500 euro voor bandenset in centrum Rotterdam?

MindVision

Die hard MF'er
28 feb 2008
408
15
Rotterdam
Beste MF'ers,

Ik woon sinds kort in Rotterdam centrum en heb helaas een lekke achterband bij mijn 2010 R6.
Ik was al van plan een nieuw setje banden eronder te zetten, dus heb nu een hele grote motorketen gebeld in Rotterdam die hem aankomende dinsdag op komen halen a 85 euro en er een nieuwe set op zetten. Inclusief montage en ophalen kost dit 435 voor een set Michelin road 4 en 500 voor een set Michelin road 5.

Het is woon-werk voor mij en ik heb nu echt een probleem qua vervoer maar 2 dagen moet wel lukken, alleen ik vroeg me af:
- Kan ik dit ergens voor een betere prijs laten doen?
- Kan ik dit ergens sneller laten doen (bijv vandaag of morgen?)

Ik ben helemaal niet bekend in deze stad en weet even niet waar ik het zoeken moet.

Dank jullie wel alvast!
 
500 eurie allememaggies. Da's bijna legale diefstal.
Nou, dat is niet helemaal een eerlijk vergelijk.
Desbetreffende motorzaak heeft in deze prijs de ophaalservice inbegrepen, en dat is bij andere aanbieders niet het geval.

Ik ben op zondagavond/nacht laat ook wel eens gebeld met het verzoek iemand die langs de snelweg was gestrand met een lekke band op te halen en een nieuwe band te plaatsen. Geen probleem, maar ik reken dan natuurlijk mijn uurtarief vanaf het moment dat ik mijn bed uit kom totdat ik er weer in lig. En niet alleen dat half uurtje dat de band vervangen kost. Service kost geld, op welke manier je het dan ook op de rekening zet.....
 
Jahoor, ik heb nog oproepbare diensten, vanaf het moment dat de telefoon gaat, afgerond op een kwartier terug (0213 telefoon = 0200 schrijven) tot dat ik weer in bed kruip, afgerond op een kwartier naar voor... (ohja, à raison van 200%)

Take ik or leave it, als het niet goed is kom ik toch niet?
 
Laatst bewerkt:
In Bleiswijk zit een bandenboer die veel actief (was) in de race.., Rene. Home - Motorbanden Quick Service

dezelfde als deze, maar alleen is die bij mij wel bekend

Is een beste winkel kom er jaren met verschillende motoren. Goed advies en service en nette prijzen.
Recent nog de motor van mijn vrouw daar van nieuwe banden laten voorzien.
Werkt ook vaak in de avonduren, best handig als je overdagwerkt👍
 
Nou, dat is niet helemaal een eerlijk vergelijk.
Desbetreffende motorzaak heeft in deze prijs de ophaalservice inbegrepen, en dat is bij andere aanbieders niet

Je hebt gelijk, ik snap dat alle inzet moet worden betaald.

Laat ik het dan anders zeggen.
Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand 500 weglegd voor een setje banden incl opleggen.
Maar dat ben ik.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk, ik snap dat alle inzet moet worden betaald.

Laat ik het dan anders zeggen.
Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand 500 weglegd voor een setje banden incl opleggen.
Maar dat ben ik.
Ik ook niet, maar als je met panne stilstaat heb je al een stuk minder keuze.

Maar ik ben wel eens beschuldigd van oplichting doordat ik een klant (met een Harley) een set banden inclusief montage aanbood voor 350 Euro. Hij had ze net bij zijn dealer (die er volgens hem veel meer deed) besteld voor ruim 500 Euro. En dus was ik de oplichter...... :+
 
Dure jongens hier zeg:+
Voor mijn blik bel ik 24/7 het hulp nmr, zelfs als er een lampje kapot is en de dealer is gesloten..
(zo'n mooi all in pakketje)

En voor de 2wielert, nog altijd de ANWB.
 
Heilig de hoes eromheen, alarm erop, schijfremslot. Staat nog geen 5 minuten per dag "onbeschermd", niemand weet wat er onder die hoek staat behalve de mensen die me zien aankomen en wegrijden. Erg onpraktisch maar het kan helaas niet anders.
Ja, dit is een heel effectief middel..
De bende die mijn motor meenam had waarschijnlijk laserogen. :')
 
Ik ook niet, maar als je met panne stilstaat heb je al een stuk minder keuze.

Maar ik ben wel eens beschuldigd van oplichting doordat ik een klant (met een Harley) een set banden inclusief montage aanbood voor 350 Euro. Hij had ze net bij zijn dealer (die er volgens hem veel meer deed) besteld voor ruim 500 Euro. En dus was ik de oplichter...... :+
Voortaan een vriendenprijsje van... 600 euro voor de HD- o - fielen.O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan