600RR gestolen

Wat een stelletje &@#^%@& :( In dit land worden echt de verkeerde prioriteiten gelegd...liever de gewone mensen uitmelken en geld besteden aan o.a. luxe kantoorpanden (UVW) voor de overheid i.p.v. middelen om de misdaad aan te pakken.

vuile klootzakken, als 'k ooit zo ene bezig zie aan't jatten ... :(

:^ ik moet ze ook niet tegen komen, maar zal me wel bedenken als ik 'zo'n gast iets aandoe, want je wordt zomaar aangeklaagd omdat je je eigen spullen beschermd.
 
Fock it!!!!! Wat een ellende!
Mijn GSXR750 K4 was een half jaartje geleden gestolen in Den Haag. De K4 die ik nu heb staat in een afgesloten schuur in Zoetermeer met vijf zeer goede sloten vast.
Ik werk btw in Zoetermeer als agent. In 2004 zijn er tot nu toe in Zoetermeer 22 motoren gestolen. Bijna allemaal supersport en vrij nieuw. Er is nu ook een speciale aandachtsvestiging voor de diefstal van motoren. Voor jou inmiddels te laat maar ik hoop zo erg dat ik ze een keer te pakken krijg. Ik weet in Zoetermeer heel veel woningen waar een supersport voor de woning of in de tuin staat. Echt elke nachtdienst probeer ik daar wel langs te rijden in de hoop die gasten eens te betrappen.
Weet je dat er bij jou in de straat of iig in de buurt ongeveer een maand geleden ook een motor was gestolen? Deze was dezelfde dag in de bosjes teruggevonden op de Florasingel. Ik weet verder niet meer wat voor merk en type, maar was iig een supersport. Niet dat jij er nog veel aan hebt, maar toch.

Succes verder met de afhandeling!
 
zooo balen man ! :(
(..)

Hoe had je hem op slot staan ?
:^

Toch niet met alleen maar spul van Kryptonite, de niet meer te vertrouwen
versies...?
Imho zijn alle sloten met een rond sleuteltje op die wijze met een pen te openen, een paar jaar geleden werd er al gewaarschuwd voor 'lock-picking' bij derg. sloten, daarom hebben Abus en Oxford o.a. derg. sluitingen niet zo...


Zo zie je maar weer dat juist misschien wel de geletterden/alfabeten de grootste criminelen kunnnen zijn, evengoed knap kl**e. :r :r wat een ongein :r :r

Sterkte met vervolg en zo.
 
Fock it!!!!! Wat een ellende!
Mijn GSXR750 K4 was een half jaartje geleden gestolen in Den Haag. De K4 die ik nu heb staat in een afgesloten schuur in Zoetermeer met vijf zeer goede sloten vast.
Ik werk btw in Zoetermeer als agent. In 2004 zijn er tot nu toe in Zoetermeer 22 motoren gestolen. Bijna allemaal supersport en vrij nieuw. Er is nu ook een speciale aandachtsvestiging voor de diefstal van motoren. Voor jou inmiddels te laat maar ik hoop zo erg dat ik ze een keer te pakken krijg. Ik weet in Zoetermeer heel veel woningen waar een supersport voor de woning of in de tuin staat. Echt elke nachtdienst probeer ik daar wel langs te rijden in de hoop die gasten eens te betrappen.
Weet je dat er bij jou in de straat of iig in de buurt ongeveer een maand geleden ook een motor was gestolen? Deze was dezelfde dag in de bosjes teruggevonden op de Florasingel. Ik weet verder niet meer wat voor merk en type, maar was iig een supersport. Niet dat jij er nog veel aan hebt, maar toch.

Succes verder met de afhandeling!

Lokmotor neerzetten met je pistool in de aanslag! *D
 
Lokmotor neerzetten met je pistool in de aanslag! *D

Biedt jij je motor aan?

Nou ik zou het graag doen en ik weet ook dat een aantal collega's van mij er ook niet zo'n moeite mee zouden hebben. Maar 't is zo lastig op papier zetten;"Ik zag dat de verdachte onder zijn jas vandaan een op een vuurwapen gelijkend betonschaar haalde. Hierop loste ik een waarschuwingsschot. Ik zag dat de verdachte hier niet op reageerde. Hierop schoot ik gericht op de verdachte....."
:X
 
Biedt jij je motor aan?

Nou ik zou het graag doen en ik weet ook dat een aantal collega's van mij er ook niet zo'n moeite mee zouden hebben. Maar 't is zo lastig op papier zetten;"Ik zag dat de verdachte onder zijn jas vandaan een op een vuurwapen gelijkend betonschaar haalde. Hierop loste ik een waarschuwingsschot. Ik zag dat de verdachte hier niet op reageerde. Hierop schoot ik gericht op de verdachte....."
:X


.... door dat de verdachte net bukte om het slot te forceren schoot ik ipv van in zijn knie. recht tussen zijn ogen. hoe mij dit gelukt is is nog steeds een raadsel :+



ach al doe je wel je werk en schiet je wel omdat je leven in bedreiging is. dan krijg je toch een taakstraf. net als die militair. je zit in een oorlogs gebied en mag niet schieten maar als 1 van zijn mannen gewond was geraakt werd hij er ook op aangekeken.
 
Fock it!!!!! Wat een ellende!
Mijn GSXR750 K4 was een half jaartje geleden gestolen in Den Haag. De K4 die ik nu heb staat in een afgesloten schuur in Zoetermeer met vijf zeer goede sloten vast.
Ik werk btw in Zoetermeer als agent. In 2004 zijn er tot nu toe in Zoetermeer 22 motoren gestolen. Bijna allemaal supersport en vrij nieuw. Er is nu ook een speciale aandachtsvestiging voor de diefstal van motoren. Voor jou inmiddels te laat maar ik hoop zo erg dat ik ze een keer te pakken krijg. Ik weet in Zoetermeer heel veel woningen waar een supersport voor de woning of in de tuin staat. Echt elke nachtdienst probeer ik daar wel langs te rijden in de hoop die gasten eens te betrappen.
Weet je dat er bij jou in de straat of iig in de buurt ongeveer een maand geleden ook een motor was gestolen? Deze was dezelfde dag in de bosjes teruggevonden op de Florasingel. Ik weet verder niet meer wat voor merk en type, maar was iig een supersport. Niet dat jij er nog veel aan hebt, maar toch.

Succes verder met de afhandeling!

Ik heb er nu i.d.d. niet veel meer aan, ik schrik er van dat er zoveel motoren gestolen worden, de motor stond op slot met het stuurslot met startonderbreker (HISS) een ART gekeurd Schijfremslot (Krytonite) en een ART gekeurd 6-armig slot (Cyclelock), daar de motor geheel verdwenen is, sloten en afdekzeil zijn ook weg, denk ik dat ze m opgepakt hebben met meerdere personen, en vervolgens hebben ingeladen, dit moet moeite gekost hebben daar de parkeerplaatsen grenzend aan de plaats van de motor de periode van diefstal bezet waren en dus niet direct bij de motor geparkeerd kon worden met een busje, vrachtwagen of aanhanger.
Ik gebruik mijn motor ook voor woon werk vervoer en wil m dus makkelijk kunnen pakken, als ik m in mijn achtertuin wil zetten ben ik 20 minuten bezig met insteken en draaien dat ik m dan niet meer zal gebruiken waar ik m voor heb.
Dat ik een oplossing moet zoeken en nog beter tegen diefstal moet gaan beveiligen is duidelijk (anders was ie niet weg) maar of alles afdoende is? heb toch het idee dat als ze m willen hebben dan pakken ze m gewoon en houdt niets en niemand die jongens tegen.
Hoop in ieder geval dat de Politie er werk van maakt om diegene die zich aan dit soort praktijken schuldig maken te pakken en te berechten (hopelijk met een echte straf)zodat jullie dit soort leed bespaard blijft.
 
Blackbox inbouwen met een abbo op een tracking service via het web. Kost een paar centjes, maar je ziet via een webapplicatie waar je bike is. Gewoon bij een stoplicht opzoeken met twee man op een andere motor. Honkbalknuppel tegen zijn rechter onderarm, de ander houd de bike effe vast, jij trekt hem er van af, jij springt erop, en rijd weg en je maat springt weer op zijn eigen bike.

Oftwel, regel een makker in een auto met laptop+gprs internet. En regel iemand waar je als duo op de motor mee mag. Ik vind dit soort acties best wel kunnen.

Nog meer scenarios anyone? :)

(Die auto dient ook nog als object om het slachtoffer (die met gebroken arm op de grond ligt nog even omver te walsen.) Kijk op euro-ncap.com voor de beste auto om het meeste letsel aan een voetganger aan te richten. Handige site mensen..)

Okeej, ik ben niet sick minded, ik heb gewoon het beste voor met motordieven.

O-)
 
Blackbox inbouwen met een abbo op een tracking service via het web. Kost een paar centjes, maar je ziet via een webapplicatie waar je bike is. Gewoon bij een stoplicht opzoeken met twee man op een andere motor. Honkbalknuppel tegen zijn rechter onderarm, de ander houd de bike effe vast, jij trekt hem er van af, jij springt erop, en rijd weg en je maat springt weer op zijn eigen bike.

Oftwel, regel een makker in een auto met laptop+gprs internet. En regel iemand waar je als duo op de motor mee mag. Ik vind dit soort acties best wel kunnen.

Nog meer scenarios anyone? :)

(Die auto dient ook nog als object om het slachtoffer (die met gebroken arm op de grond ligt nog even omver te walsen.) Kijk op euro-ncap.com voor de beste auto om het meeste letsel aan een voetganger aan te richten. Handige site mensen..)

Okeej, ik ben niet sick minded, ik heb gewoon het beste voor met motordieven.

O-)


Das idd een prima idee :9 hmmmm lekker wat uitschot aftuigen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan