50% korting op kleding heingericke

motorboom

MF'er
21 okt 2006
201
1
eindhoven
De winkels van heingericke ruimen op dus de nodige kleding met 50% korting of meer.
Niet alles van het assortiment, dus even gaan kijken als je interesse hebt.
 
En daarnaast ook nog een prima service.
1,5 jaar geleden pak gekocht bij hein Gericke in Duitsland, was toevallig daar en kreeg flinke korting.
Nu 2 ritsjes defect, mauw en pijp, niet vreemd als je elke dag je pak draagt.
De Hein Gericke shop in Breda heeft ze netjes voor garantie opgestuurd en onzichtbaar laten repareren.
Bewaar dus altijd je aankoopbon.
 
Begrijp dus nu pas dat er meerdere merken onder Hein Gericke vallen? Alpinestars & Arlen Ness???
 
Mijn jas (8 jaar oud, waarvan ruim 2 jaar gebruikt), begint mankementen te vertonen. Daarom kijk ik of het dan met een actie voordeliger is om nieuw te kopen of te laten herstellen.
 
Begrijp dus nu pas dat er meerdere merken onder Hein Gericke vallen? Alpinestars & Arlen Ness???

ze verkopen er gewoon alpinestars enzo maar dat is niet van hein gericke, meestal is daar dan ook geen korting op tenzij het overjaarse modellen zijn...
 
Goed spul van Hein Gericke. Ik heb een leren motorjas van 17 jaar oud van ze. Ziet er nog uit als nieuw :+ . Okee, dat is overdreven. De jas ziet er doorleefd uit maar dat maakt hem alleen maar mooier en zelfs alle ritsen werken nog.

Groet, Blackie
 
Die speurtocht had 6 minuten korter kunnen zijn, zie de post boven je
Nog geen 4 minuten, die onderste link stond er eerst niet. :N
Vandaar dat ik ging zoeken waar je die spullen kon bestellen. (niet wetende dat die link inmiddels was toegevoegd.)
 
Arlen ness is toch Berik e.d.??

importeur Splash design?
Dat klopt, maar misschien via duitse import toch in de Nederlandse HG's te verkrijgen. Heb in Breda ook een aantal Arlen Ness pakken zien hangen, maar dan ook maar 2 soorten o.i.d.

Splash heeft er in elk geval veel meer!!!
 
Morgen even langs Amsterdam rijden :)
Hmm of Almere... wel dichterbij, weet iemand bij wie je het meeste kans maakt iets leuks te vinden ?
M.a.w. is Amsterdam aanzienelijk groter dan Almere ?
 
Laatst bewerkt:
Eerst naar Almere, als dat niks is door naar Amsterdam.. Da's maar een klein stukkie ;)
Verder is groter niet altijd beter. Stel dat Almere kleiner is (geen flauw idee eigen;ijk) willen ze misschien nog wel wat leuks doen omdat ze meer om ruimte verlegen zitten dan amsterdam..
 
Almere is een klotezaak. A'dam weet ik niet. Ik rijd liever naar Gericke Duitsland, die weten tenminste wel wat service is. uitverkoop is trouwens 2 x per jaar hoor, al jaaaaaaren lang.
 
In de *hele* webshop staan spullen met korting, dus niet alleen die vijf artikelen van de link hierboven. Gewoon even de webshop openen en dan sorteren op prijs :) (door op het driehoekje links van "Preis" te klikken)
 
Ik heb vandaag in Breda bij HG mn eerste leren combi-pak gekocht *O*

Mooi spul, goeie pasvorm en voor nog geen €300,- klaar incl. € 10,- korting op een setje knee-sliders, ondanks dat dit al een combi in de uitverkoop was!!!! :}

Tis best een grote winkel met een redelijk groot assortiment.
Ook op de aparte sale-afdeling was er best wel wat keus.
 
Ik ben ook tevreden over Hein Gericke amsterdam , vroeg om een arlen ness regenpak in het wit nergens te verkrijgen
wel in het zwart :r

maar binnen 10 dagen bericht van hij is er :9 In het wit :Y

plus de nodige koffie leuke babbel flink geholpen om me aan te kleden :Y

1e keer gaat niet zo makkelijk dus hulp nodig :Y

maar ze hebben een leuk arsortiment kleding :Y
 
Almere is geen grote zaak (klein winkeltje) maar ze weten wel wat service is. Ik had daar voor de vakantie een regenbroek gekocht. Deze bleek voor mij iets te kort. Ondanks dat deze twee weken met regen gedragen was kon ik zo een andere mee krijgen. *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan