toerrit voor YZF/R1 rijders welkom

Status
Niet open voor verdere reacties.

dannon

MF veteraan
18 jun 2003
4.165
0
Hilversum
Dit topic is welliswaar al op twee andere topics behandeld maar dat wordt wat lastig, zeker omdat de cat club zich er nu ook mee lijkt te gaan bemoeien, onderstaand mijn poging om eea in alleen dit topic over te nemen:

Het gaat om het volgende: Ik organiseer een toerrit voor alle R1,6,7, cat, ace, en FZR rijders.
Allemaal snelle fietsen dus,en hoewel het dus duidelijk een sportieve rit zal worden reageer svp alleen als je het met het onderstaande eens bent:

Het gaat om een toerrit, we willen alles heel houden, dus geen wheelies en stoppies!

Waarom geen wheelies en stoppies? Omdat er dus mensen mee zullen rijden die op hun gemak een paarhonderd meter op het achterwiel kunnen rijden, er mensen bij zullen zijn die daar nooit aan zullen beginnen, maar, daar gaat het mij om, er misschien ook mensen mee zullen rijden die zich dan misschien laten opfokken en boven hun kunnen gaan proberen te "posen". Niet doen dus!

Het feit dat je een route en een kopje koffie van mij krijgt betekent niet dat er hier sprake is van een georganiseerde toer, ieder is verantwoordelijk voor zichzelf, sfeer van de tour is wel bedoeld als "samen uit samen thuis" (op z'n minst ff op elkaar wachten af en toe).

Datum: 13 Juni
Tijdstip: 10 uur
Verzamelpunt: Hilversum

Inschrijving: per e-mail (zie profiel voor adres)

Ik zorg voor het eerste kopje :r koffie en een route waar je lekker kunt :] , alles waar jullie voor moeten zorgen is een afgetankte motor, een :) humeur, en een beetje O-) gedrag want dat het allemaal snelle fietsen zijn dat wisten we dus al.

gerelateerde topics:

Toertocht R1
Toertocht YZF/FZR
oproep op de cat site
 
je doet je verhaal nog even op bestaande topic en eindigt heel het verhaal met de link naar dit topic (zoals je al gedaan hebt) gevolgd door de tekst


DIT TOPIC IS OP SLOT gevolgd met een afbeelding van een slot

Bijlage: slot.doc
 
dit maakt het wel overzichterlijker inderdaad.
nu hoef ik niet alle 3 topics te lezen.
slim.
ff iets anders.... zoals je ziet is mijn naam veranderd.
vanaf nu ga ik door het MF als Munky-girl.
dit om verwarring te voorkomen met mijn man, die zich nu munky noemt.
duddeluk?
 
dit maakt het wel overzichterlijker inderdaad.
nu hoef ik niet alle 3 topics te lezen.
slim.
ff iets anders.... zoals je ziet is mijn naam veranderd.
vanaf nu ga ik door het MF als Munky-girl.
dit om verwarring te voorkomen met mijn man, die zich nu munky noemt.
duddeluk?

ehhhh 2 accounts voor 1 user is niet de bedoeling... je kan je nickname wel 1 malig laten wijzigen hiero

;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan