6 september 2009 15de Dierenvoertoer

Nou, mijn eerste zit er ook op.

Was leuk en gezellig maar toch niet wat voor mij. Ik hou niet zo van in zulke groepen rijden en er zit een chopper voor me die continu rechtuit lomp gas gaf en dan weer in de ankers ging... heb zowat lasogen van die griet! :P Moet ook lekker zijn geweest voor die meid die erbij achterop zat :N Overigens snap ik ook waarom er zo weinig racers waren, tempo is best wel laag en das niet echt comfortabel :P

Misschien als ik weet waar we heen gaan dat ik mijn eigen rit maak en dan zou ik wel weer mee doen.


In ieder geval heb ik vandaag weer eens een goeie daad gedaan *D
 
Laatst bewerkt:
Het was wel grappig, die lange sliert, maar inderdaad niet echt lekker rijden. Ik kon wel janken toen we met 40 over mijn favoriete dijk gingen. En ondanks dat ik ook zo'n soortement choppergeval rijd kan ik me wel aansluiten bij het commentaar van Roy. Dus na het afgeven van de zakken voer toch maar even een ritje er aan vast geplakt op eigen tempo.

Maar goed, het was voor het goede doel. En dat is dan weer mooi.

En was ook wel goed geregeld trouwens.

Ik heb nog een zootje foto's gemaakt van be-MF-stickerde motoren.. zal ik vanavond ff uploaden.
 
Laatst bewerkt:
Ach heb ook niets tegen choppers maar deze was irritant :P

En idd wij hebben ook een lekkere rit naar Raalte en van Kampen naar huis gemaakt dus was zeker geen slechte dag :)

Idd verder goed geregeld, patat was lekker en goeie muziek! (Alleen de uitvoering was wat minder _O- ) Sfeertje was ook leuk


En die dog daar!!! Echt had hem zo mee willen nemen als ik die hond ook de benodigde aandacht kan geven. We hadden vroeger ook altijd een dog... Zulke lieve lobbesen!
 
Laatst bewerkt:
Er waren er meer irritant.. ik reed in de baksteen achter/naast een dikke Harley die niet alleen de bochten afsneed maar ook mij. En inderdaad op het rechte stuk een poep gas, maar als een krant afremmend (!!!) op de motor door de bocht. Naja.

Bedoel je die zwarte dog met die spijkerhalsband? Om op te vreten idd. Was bijna verkocht maar paste niet in mijn zijtas.
 
Was erg leuk! Vriendin en ik staan op enkele foto's! Ik zat redelijk vooraan en had denk daardoor minder last van slecht rijdende motorrijders. Veel MF-ers gezien, helaas had ik mijn MF-sticker niet op mijn rode CBR 600 fs gedaan. Hopelijk worden foto's van leden ook snel online gezet. Ik ga kijken of mijn vriendin ze vanavond online kan zetten.

Groeten
 
Laatst bewerkt:
Het was een feestje! Onze trouwdag - 24 jaar!

Voor manlief de eerste rit na een wegens medische redenen lange pauze. Zoonlief genoot van het 8eropzitten en het lieve hondje... zie ook één van de laatste foto's op de MAG-site.

Bas, Kévin en Joris, nu wel lid worden van de MAG hoor! Tot gauw!
 
Laatst bewerkt:
Het was een feestje! Onze trouwdag - 24 jaar!

Voor manlief de eerste rit na een wegens medische redenen lange pauze. Zoonlief genoot van het 8eropzitten en het lieve hondje... zie ook één van de laatste foto's op de MAG-site.

Bas, Kévin en Joris, nu wel lid worden van de MAG hoor! Tot gauw!


Oh ja!! Gefeliciteerd!! Tot ziens he! We zien elkaar gauw weer!
 
Er waren er meer irritant.. ik reed in de baksteen achter/naast een dikke Harley die niet alleen de bochten afsneed maar ook mij. En inderdaad op het rechte stuk een poep gas, maar als een krant afremmend (!!!) op de motor door de bocht. Naja.

Bedoel je die zwarte dog met die spijkerhalsband? Om op te vreten idd. Was bijna verkocht maar paste niet in mijn zijtas.

Nee die met de spijkerhalsband was wit met wat zwart. Die dog was helemaal donker, wel in hetzelfde hok.

Heb overigens niet veel MF-ers gezien/gesproken wel de stickertjes gespot. Wel bij het wegrijden een MF-er op een chopper nog gespot gezegd, maar hij had muziek op en kon me voor geen meter verstaan.
 
Nee die met de spijkerhalsband was wit met wat zwart. Die dog was helemaal donker, wel in hetzelfde hok.

Heb overigens niet veel MF-ers gezien/gesproken wel de stickertjes gespot. Wel bij het wegrijden een MF-er op een chopper nog gespot gezegd, maar hij had muziek op en kon me voor geen meter verstaan.

Hey Roy R,
Sorry hoor dat ik je zo niet te woord kon staan. Ik vind het al vervelend als iemand anders op die manier onbereikbaar is, en nu deed ik er zelf aan mee. Maar ja, we vertrokken zowat. Iedergeval leuk dat je me spotte.
Ik vertrok daarna met mijn clubje weer naar Friesland via de binnenwegen. Al-met-al een plezierige toertocht vandaag gehad, en dat voor een goed doel.
Groetjes :]
 
Nee die met de spijkerhalsband was wit met wat zwart. Die dog was helemaal donker, wel in hetzelfde hok.

Heb overigens niet veel MF-ers gezien/gesproken wel de stickertjes gespot. Wel bij het wegrijden een MF-er op een chopper nog gespot gezegd, maar hij had muziek op en kon me voor geen meter verstaan.

Hmm ik bedoelde ook die zwarte.. ze hadden allebei zo'n halsband om overigens.

En voor mijn gespotte MF-ers (tweede foto Roy?):

[pictures=motorstek,1849]
 
Laatst bewerkt:
large

je hebt er naast gestaan!! dat rode stukje :o :/
 
[me="Mad Dog"]is ook weer thuis, na het begeleiden van de stoet, bordeauxrode GTR1000 voor de meeste van ons wel bekend, heb ongeveer 160 foto's, echter camera bij vriendin in Nijmegen laten liggen kwam ik net achter, foto's van onderweg volgen dus nog, maar er staan foto's op de MAG-site www.mag-nl.org en dan foto's, deze foto's zijn gemaakt door de prof, die van mij zijn wat minder scherp.[/me]
 
Laatst bewerkt:
Hey Roy R,
Sorry hoor dat ik je zo niet te woord kon staan. Ik vind het al vervelend als iemand anders op die manier onbereikbaar is, en nu deed ik er zelf aan mee. Maar ja, we vertrokken zowat. Iedergeval leuk dat je me spotte.
Ik vertrok daarna met mijn clubje weer naar Friesland via de binnenwegen. Al-met-al een plezierige toertocht vandaag gehad, en dat voor een goed doel.
Groetjes :]

Ah jij dus :P

:W

Ik schreeuwde dus gespot en dat ik Roy "R" was :P

Hmm ik bedoelde ook die zwarte.. ze hadden allebei zo'n halsband om overigens.

En voor mijn gespotte MF-ers (tweede foto Roy?):

[pictures=motorstek,1849]

Klopt idd dat is de mijne.
 
Terug
Bovenaan Onderaan