Bij deze maar een eigen Topic begonnen
Ik heb dus een Kawasaki 454ltd uit 1986 op de kop getikt
De vorige eigenaar heeft de motor na een grote beurt een jaar weggezet en nu heb ik wat probleempjes..
Mijn plan: Dit is mijn eerste project en heb niet echt veel sleutel ervaring maar heb alle tijd om de motor weer goedlopend te krijgen (met een WPHB en jullie ervaring zal ik vast een eind komen), komt het dit jaar niet af dan word het volgend jaar..
Als dat gelukt is wil ik 'm een beetje "Reib-Flippen"
problemen/aandachtspunten (tot nu toe ):
Tot nu toe gedaan:
Carbs leeg laten lopen, de carb aan de kant waar de benzine lekt, was zo goed als leeg..
Uit de andere kwam een vol glas.. Alle benzine die er uitkwam was schoon en helder..
De bougies check ik straks als ik de sleutel heb..
Alle tips/trucs/hulp/ideeën/commentaar zijn welkom.. (behalve over schrijffouten )
Ik heb dus een Kawasaki 454ltd uit 1986 op de kop getikt
De vorige eigenaar heeft de motor na een grote beurt een jaar weggezet en nu heb ik wat probleempjes..
Mijn plan: Dit is mijn eerste project en heb niet echt veel sleutel ervaring maar heb alle tijd om de motor weer goedlopend te krijgen (met een WPHB en jullie ervaring zal ik vast een eind komen), komt het dit jaar niet af dan word het volgend jaar..
Als dat gelukt is wil ik 'm een beetje "Reib-Flippen"
problemen/aandachtspunten (tot nu toe ):
Als de motor loopt lekt er bij de uitlaat(bij het blok) benzine, en als ik gas geef spuit het er echt uitopgelost
De uitlaat moet vervangen worden, die is helemaal verrot(het verbindingsstuk is al helemaal door gerot)opgelost
Voorband heeft geen ventiel of zit niet meer op z'n plek..opgelost
- Tank uitdeuken of vervangen..
Tot nu toe gedaan:
Carbs leeg laten lopen, de carb aan de kant waar de benzine lekt, was zo goed als leeg..
Uit de andere kwam een vol glas.. Alle benzine die er uitkwam was schoon en helder..
De bougies check ik straks als ik de sleutel heb..
Alle tips/trucs/hulp/ideeën/commentaar zijn welkom.. (behalve over schrijffouten )
Laatst bewerkt: