viper slechte pijp??

Daniel mt09

MF veteraan
5 sep 2003
3.071
11
Brabant
Ha mensen,

ik heb een viper onder mijn zx6r hangen, en laatst liet een vriend van mij zien hoe mijn fiets kon knallen; gas geven engine stop uit 2x gas geven engine stop weer aan dikke steekvlam en harde knal.
ik heb dit dus ook een paar keer geprobeerd omdat dit wel leuk klonk, maar nu lekt m'n uitlaat dus, zeg maar aan het eind van de demper.
ik heb dit misschien 5 a 6 x gedaan omdat ik niet weet of het wel of niet goed is, maar nu is dus wel m'n demper stuk!!!!

grtzz daniel
 
het is niet echt briljant voor je uitlaat natuurlijk als je hem vult met vers mengsel, maar na 6 keer lek is wel rap. in Assen heb ik ene bijzonder zatte Duitser genaamd Uwe een kwartier met een standaard (MATZWART!) gsxf 600 zien klappen en hij moest alleen stoppen omdat zijn vrouw hem tegen zijn bolleke sloeg.

offtopic: het jaar erna was ie er weer, met dezelfde fiets maar zonder vrouw, heeft hij met zijn zatte harsens toch een leermomentje meegekregen
 
daarom vond ik het ook al zo raar, en die pijp is net 2,5 mnd oud.
misschien ook geluk gehad dat ik na die 5 a 6 keer ermee ben opgehouden, en ik doe het nu ook niet meer, maar ik vindt het nog steeds raar O-)

grtzz daniel
 
Voor je uitlaat is het het minst erg volgens mij :X

Maar dattie na 6x al lek is mag natuurlijk nooit, heb op assen de hele nacht lang die malloten horen klapperen (en die staan dan 4 maanden daarna te koop :X ) en reden toch gewoon weg de volgende ochtend...
 
Terug
Bovenaan Onderaan