7e Fazer meeting

Moet Texan mee?

  • Jazeker

    Stemmen: 5 83,3%
  • Moet ie zelf weten

    Stemmen: 1 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    6

full


En nu weer ff on-topic B| :+
 
Dan moet je toch echt nog een keer goed naar de film kijken ;) .

Bijvoorbeeld: als ik al over de middenstreep kom, dan is dat omdat ik al lang van te voren de gehele weg heb kunnen overzien.
Ik weet ongeveer wel hoe jij rijdt ;) en daar is niks mis mee :)
Heb je iig nog nooit iets raars zien doen tijdens onze ritjes! En we rijden altijd heel netjes, toch O-)
 
Het is gebeurt..................

Ik heb mijn fazer verkocht....

Maar het voordeel is wel dat ik voor een nieuwe kan kijken. Dus als jullie in de buurt van Den Bosch een zwarte fazer zien rijden met MF sticker dan is het de mijne!!

Helaas kan ik hierdoor niet mee op de 9de april
;(
 
Het is gebeurt..................

Ik heb mijn fazer verkocht....

Maar het voordeel is wel dat ik voor een nieuwe kan kijken. Dus als jullie in de buurt van Den Bosch een zwarte fazer zien rijden met MF sticker dan is het de mijne!!

Helaas kan ik hierdoor niet mee op de 9de april
;(

je zorgt er maar gewoon voor dat je voor de 9e een nieuwe fazer hebt!.. geen discussie meer over mogenlijk
:+
 
Damn valt gewoon 50% van de organisatie weg :+
Moet ik alles in mijn eentje klaren :?

Jammer dat je nie mee kan, wel leuk om nu op zoek te gaan naar een nieuwe Fazer, suc6 met je zoektocht.
 
Damn valt gewoon 50% van de organisatie weg :+
Moet ik alles in mijn eentje klaren :?

Jammer dat je nie mee kan, wel leuk om nu op zoek te gaan naar een nieuwe Fazer, suc6 met je zoektocht.

Lastig, nou moet je tegelijkertijd aan de voor- en achterzijde gaan rijden. Dat wordt scheuren. *D
 
Ik denk dat ik wel in de achterste regionen te vinden zal zijn. [me]Texan hoopt dat Spinnetje daar ook weer zal rijden ;) .
[/me]


Maar goed, eerst eens kijken hoe het gaat.... :) .

Gisteren trouwens nog ff de weg op geweest... en het was heerlijk. Alleen heeft de Beemer niet zoveel zin in stapvoets rijden..... ik trouwens ook niet ;) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan