Stinkende handschoenen???

Bettieboe

Die hard MF'er
25 okt 2003
567
0
Tussen R'dam & Z'meer
Hebben jullie ook het probleem dat leren handschoenen na een tijdje aan de binnenkant gaan stinken?? :r

De mijne heb ik al gereinigd, maar het helpt geen 1ne moer |( . Iemand tips & trucs om de stank weg te krijgen of ben ik toe aan een nieuw paar???

Let me know.... ;)
 
Nieuwe kopen, werkt het beste, anders een goed luchten of je handen wassen voordat je ze aan doet :+
 
Tzijn ook geen neuswarmers... ;)

Maar om antwoord te geven op je vraag : het beste is denk ik nieuwe kopen...
 
Die van de rijschool vroeger, die meurden pas :r .
Heb er met m'n eigen HS nog geen last van.
 
Moet je je handschoenen af en toe in een vrieskist stoppen, dat doodt de bacterieen die de geur veroorzaken
 
Handschoenen goed drogen na het rijden.

Op het werk liggen ze lekker op de monitor te warmen, thuis zet ik ze zo open mogelijk naast m'n helm.
 
Mijn handen stinken altijd naar grond als ik een tijdje gereden heb..
komt volgensmij omdat ik er nog een halve berm in heb zitten van een schuif-partijtje laatst :z

Gewoon je handschoenen van binnen wassen geen optie?
 
Febreze(of hoe je het ook maar schrijft) erin spuiten.
Mijn (dikke winter)handschoenen ruiken ook niet zo fris maar ff febreze erin spuiten en klaar is kees.

Mijn handschoenen gaan stinken als ik in de regen gereden heb, en vergeten ben na afloop die handschoenen op de kachel te gooien.
 
Ik heb mijn binnenhandschoenen in de was gegooid... helpt echt. ruiken weer lekker fris naar robijn :P


Ik heb dat met kleine handschoentjes gedaan van het trainen, gedeeltelijk leer, en op een lage temp gewassen voor specificaties, bel me moeder maar ff ;) . Maar eh die dingen krimpen een beetje en worden enorm stug. (loopt later wel weer uit)
 
Ik heb dat met kleine handschoentjes gedaan van het trainen, gedeeltelijk leer, en op een lage temp gewassen voor specificaties, bel me moeder maar ff ;) . Maar eh die dingen krimpen een beetje en worden enorm stug. (loopt later wel weer uit)
idd, gewoon op 30 graden gewassen... het gaat immers alleen om de geur ;)
 
Ik heb gelukkig nu nog geen last van stinkende handschoenen, maar wel handig om zo de tips van iedereen eens door te lezen.
Bij mijn rijschool stinken die handschoenen ook enorm, 10x je handen wassen met heftige zeep is echt niet genoeg. Bleef gewoon de hele dag verder stinken.

Helm heb ik trouwens meteen bij mijn tweede les al van mezelf (vond het niet fris en ze waren me bij de rijschool allemaal te groot..... veiligheid eerst!!) Nu heb ik alles van mezelf, dus lekker niks meer lenen van de rijschool.
 
Kijk, ik heb ze al op 30 graadjes gewassen in de machine en in het begin had ik nog goede hoop. Ze roken weer lekker *D , maar nadat ze gedroogd waren, begon de ellende weer :( !!

Ik denk inderdaad dat zo'n geurvreter ofzo wel zal helpen...

In ieder geval iedereen bedankt voor de tips!!
 
Ik heb ook nog nooi mn neus dr in geduwd, maar wordt
nu tog wel nieuwschierig.......

misschien ruiken ze wel naar roosjes..... :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan