6 september 2009 15de Dierenvoertoer

Nog maar twee (2) nachtjes slapen en dan is het eindelijk weer zover *O*


Nee hoor, nog maar 1 nachtje :Z en
[me="Mad Dog"]stapt over 24 uur al op de motor :] om zeker op tijd te zijn voor stukje kraamopbouw van de MAG-stand :} en mensen verwelkomen *O* :} [/me]



Eerder keren stond er iemand (van de MAG :?) plankjes uit te delen.. maar heb standaard zo'n geval bij me... kom met de GS wel eens vaker op het onverharde :]


Plankjes zijn van de MAG en zitten in een kuubskist , welke week vantevoren gratis gebracht wordt door de dierenambulance bij het desbetreffende asiel, mensen die ze dan uitdelen, zijn vrijwilligers van het dierenasiel en/of dierenambulance etc.
Dus mocht je een donatie aan de dierenambulance willen doen, weet je alvast waarom ze verder ook geld kunnen gebruiken :}
 
Laatst bewerkt:
Spreken jullie ergens af of kan ik ergens aanhaken, omverder mee te rijden naar Raalte.

Mad, bedankt voor je reactie... ;)
 
Ik kan dit jaar helaas niet mee rijden maar natuurlijk komt er wel een donatie die kant op. ik rij altijd met de Roadwolves van de virago star club mee.
dus die nemen nu mijn donatie er bij mee veel succes morgen en een fijne rit en mooi weer
 
Nou, ik kom zeker en mijn pa ook. Verkoop mijn motor er speciaal maandag pas voor (anders zou die vandaag al weggaan :P)

doe het dan toch maar voor die 1e hond

Hehe, ja ik kom en neem mijn pa ook mee. Ga zo eens kijken of de lokale dierenhandel niet nog wat wil sponsoren ;)

Maar ik ben er zeker en rij het hele stuk ook mee :] , sterker nog ben een van die waakhonden die er mede voorzorgt dat de stoet in 1 kolonne mag doorrijden *D

Eet jij mijn brokken/hondenvoer ook op dan? })
 
Eet jij mijn brokken/hondenvoer ook op dan? })

Nope, neem mijn eigen 10 kilo zak hondenvoer wel mee, aka snacks voor onderweg :9~

Maar mijn vriendjes zijn dan nog wel hongerig, dus al het voer is van harte welkom :}

Spreken jullie ergens af of kan ik ergens aanhaken, omverder mee te rijden naar Raalte.

Mad, bedankt voor je reactie... ;)

Kleine moeite, nog kleine tip, vergeet niet je vriendin eerst op te pikken in Kampen :]
 
Laatst bewerkt:
Bij deze veel plezier allemaal morgen :Y
En dat de beesies maar weer een flinke voorraad lekkers mogen krijgen. *O*

Zelf sla ik een jaartje over maar volgend jaar zeker weer van de partij :Y
 
Nope, neem mijn eigen 10 kilo zak hondenvoer wel mee, aka snacks voor onderweg :9~

Maar mijn vriendjes zijn dan nog wel hongerig, dus al het voer is van harte welkom :}Kleine moeite, nog kleine tip, vergeet niet je vriendin eerst op te pikken in Kampen :]

Hoi Mad,

Wij wonen samen, dus weer een voordeel... _O- _O- _O-

Daarbij sluit ik aan in Lelystad, en kan vandaar met een groep meerijden naar Raalte, wel zo gezellig en hoef ik niet te zoeken... _O- _O- _O-
 
Hoi, Ook wij zijn van de partij en hebben er veel zin in.
We dachten mischien is het leuk dat de dierenwinkels in Veenendaal mee wilde doen en wat wilde sponseren.
Nou dat hebben we geweten !!!
We kregen zoveel mee dat we dit natuurlijk niet mee krijgen op de motor .
Nou onze baas die ook voer sponserde nog meer :) gaf aan neem de bedrijfs leen auto van glassconnect mee en vervoer het daarmee. Hij sponsert zelfs de bezine:)
Nu hebben we natuurlijk eerst contact gezocht met de orginisatie.

En tja die vonden het super dat we zoveel mee nemen dat er speciaal een auto achter de stoet aan mag rijden. Ik zelf rij natuurlijk wel mee op de motor samen met me dochter.
en vrouwlief erachteraan met de citroen c1.

Kortom tot morgen
 
Hoi, Ook wij zijn van de partij en hebben er veel zin in.
We dachten mischien is het leuk dat de dierenwinkels in Veenendaal mee wilde doen en wat wilde sponseren.
Nou dat hebben we geweten !!!
We kregen zoveel mee dat we dit natuurlijk niet mee krijgen op de motor .
Nou onze baas die ook voer sponserde nog meer :) gaf aan neem de bedrijfs leen auto van glassconnect mee en vervoer het daarmee. Hij sponsert zelfs de bezine:)
Nu hebben we natuurlijk eerst contact gezocht met de orginisatie.

En tja die vonden het super dat we zoveel mee nemen dat er speciaal een auto achter de stoet aan mag rijden. Ik zelf rij natuurlijk wel mee op de motor samen met me dochter.
en vrouwlief erachteraan met de citroen c1.

Kortom tot morgen
Dierenwinkel :}

Lieve baas :}

Tot morgen :]
 
Ik reed dit jaar voor de eerste keer mee maar vond het erg leuk. Mooie opkomst !
Ik heb WEL de honden bekeken maar niet de poesjes,... was vast niet goed gegaan haha. Dat ene hondje in het eerste hok was trouwens ook een skeet ! Met die hang oortjes. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan