwd naar je nieuwe creatie

let op als je je kont verkoop even een mailtje naar mij he

wil ik graag hebben
 
--------------------------------------------------------------------------------
ik ga dus toch stoppen met mijn spaarplan voor een andere motor over 2 of 3 jaar,en ga mijn fzr verder verbouwen.
bedoeling:
ander blok(vance&hines blok gekocht bij teun)
usd voorvork
andere topkuipie
twee uitlaten
andere achterbrug
striping(spuiten)

heeft er iemand ideen voor bijvoorbeeld et topkuipie??
andere ideeen zijn welkom
dank u

zit er een verschil in een Vance&hines blok en een gewone,waren er maar 500 van gemaakt.

Zou je niet gewoon aan een 1000 beginnen ipv te investeren in een ander blokje voor de 600 :?
 
een 1000 heb ik nog lang niet nodig,met een 600 kan je soms nog meer.

maar is een vance &hines blok anders??
 
je hebt een hele coole fiets, maar die platte voorkant kan echt niet!!! ik zou die maar eens eerst gaan vervangen. maar heeeel gaaf projectje hoor!
 
ja dat topkuippie staat in mijn lijst.

of thundercat of nieuwer model fzr(met vierkante koplamp) of iets anders wat ongelooflijk geil staat.
 

zo komen de uitlaten alleen dan een stuk schuiner omhoog(ala Mille)

met dank aan silencer :)
 
Laatst bewerkt:
hier effe een groffe schatting hoe die gaat worden!!!
ben begonnen met dingen opbouwen dus binnekort meer fotos.
jarno1.jpg

jarno2.jpg

jarno3.jpg

op de foto past et zitje nog niet echt,maar als je em houd zoals die komt dan wel,dit is puur een schatting
 
Ga je er dan een streetfighter van maken of wordt het gewoon een volle kuip?? Voor een streetfighter zou ik geloof ik ook maar voor de 1000 gaan, vind het frame van de 600 er niet mooi uitzien (da's natuurlijk mijn smaak).

[/off topic]
Bike van yoe tosh is echt vet!!! :9~
[/on topic]

Any way, veel succes met je project en ik weet zeker dat je met veel aandacht gevolgd zult worden (de verbouw topics :} doen het meestal goed geloof ik)
 
Ziet er echt veel belovend uit man! Hopelijk heb je em wel in mekaar voor we op vakantie gaan!

Zodra de zon zich eindelijk eens laat zien kom ik wel langs.
 
:} :}
Komt helemaal goed, ook die vakantie ;)
Ik denk dat het pas maken van top-onderkuip een van de moeilijkste dingen gaat worden.
En nu niet verder computeren maar sleutelen joh anders mis je het mooie weer dalijk ;)

(wat moet jij trouwens met een videoband van Casper het spookje :? )
 
hahaha jij hebt echt goede ogen haha.moest et kontje effe omhoog doen :) bij de eerte foto
en ben fan van casper
 
maak je er een 1 of 2 zitter van?

Als je weer een solokontje van maakt probeer dan misschien iets aparts te maken van het kontje. B.v soort luchthappertje ofzo :?
 
maak je er een 1 of 2 zitter van?

Als je weer een solokontje van maakt probeer dan misschien iets aparts te maken van het kontje. B.v soort luchthappertje ofzo :?

een luchthapper in de jetstream.... ja das handig ;) (Ding zit 8er je rug, zou dus geen nut hebben)

Maak er een semi-transparante verflaag op, en doe er lampjes in :)
 
Gaat ook puur om het uiterlijk zo'n soort happertje.
'K heb ook Kawa's en wat Yamaha R6/1 gezien met zoiets zag er wel leuk uit maar heb idd geen nut.
Honda heeft het trouwens ook bij de nieuwe cbr600RR maar daar kan het volgens mij de uitlaat onder de buddy koelen.
Zie foto
 
Laatst bewerkt:
wat plaatjes van et begin weer.

M5110016.jpg

mijn nieuwe demper is gelukkig weer open :)

M5110020.jpg


en zo was die effe na een paar uurtjes. clipons onder de kroonplaat,hoop dat dat lukt met mijn r6 kuip.
kan nu elke avond iets doen dus waneer er fotos weer zijn staan ze hier.[/img]
 
Terug
Bovenaan Onderaan