6 september 2009 15de Dierenvoertoer

Het tempo was wel laag inderdaad maar met zo'n stoet van 300 motoren ook wel logisch.
De verkeers regelaars moesten ons ook weer in kunnen halen om optijd bij het volgende kruispunt te staan.

Jammer vind ik dat je de foto's van de MAG site niet kunt kopieren naar je eigen pc. En ik sta er nog wel zo leuk op een aantal keer.

Verder petje af voor de organisatie. :}
 
Het was een hele leuke ervaring, maar als je lekker wil vegen moet je niet met 300 anderen gaan. :+ Ik heb ook heel wat stikkers gezien maar heb er maar 1 echt kunnen spotten: Shadowski, ik was die kerel met rode hanenkam op de helm (sta op de eerste van je serie foto's). Je ging lekker de rotondes over zeg, de vonken vlogen er letterlijk vanaf. :]
 
Het tempo was wel laag inderdaad maar met zo'n stoet van 300 motoren ook wel logisch.
De verkeers regelaars moesten ons ook weer in kunnen halen om optijd bij het volgende kruispunt te staan.

Jammer vind ik dat je de foto's van de MAG site niet kunt kopieren naar je eigen pc. En ik sta er nog wel zo leuk op een aantal keer.

Verder petje af voor de organisatie. :}

Gewoon naar de site gaan met de foto...

-Tik in op je toetsenbord: Prt Scr (PrintScreen)
-Ga vervolgens naar Paint.
-Ga boven het blanco blaadje.
-Rechtermuisknop klikken en druk je op Plakken...

Als goed is krijg je dan heel je foto van je complete scherm te zien incl website.

Vervolgens beetje netjes uitsnijden en opslaan.


Krijg je zoiets als resultaat uiteindelijk. Afbeelding van Mag site.

722663345_6_apMb.jpeg



Ik ben de rode Cbr met meid achterop
 
Het was een hele leuke ervaring, maar als je lekker wil vegen moet je niet met 300 anderen gaan. :+ Ik heb ook heel wat stikkers gezien maar heb er maar 1 echt kunnen spotten: Shadowski, ik was die kerel met rode hanenkam op de helm (sta op de eerste van je serie foto's). Je ging lekker de rotondes over zeg, de vonken vlogen er letterlijk vanaf. :]
MF Motorweekend opleiding :+

(Shadowski rijdt op een choppert )
 
Laatst bewerkt:
Het was erg leuk om het allemaal te zien :D De foto's en een filmpje gooi ik zo snel mogelijk in dit topic.
 
Gewoon naar de site gaan met de foto...

-Tik in op je toetsenbord: Prt Scr (PrintScreen)
-Ga vervolgens naar Paint.
-Ga boven het blanco blaadje.
-Rechtermuisknop klikken en druk je op Plakken...

Als goed is krijg je dan heel je foto van je complete scherm te zien incl website.

Vervolgens beetje netjes uitsnijden en opslaan.


Krijg je zoiets als resultaat uiteindelijk. Afbeelding van Mag site.

[afbeelding]


Ik ben de rode Cbr met meid achterop
Ik zie ook nog een bekende Pèn rijden *O*
 
Ik zie ook nog een bekende Pèn rijden *O*


Welke van de twee??? :+

Al met al weer een leuke dag!

Begon om zes uur 's ochtends ergens in België op mij vakantiestek. Ruim 15 uur later viel ik daar weer op de klep.

Ruim 740 km op de kilometerteller er bij geteld (inclusief 45 km tocht).

Volgend jaar nr 16!!!!! Yes!
 
Laatst bewerkt:
Welke van de twee??? :+

Al met al weer een leuke dag!

Begon om zes uur 's ochtends ergens in België op mij vakantiestek. Ruim 15 uur later viel ik daar weer op de klep.

Ruim 740 km op de kilometerteller er bij geteld (inclusief 45 km tocht).
maar 2 ik heb er toch meer gezien ?
mvg Toon
Volgend jaar nr 16!!!!! Yes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan