Klinkt als een potentiële rat! Even schoonmaken met een hamer en niets meer aan doen!
NGK DR8ES
Traditional Spark Plug,
12mm Thread Size,
19mm (3/4") Reach,
11/16" (18mm) Hex Size,
Gasket Seat,
Resistor,
Stud Terminal Threads,
.028" (0.7mm) Gap,
Heat Range 8
@Patman ik heb 'm niet, dus als je zou willen kijken graag..
@Martell dat weet ik, ik had voor nood een pijpsleutel maar die is net te lang..
Ik ken een model, waar een standaard dop te dik voor is. Vandaar dat ik eea heb aangepast.ik heb gewoon 3 verschillende in een 115 delige doppenset. Past altijd
leonr, al gelukt?
het heeft even geduurd MAAR vandaag eindelijk weer wat gedaan(nou ja, meer laten doen)
Ik kreeg vandaag hulp van een OST Member, en hij heeft het benzine-probleem opgelost..
(nogmaals bedankt voor je tijd en hulp)
eerst hebben we de bougies gecheckt deze waren nog zo goed als nieuw, dus daar lag het niet aan, verder nog wat dingetjes bekeken (de benzine kwam niet langs het spruitstuk het blok uit maar uit het overloopgat tussen de cilinderribben), en daarna aan de carbs begonnen..
dit geloven jullie nooit de stationairsproeier lag los op de bodem van het vlotterbakje van de lekkende cilinder..
en via dat gat liep de benzine de cilinder in (SD correct me if i'm wrong)
die er weer ingezet en na wat proberen, een hoop rook, en ff laten lopen, sloeg de cilinder weer aan..
WIJZE LES VAN VANDAAG:
als iemand vraagt of de uitlaat warm wordt moet je er op tuffen en niet met je klauwen aanzitten!!!