8-9-10 juni ducati club race

@ bruut ben je nog gefinished met allebei je dempers?


Ja uiteindelijk wel, ik heb nooit in de gaten gehad dat ze er zo half bij hingen. Had in de eerste ronde een aanrijding in de bult met Matthijs van de Wall. Die reed na een wat heftige uitremactie van mij, in mijn achterkant. Zitje en uitlaat waren losgescheurd, maar ik heb achteraan kunnen aansluiten en de race kunnen uitrijden. Maar wel weer een hoop schade!
 
Ja uiteindelijk wel, ik heb nooit in de gaten gehad dat ze er zo half bij hingen. Had in de eerste ronde een aanrijding in de bult met Matthijs van de Wall. Die reed na een wat heftige uitremactie van mij, in mijn achterkant. Zitje en uitlaat waren losgescheurd, maar ik heb achteraan kunnen aansluiten en de race kunnen uitrijden. Maar wel weer een hoop schade!
o, daarom is matthijs waarschijnlijk niet gefinished....was die gevallen of was de boel gewoon te barste?
 
o, daarom is matthijs waarschijnlijk niet gefinished....was die gevallen of was de boel gewoon te barste?


Hij is inderdaad gevallen, en ik geloof dat hij daardoor ook niet verder kon. Heb hem nog wel even gesproken maar hij was niet blij, en gaf mij van de aanrijding de schult, helaas,.. Ik kan zijn frustratie ook wel enigzins begrijpen, want hij kon daardoor zijn verhaal ook niet afmaken.
 
Hij is inderdaad gevallen, en ik geloof dat hij daardoor ook niet verder kon. Heb hem nog wel even gesproken maar hij was niet blij, en gaf mij van de aanrijding de schult, helaas,.. Ik kan zijn frustratie ook wel enigzins begrijpen, want hij kon daardoor zijn verhaal ook niet afmaken.
vallen is altijd zuur...en is ook niemand gegund...
aan de andere kant was je veel sneller als matthijs in dit geval....dat was na de kwalificaties ook al duidelijk...

normaal rijdt hij wel met zijn eigen gsxr1000 gewoon 1.45'ers....en nu met de ktm stond ie met 1.58.011 volgens mij op de 11de startplek.

randy overkwam 2 keer het vervelende lot, met 1098s is ie eraf gereden bij aan remmen ruskenhoek....(gewoon vol van achter geraakt). en met de paul smart in de andere klasse is ie over het voorwiel weg gegleden....randy en joost zaten naast ons in de pitbox en als je het hele weekend al samen alles deelt is dit dubbel klote....joost deed het wel goed met zijn hypermotard,...finshde 9de...
 
Ik ben zondag voor het eerst naar de DCR geweest, maar ik ga volgend jaar weer! Supergaaf evenement met veel leuke races! En natuurlijk al dat v-twin of driecilinder gebulder... Gewoon kippevel! :} Leuk om NapO in gevecht te zien op de baan. Knap gereden hoor! *O*

@Sabrina: toevallig nog foto's van #70, #9 en #73 uit de Sound of Thunder klasse?

En wie weet wie er nog meer heeft staan fotograferen afgelopen weekend op Assen?
 
vallen is altijd zuur...en is ook niemand gegund...
aan de andere kant was je veel sneller als matthijs in dit geval....dat was na de kwalificaties ook al duidelijk...

normaal rijdt hij wel met zijn eigen gsxr1000 gewoon 1.45'ers....en nu met de ktm stond ie met 1.58.011 volgens mij op de 11de startplek.

randy overkwam 2 keer het vervelende lot, met 1098s is ie eraf gereden bij aan remmen ruskenhoek....(gewoon vol van achter geraakt). en met de paul smart in de andere klasse is ie over het voorwiel weg gegleden....randy en joost zaten naast ons in de pitbox en als je het hele weekend al samen alles deelt is dit dubbel klote....joost deed het wel goed met zijn hypermotard,...finshde 9de...

Ja ik snap wat je bedoelt. Ik had hetzelfde. In de eerste kwalificatie raakte ik de gewoon achterkant kwijt in de stekkenwal. Zonder waarschuwing ineens weg, en over het asfalt het grint in.

En dan in de wedstrijd is de achterkant verpulverd tijdens de eeste ronde. Uiteindelijk ben ik geloof ik nog 17e geworden nadat ik als laatste de eerste ronde door kwam. Maar echt snelle tijden gaat dan ook niet meer lukken. Ik geloof dat ik er 24 of 25 heb ingehaald in 7 ronden.
 
Laatst bewerkt:
Ja kan je wel! Ik stond in de grindbak bij Ruskenhoek :(

;)


Hee kut! Wat gebeurde er nu precies? Op het moment dat ik de bocht instak zag ik dat Mathijs de motor naar binnen draaide, en toen dacht ik dit komt niet goed,....
Zat je daarnaast oid?
 
wat een weekend lekker warm misschien iets te maar gelukkig droog
echt genoten jammer dat we weer een jaartje moeten wachten

mijn vader is met zijn monster 900 [ 68 jaar jong]
7de geworden in de ducati open b
heeft flink zijn tijd verbeterd vorig jaar in de duo valvolle snelste tijd 2.13
nu tijdens de race een hoge 2.6 geweldig wij zijn heel erg trots
het was echt een te gek weekend ik heb veel foto's gemaakt
meeste natuurlijk van mijn vader maar ook een hoop van
de andere jongens in de ducati open b en ook nog wat van de trackday
ik zal de foto's zo snel mogelijk op internet zetten
als iemand ook nog foto's heeft graag
hij reed de trackday met nr 52 en in de open b met 161
 
Zo knap waren die niet volgens mij... Kan NapO wellicht iets meer over vertellen, als ie er al tijd voor had om naar te kijken. ;)

Trouwens ook erg goed gereden door Atiba Belgrave op zijn Pierobon. Een Duc 1098 verslaan in een rechtstreeks duel en 3e worden. :}
 
Laatst bewerkt:
Hee kut! Wat gebeurde er nu precies? Op het moment dat ik de bocht instak zag ik dat Mathijs de motor naar binnen draaide, en toen dacht ik dit komt niet goed,....
Zat je daarnaast oid?

Nee ik moest alle zeilen bijzetten toen mijn gas volledig open bleef hangen. Toch vervelend einde Veenslang B| Kon nog met moeite naar rechts sturen, maar ging veel te hard voor de bocht naar links. Na wat glijwerk toch maar besloten rechtdoor te gaan. Gelukkig bleef ik ook rechtop in het grind.
 
Zo knap waren die niet volgens mij... Kan NapO wellicht iets meer over vertellen, als ie er al tijd voor had om naar te kijken. ;)

Trouwens ook erg goed gereden door Atiba Belgrave op zijn Pierobon. Een Duc 1098 verslaan in een rechtstreeks duel en 3e worden. :}
Kijk maar uit wat je zegt want m'n vriendin stond er tussen. Anders mot ik je effe op je bek batsen :P Die helpt al voor 't 3e jaar alle 3 de dagen mee uit pure liefde voor Ducati's :r Eén van de weinige negatieve kanten van 'r :+
 
Zo knap waren die niet volgens mij... Kan NapO wellicht iets meer over vertellen, als ie er al tijd voor had om naar te kijken. ;)
ik heb me startplaats gezien, een roodpakje, een paraplu en voor de rest rode vlag, startlichten ...en me toerenteller....:)
 
Ik heb ze ook niet allemaal van dichtbij gezien he. ;) En de filmpjes van je MSH dagen op Assen vorig jaar zijn me niet ontgaan hoor... :9 :o

Ik zag wel dat sommige van die meiden niet wisten waar de rijders eigenlijk horen te staan. Die gingen bij de verkeerde streepjes staan... _O-
 
Ze was dit jaar de kiss miss of hoe ze dat ook noemen. Ze vond 't niet zo leuk om ondergespoten te worden met champagne aangezien ze lenzen in had en dat prikte nogal :+

De meisjes die er staan doen 't puur voor de lol. Je krijgt er geen ruk voor. Ja 50 euro als je alle drie de dagen helpt. 't loont dus niet echt als 't je passie niet is. Denk je dan dat zo'n verwaad modelletje daar gaat staan? Denk dat je allang 'blij' mag zijn dat er iemand staat/helpt.
 
Laatst bewerkt:
Heb er ook lekker rondgeploft,,,

full



full


Prachtig weekend, mooiste dingen gezien, heerlijk weer, wel jammer van de veel te lange wachtijden zaterdagmorgen, dat moet echt anders...
 
Ik ben zondag voor het eerst naar de DCR geweest, maar ik ga volgend jaar weer! Supergaaf evenement met veel leuke races! En natuurlijk al dat v-twin of driecilinder gebulder... Gewoon kippevel! :} Leuk om NapO in gevecht te zien op de baan. Knap gereden hoor! *O*

@Sabrina: toevallig nog foto's van #70, #9 en #73 uit de Sound of Thunder klasse?

En wie weet wie er nog meer heeft staan fotograferen afgelopen weekend op Assen?

Omdat mijn 'helper' SV rijdt hebben wij ook even bij Steve Jordan gekeken om te zien wat
voor fietsen ze bij zich hadden. Leuk spul!! Daarna heb ik nog flink wat actiefoto's van ze
gemaakt.
Ik heb Steve ook al de link gestuurd, ben benieuwd of ze wat van zich laten horen.

Mijn foto's staan op HugeDomains.com - OpFietse.com is for sale (Op Fietse)

De Steve Jordan SV's staan op de volgende fotonummers:
dsc_0023
dsc_0024
dsc_0031 - 0034
dsc_0036 - 0040
dsc_0044
dsc_0056 - 0057
dsc_0136 - 0137
dsc_0149 - 0169
dsc_0164 - 0168
dsc_0183 - 0185
dsc_0188 - 0189

Mark
 
Laatst bewerkt:
Tjonge jonge, wat heb ik mij weer prima vermaakt. Een 20ste startplek met de MuZ tussen al dat
Ducati geweld was niet verkeerd. Alleen bij de start verlies ik altijd zoveel plekken. Wel heerlijk
gereden en toch nog wat van die rooie monsters in kunnen halen :P Als 27ste gefinisht.

Hier een paar plaatjes van mijn acties in de GT.
gt_01.jpg

gt_02.jpg


Heeft iemand nog meer foto's van nr 173 (Ducati Open B)

Mark
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan