7e Fazer meeting

Moet Texan mee?

  • Jazeker

    Stemmen: 5 83,3%
  • Moet ie zelf weten

    Stemmen: 1 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    6
Hier ben ik, was een streetfighter stuur op mijn vorige Fazer aan het zetten.

PICT0007.JPG
 
Ik ben dan wel geen vrouw en het is geen motor-gerelateerde foto, maar ik wil best even een fotootje van mezelf hier neerpletteren.

full


(Kiekt um is blie weze mie z'n nieuwe klompjes)



Wie volgt ??
 
Ik moet maar snel een actiefoto van me and my baby maken lijkt me zo...

Nog suggesties? Locatie? Standje? _O- _O- You name it.

Greetz
 
pffff, gistere ongevalletje gehad op de kartingbaan

nog voor we vertrokken reed er daar 'n snul volle vaart de pits in, om daarna tege m'n voet op te rijden en zo tot stilstand te komen, raar, zeker als je weet dat er remmen op die karts staan....

ben na het voorval langs de spoedafdeling van het ziekenhuis geweest, er zit een barstje in een van de botten in m'n voet
woensdag moet ik terug voor rontgenfoto's, en dan zal ik weten of het al dan niet gips zal worden, dikke kloteboel!

nu maar hopen dat ik 9-4 mee kan rijden....
 
-O-

dat is minder! (ik ga morgen ook karten -O- )
ik hoop voor je dat je weer snel hersteld! :]
 
Ik zal er helaas niet zijn, mede door andere afspraken. Indien de volgende meeting wat centraler verreden zal worden wil ik de FZ1 best een keer showen.... ;)
 
pffff, gistere ongevalletje gehad op de kartingbaan

nog voor we vertrokken reed er daar 'n snul volle vaart de pits in, om daarna tege m'n voet op te rijden en zo tot stilstand te komen, raar, zeker als je weet dat er remmen op die karts staan....

ben na het voorval langs de spoedafdeling van het ziekenhuis geweest, er zit een barstje in een van de botten in m'n voet
woensdag moet ik terug voor rontgenfoto's, en dan zal ik weten of het al dan niet gips zal worden, dikke kloteboel!

nu maar hopen dat ik 9-4 mee kan rijden....
Argh....ik hoop voor je dat het meevalt woensdag *O* , gips moet toch minstens 6 tot 8 wkn blijven zitten -O- , en aangezien het over 4 wkn al 9-4 is. Good luck ;)
 
Bedankt voor de reacties, zoals gezegd, woensdag weet ik meer, laat ons hopen dat het wat meevalt...



groeten :W
 
Ik ben dan wel geen vrouw en het is geen motor-gerelateerde foto, maar ik wil best even een fotootje van mezelf hier neerpletteren.

(Afbeelding)

(Kiekt um is blie weze mie z'n nieuwe klompjes)

Wie volgt ??

Kijk, dat wil ik graag zien: mannen op de foto :P ;)
Hmm... misschien post ik morgen een recente foto...


@ [Fazerman]: succes met je pootje!
 
brak is idd een zeer juiste benadering...

hierzie, een foto, gemaakt net na de aanrijding...

060310_kart-bots%20(Small).jpg


|(
 
Terug
Bovenaan Onderaan