8-9-10 juni ducati club race

monster33

MF veteraan
2 mrt 2007
1.141
0
Nijmegen
wie gaat er ook naar de clubrace mijn vader rijd ook weer mee met zijn monster
in de duo valvolle
wij gaan donderdag avond al met de camper en het tentje
 
Ik doe mee! Eerste keer, best spannend.

Foto=L3SRDEQV
 
ik ben er ook , al heb ik dan dienst maar loop nog op krukken dus dat wordt ene lekker makkelijk weekend :+
 
mijn vader heeft een paar bandjes goedkoop overgekocht van een van de echte jongens voor de clubrace nu allleen nog maar even wisselen
naar de bandenmolen in reek moet daar eventjes 40 euro betalen voor 2 bandjes te laten wisselen omdat als je daar geen banden koopt het uurloon moet betalen
nu zijn het nog duren bandjes geworden hij baald hier wel van
weet iemand waar je voortaan banden kunt laten wisselen voor een vriendenprijs want dit is toch een beetje erg joker
 
nog 3 nachtjes en dan gaan we naar assen duimen dat het zo'n mooi weer blijft
ik heb er echt zin in kijk er nu al een hele poos naar uit nu is het alweer bijna zover
JIPPIE
 
ism met Motorhoutrust.nl zijn wij ook van de partij, ik zal starten in de thunderbikes klasse met een R1200s.
full
 
Hoi Sabrina, heb je toevallig ook foto's van een KTM SuperDuke, nummer 182? Ook Thunder Bikes klasse, zoals de foto's hier direct boven. :)
 
Hoi Sabrina, heb je toevallig ook foto's van een KTM SuperDuke, nummer 182? Ook Thunder Bikes klasse, zoals de foto's hier direct boven. :)
Volgens mij heeft ze die wel want ja mede-friezen sla je niet over,tenminste ik zei tegen haar die Duke mot er iig op,zal wel ff kijken ,Wouter is het niet ??;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan