6e BMW GS topic allroad rit 18 oktober

Met M.E.K. is de scheur ook heel goed te herstellen :)
Zaterdag mocht ik het voorspatbord van mijn vriendin herstellen waar 10cm2 uit los was gebroken (schijfremslot vergeten :z )

Paar druppels is genoeg en ik heb een liter staan!
Als je met de deel lang komt (Utrecht), kunnen we de scheur wel even herstellen.
(kan je weer direct meenemen hoor is in een paar sec/minuten al hard genoeg qua verbinding)
 
Volgens mij zijn de kunststof delen van ABS gemaakt, dus MEK zou kunnen werken. Ik geloof alleen dat de weekmakers oplossen door MEK, dus de kans op weer scheuren is groter dan wanneer je een hybride epoxy gebruikt.
 
Brok weer terug gelijmd met M.E.K.
full
 
Volgens mij zijn de kunststof delen van ABS gemaakt, dus MEK zou kunnen werken. Ik geloof alleen dat de weekmakers oplossen door MEK, dus de kans op weer scheuren is groter dan wanneer je een hybride epoxy gebruikt.

ik heb daar geen verstand van.
Heb er wel vaker iets mee hersteld, en ook stukken met gesmolten lego opgevuld. echter nog nooit dat er stukken of een breuk weer terug is gekomen.
Op Wiki (ook maar internet waarheid natuurlijk) zegt men het volgende :
Butanon - Wikipedia
 
Laatst bewerkt:
Dat is jammer Q, je had 'm liever heel gehouden. Opvallend zal die scheur niet zijn, want in het bos leek alles nog wel heel! Stuur staat neem ik aan alweer recht zonder schade.

Ook dat helaas niet...stuur zelf heeft ook een knik gekregen, nieuw stuurtje dus maar weer :) De scheur gaan we lijmen inderdaad en de krasjes van het kuipdeeltje gaan we eruit poetsen, nieuw embleempje erop en klaar is ie weer :)
 
Misschien is het handiger om een Rental stuur te kopen, die zijn wat sterker dan het buisje van BMW.


Voordat Slijk er in komt, het betreft hier het merk Rental, dit is geen verhuur firma.......
 
Filmpje van 18 oktober is klaar! Video staat in YouTube op ´verborgen´ dus je kan hem alleen via deze link bekijken. Mocht iemand er toch problemen mee hebben geef een seintje dan knip ik je eruit.
Vanaf 1:50 heb ik van iedereen een fragmentje door die plassen. *O*

 
:] *O*

Hij is gaf. super gedaan man :)
Je zat af en toe achter mij, mijn eerste allroad rit, kortom priceless ;)

2:44... ik zat eerste rij, hij bleef niet op het pad maar wel rechtop :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan