500cc 2-Takt Treffen 2013

Ziet er goed uit!

Hopen dat het weer goed blijft.. De 500AF gaat sowieso niet mee. Zie net dat de bevestiging van de benzinekraan is afgebroken. En mijn favoviete lasser is pas over een week weer thuis. Dus dan wordt het de pre 90..

Mits het weer een beetje leuk blijft he..
 
Mijne staat ook klaar. Ik heb wel erg veel zin om te rijden zeg, zo lang geleden!

De voorspellingen zien er niet super uit, duimen dat het nog bij draait!
 
Ik kom morgen sowieso kijken en neem mijn crosspakie mee :Y
Heb al een KTM500 waar ik wat rondjes op mag rijden *O* *O* :} (Martijn)

En misschien kijk ik wat andere MF leden ook wel heeeeeeeeeel vriendelijk aan? O-) O-) O-) *D
 
Als ik het goed begrijp gaat het morgen nog steeds door, ondanks de zware regenbuien die ze voorspellen?
Dan ga ik m,n motor etc maar klaarzetten voor morgen.
 
jaa hee ik wil ook komen... maar wie gaat er een motor voor mij ter beschikking stellen dan?
 
Ik laat het van Remy af hangen maar hoort het wel graag dan nog vanavond.
Als ik de 24 uurs radar bekijk en het verhaal dat de baan geen extra regen kan hebben ben ik er bang voor... kheb vorig weekend ook al de hele tijd in de regen gereden. :')
 
Als ik zo de buienradar bekijk gaat het in Nunspeet vanaf een uur of 5 echt uren lang flink regenen.
Ik word hier niet echt vrolijk van.
Ik begin me af te vragen of ik morgenochtend niet voor niets 1,5 uur naar nunspeet rijd.
 
Ik vraag me hetzelfde af.
Maarja de mijne heeft een noppenband en op de website staat dat het definitief doorgaat.
RENGdedeng plons dan maar ?
 
Ja ? Vondt het aan de stille kant (kwa geluid), en zijn wat anders gaan doen.
Hopelijk volgend jaar beter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan